Millainen on mielestäsi oikea dj ?

82 posts, 5 pages, 33,756 views

Karski

Posts: 6,049

#61 • • Karski Pomon kätyri
Nöyryys ja nöyristely on kaks eri asiaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Caro²

Posts: 5,301

#62 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

remotion, 18.5.2007 10:40:
Kommenttisi taisi enemmän liittyä ns. kiertäviin baari dj:hin, mutta sivuan aihetta joskin täysin "clubi-dj" kantilta.


Ihan kaikkiin deejiihin kohdistin tämän :)


Mun mielestä Suomessa on vähän semmonen ajatus vallalla että vain isoimmat nimet saa pitää hauskaa tiskin takana, muiden pitää soittaa naama peruslukemilla ja minkäänlainen kontakti yleisöön pidetään "nöyryyden puutteena" vaikka todellisuudessa kyse ois siitä että haluaa huomioida yleisöä ja heijastaa niitä kiksejä joita itse saa soittamisesta yleisöön.


En kyllä allekirjoita tuota, että heiluminen ja hilluminen dekkien takana olisi jollain tapaa nöyryyden puutetta. En ainakaan itse näe asiaa niin. Hauskaa täytyy pitää ja energistä soittajaa katsoo paljon mielummin, kuin paikallaan seisovaa tukkiukkoa.


Eli terve positiivinen itseluottamus luetaan kusipäisyydeksi tai diivailuksi mielestäni liian helposti, tämä varmasti juontaa juurensa suomalaisesta kulttuurista mutta olisi hyvä jos tässä suhteessa edistyttäisiin.


Tämän kyllä allekirjoitan. Ei myöskään saisi kirjoitella mitään kommentteja tai vastaavia mihinkään - tämä luetaan myös diivailuksi tai kusipäisyydeksi.
KittyCleo

Posts: 205

#63 • • KittyCleo PiweHiwe
No siis klubidj.. soittaa öpaut sitä mitä on pileisiin tilattu mut sellasii ralleja et ite innostuu nii et rupee pilettää siä dekkien takana. Ja pari sellast genrensä oksat pois hittiä jos yleisö tuntuu siit lämpeevän. Ei tarvi olla nii huippu napinvääntäjä kunhan riehuu niin et jengilläkin fiilis nousee kohti kattoa*hih* Mii laik.

--
Rouva Korpela*hymy*

Nomade

Posts: 182

#64 • • Nomade 1:100 000
jukeboksi

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

dj upi

Posts: 1,835

#65 • • dj upi
Itse näkisin mieluusti useammin pepsodent hymyisiä, täysillä tuulettavia dj:tä kuin naamaperuslukemilla soittelua.
Tosin Suomalainen harddance porukka on mielestäni tässä suhteessa täysin poikkeava ja todellakin ottaa yleisönsä, setit alkaa omalla ns introlla tai mc meiningillä joka luo sitten pohjustaa mukavasti yleisölle seuraavaa settiä ja antaa väsyneille jaloille tauon. Ei sen tarvitse olla mitään kattorakenteissa roikkumista pingviinipuku päällä, mutta kontaktia yleisöön saa jo kasvojen eleilläkin.
Nöyrä pitää toki olla vaikka innostuisikin lavalla mikä on ilahduttavaa katseltavaa joka kerta.
[/quote]

Mua vituttaa kun Suomessa oon nähny 0 housedeejiitä riehumassa kuin Neon. Imekää lekaa. Mä kehitän uuden tyylin. Siit tulee pingviinipukutyyli! Siin on pelkkä pigwinkkilavalla heilumassa kyrvän kanssa ja taustalla soi Bachia miksattuna Britneyn uusimpaan.
Claquesous

Posts: 3,206

#67 • • Claquesous viidettä kolonnaa
DJ ei oo DJ, jos naama ei oo nollilla!

--
32. of December

pupuankka

Posts: 869

#69 • • pupuankka poly-wtf?!

remotion, 29.5.2007 22:50:
---
pupuankka, 29.5.2007 20:47:
---
dj upi, 29.5.2007 20:43:
Itse näkisin mieluusti useammin pepsodent hymyisiä, täysillä tuulettavia dj:tä kuin naamaperuslukemilla soittelua.

---


Joo! Miazu *jiihaa* *plur*

---

tuo upi oli asiasta erimieltä, tää oli mun kommentti mitä se yritti osata quotata tosi ihq näsäviisaasti...



Haa! Sen siitä saa kun käyttää Klubbari-sensuuria eli lukee viesteistä vain ekan rivin *lmao*
Claquesous

Posts: 3,206

#70 • • Claquesous viidettä kolonnaa

stelmo, 29.5.2007 21:06:
Tähän kysymykseen löytyy hyviä vastauksia tästä kirjasta.



Onks toi oikeesti hyvä kirja vai yksi opus lisää noiden elämänopaskirjojen paskakasoihin?

--
32. of December

noemi

Posts: 535

#73 • • noemi
No HYVÄNNÄKÖNEN tietenki siis heii....*toktok*

--
Oikeutta koneille!

Avatar
#77 • • cjet Guest
Tiskijukka tiskaa mun puolesta joka päivä ja jos astiat on likaiset laitan sen tiskaamaan uudestaan. *piis*
dj upi

Posts: 1,835

#78 • • dj upi

pupuankka, 29.5.2007 22:54:
---
remotion, 29.5.2007 22:50:
---
pupuankka, 29.5.2007 20:47:
---
dj upi, 29.5.2007 20:43:
Itse näkisin mieluusti useammin pepsodent hymyisiä, täysillä tuulettavia dj:tä kuin naamaperuslukemilla soittelua.

---


Joo! Miazu *jiihaa* *plur*

---

tuo upi oli asiasta erimieltä, tää oli mun kommentti mitä se yritti osata quotata tosi ihq näsäviisaasti...

---


Joo, sori, my bad :D


Haa! Sen siitä saa kun käyttää Klubbari-sensuuria eli lukee viesteistä vain ekan rivin *lmao*

CM

Posts: 1,507

#79 • • Edited CM
Sellanen, jolla on oma musiikkimaku ja joka pitää keikoilla musiikkia itseään tärkeämpänä