71 posts, 4 pages, 16,621 views
pinza, 5.6.2005 13:59:
Joo porukkaa riitti.
Oli aivan jumalattoman kova ilta. Lakkiaisporukka yms. (lue: maksuväki) kun katoili joskus yhteen mennessä suurin osa, alkoi se housespirit pikkuhiljaa näyttämään kaunista päätään (kiitos vaan Talonpojille, mmmMmMmm...). Puolesta yöstä neljään ei paljo tarvinu miettiä meneekö lattian puolelle vai ei. :)
Daniel Braun, 5.6.2005 19:55:
-klip-
Individual,
Kyllä varmaan se mahtoi tulla aika puun takaa toi asiakasmäärä kun viime viikon perjantaina oli paikalla ollut silminnäkijäraporttien mukaan 5-10 ihmistä.
Sunflower, 5.6.2005 21:45:
DanielDaniel... Eipä tuon ravintolan toimivuus (lue: toimimattomuus) voinut tulla kellekään yllätyksenä. Samalla linjalla homma jatkuu kuin aina ennenkin ja ihan yhtä ammattitaitoisesti..-)
Öh...
Multa menee nyt tän sun viestin pointti kokonaan ohi...
Sunflower, 6.6.2005 09:21:
---
Öh...
---
Tietyt asiat ei vain muutu: pia ei vieläkään osaa hoitaa ravintolaa ja mun juttuja ei vieläkään ymmärretä. No can do.
Individual, 6.6.2005 13:04:
---
---
Öh...
---
Tietyt asiat ei vain muutu: pia ei vieläkään osaa hoitaa ravintolaa ja mun juttuja ei vieläkään ymmärretä. No can do.
---
En mä kyllä menis sanomaan, ettei ollenkaan osaa hoitaa. Kyllähän hän on esim Hotelli Karhun kanssa tehnyt hyvää työtä ja nostanut sen paikan, kun miettii millainen sekin mesta on aiemmin ollut. Nää ei aina ole niin yksinkertaisia asioita kuin voisi kuvitella äkkiseltään.
Daniel Braun, 6.6.2005 19:31:
---
Individual, 6.6.2005 13:04:
---
---
Öh...
---
---
En mä kyllä menis sanomaan, ettei ollenkaan osaa hoitaa. Kyllähän hän on esim Hotelli Karhun kanssa tehnyt hyvää työtä ja nostanut sen paikan, kun miettii millainen sekin mesta on aiemmin ollut. Nää ei aina ole niin yksinkertaisia asioita kuin voisi kuvitella äkkiseltään.
---
Tosta vois olla kahta mieltä...
Ok, osaa ehkä hoitaa Karhulassa aivan toisentyyppistä raflaa, mutta tän raflan hoito on kyllä mennyt pahasti metsään.
Oikea ammattilainen olis osannu varautua hieman paremmin tähän iltaan...
No, jokainen tyylillään...