muodikkaat.net prezentzos MAAILMAN LOPPU! 1.7.2005 @ helsinki

85 posts, 5 pages, 15,485 views

Taika-Kim

#61 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Paljon eri musii ja erilaista väkeä, pop pop pop.

Volaa ihan helvetisti liikaa loppuillasta (tulppien kanssa taas kärsii soundi sitten..), ja Kuroshiro Currentin keikka kärsi erittäin pahasti siitä että soundit oli miksattu vähän sinnepäin. Mitenköhän pitkään se kitaristi joutu huitomaan jossain välissä et sai volansa pienemmälle? Meni vähän hyvät biisit hukkaan :/

Mä kyl annan parhaat kollektiiviset pisteet illan breakbeat-sadolle. Kerran näinkin :D Neliölihan ja German Elektronicsin missasin molemmat. Miten näin pääsikin käymään, sitä en oikein käsitä.
ErilaZ

#62 • • ErilaZ
Allekirjoittaneen ja KC:n puolesta jälleen iso kiitos paikalle saapuneille bilettäjille ja järjestäjille. Keikkamme tosiaan kärsi pahasti monitorointiongelmista, toivottavasti salin puolelle kuului edes hitusen paremmin. Näitä sattuu aina silloin tällöin, on vain pakko yrittää pysyä menossa mukana, eikä antaa asian häiritä koko keikkaa.

Ottikohan kukaan kuvia tuolta?
kilobitti

#64 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Individual, 2.7.2005 16:05:
Yksi pointti noista tulpista, että mun mielestä ainakin ne alkaa tuntumaan aika vittumaisilta korvissa tietyn ajan jälkeen, olkoonkin sitten kuinka hyvin muotoillut tahansa.

Jaa, no mun Elacin -25db:t on ollu päässä monesti n. 6h putkeen, eikä pakota tms..*ding* Mutjoo, joskus on kyllä hirvittänyt äänenpaineiden vuoksi silti, eilen ei vielä kumminkaan...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Individual

#65 • • Individual HYPNO!

kilobitti, 2.7.2005 16:14:
---
Individual, 2.7.2005 16:05:
Yksi pointti noista tulpista, että mun mielestä ainakin ne alkaa tuntumaan aika vittumaisilta korvissa tietyn ajan jälkeen, olkoonkin sitten kuinka hyvin muotoillut tahansa.
---

Jaa, no mun Elacin -25db:t on ollu päässä monesti n. 6h putkeen, eikä pakota tms..*ding* Mutjoo, joskus on kyllä hirvittänyt äänenpaineiden vuoksi silti, eilen ei vielä kumminkaan...

No se voi oikeasti ollakin kyllä niin, että mun earit kun ei ole mitenkään muotoiltu mun korviin, niin saattaa alkaa ahistaa just sen takia. Perun sanani,
Oupii

#66 • • Oupii
Kuroshiro Current rokkas kyllä täysillä ja pelasti illan. Leo Lakerin ikävä kyllä joutu missaamaan kun oli niin masu pipi *grr*

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

dorisch

#67 • • Edited dorisch gothic girl
jaa. mul on sellaisia onnettomia kertakäyttötulppia jotka kyl tosiaan tietyn ajan jälkeen tuntuu nahkeilta. mutta että mieluummin pidän kuuloni/vältyn tinnitykseltä ja kestän ko fiiliksen korvakäytävissäni. juunou.
Karski

#69 • • Karski Pomon kätyri
Sori volyymist, yritin kontrolloida tilannetta mut biisienvälinen
dynamiikka vaihteli ja olin liian humalassa tajutakseni missä
mennään. Edelleen: kannattaa tulla sanoon että vitun kuuro
pälli laita volaa pois. Sama juttu olis ollu esim. viime vuonna
koneistossa *hmph*

Mutta kivat bileet ^____^

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

A-E

#70 • • A-E Detroit Techno Militia
Kivaa oli,tuttuja paljon,hyvää seuraa,hyvät jatkot ja liiallinen känni.Thanks

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

terraluna

#72 • • terraluna Agentti
Hahhah, oonkohan ainoo, joka on jo hajottanu korvansa niin perusteellisesti et ei tuntunu pahalle noi volumet? :D Itkin kyl aiheesta Stealthunitin boardil kumminki, koska tiedän et vaikka ei tuntus pahalta korvissa, tollanen tykitys kyl vahingoittaa kuuloa aika huolella. :( Tulpat löytyy, mut ei ollu mukana, koska en ollu osannu varautuu: yleensä bileissä musa on tajuttoman hiljasel ja tulpat pääs (-25dB) ei tunnu eikä kuulu missään.

Aivan kurko bileet, ei vois paljoo parempaa kuvitella! KIITOS!

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

-qwr-

#73 • • -qwr- antifeidari
Ainoa mikä loppupeleis potki ihan täysiin oli mufflerin setti lopussa. Kiits siitä.

Kuumaa oli mut mukavaa.
pinza

#74 • • pinza

Cee, 4.7.2005 11:54:
Ainoa mikä loppupeleis potki ihan täysiin oli mufflerin setti lopussa. Kiits siitä.

Kuumaa oli mut mukavaa.

Kuuntelitko yhtään Voidhead+Burma-settiä (klo~1-02.00)? Se oli imho jopa parempi ainakin menevyydeltään, vaikka hieman erilaista soundiahan noi soitti (ja Muffleria pääosin tultiin kuuntelemaan tuonne). Sieltä ei päässy lattialta pois ku biisit oli niin kovia! *pihkassa*
-qwr-

#75 • • -qwr- antifeidari
Tulihan siellä kuunneltua melkein kaikkea, mut mufflerin setti vaan potki mua parhaiten persuksiin. Sillon hikoili.
_aQi

#76 • • _aQi
Kiitoksia omasta puolestani Maailman Lopusta kaikille osallisille ja osallistujille. Lopsteri Produktiolle tiedoksi, että pahoittelut otettu huomioon, eipä mitään, sellaista sattuu kun ei ollut omaa miksaajaa. Emme kuitenkaan antaneet moisten pikku ongelmien häiritä vaan runttasimme keikkamme loppuun asti ilman jarruja...

Erinomaisen monipuoliset bileet!

Kuroshio Current kiittää!

aQi
Burma

#77 • • Burma
KIITOS, kaikille tasapuolisesti!

bileet oli hyvät ja oli mukava soittaa! :)
rakettilehmus

#79 • • rakettilehmus villi lapsi
Mahtavat bileet ja jammailtua tuli kovasti. Joten isot kiitokset järjestäjille. *aplodit*
Mulla on joitakin kuvia kamerassa, mutta en ole vielä kerinnyt tutustuun kunnolla kuviin. Yritän laittaa parhaimpia klubbariin mahdollisimman pian (viimeistään maanantaina).
Plaque

#80 • • Plaque

Lopsteri Produktio, 6.7.2005 18:34:
Hei oisko kellää kuvia?

Hei mul ois!

Ois luokkaretki kuvia v.1997, sit kalareissulta isin kans vaarin saaressa, ja siit legolandiasta taitaa olla kans muutama.