Säde Presents GARY D 28.5.2005 @ helsinki

142 posts, 8 pages, 40,900 views

Valovoima

#121 • • Valovoima teknohippi
Sattuessani olemaan Helsingissä käymässä päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja käydä Säteissä. Voin vain todeta että varmaan huonoin hinta-laatu-suhde pitkään aikaan. Alunperinkin ihmetytti festarihinnat viidestä DJstä. Neon, Friik ja Proteus ok, tosin ei mitään ihmeellistä. Triton sai yli-imelällä trancellaan lähinnä pahoinvointiseksi ja Gary D:n ekan biisin aikana oli pakko lähteä pois. Jää kyllä perus trance-bileet jatkossa väliin.
efo

#122 • • efo Laserpoint

PulseDemon, 31.5.2005 08:45:
Jää kyllä perus trance-bileet jatkossa väliin.

Säteet perus trance bileet wtf*täh* Selvennätkö vähän mitä on perus trance*poks*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Valovoima

#123 • • Valovoima teknohippi

efo, 31.5.2005 08:51:
---

Säteet perus trance bileet wtf*täh* Selvennätkö vähän mitä on perus trance*poks*

Ok. Otan sanani takaisin perus trance -ilmaisun suhteen. Mutta ei mun mielestä niissä bileissä nyt mitään erikoista, ihmeellistä tai poikkeavaa ollut. Joten mulle meni aika peruskamana.
blender

#124 • • Edited blender Arcade | KAIKU
jep jep, olihan tuolla sinne asti aika hauskaa kunnes gary d tuli puikkoihin, fiilis laski totaalisesti! Mut eipä ollu kyl kauheasti odotuksia kyseiselle miehelle kun kuuntelin sen uudehkon setin tässä taannoin. biisit oli mun mielest kyl 90% huonoi, ja siihen päälle viel tais joka vaihto mennä aikalailla penkin alle.

mut parasta antia oli ehdottamasti neon&friik, varsinki loppupuolen klasarit :) triton ja proteus upposivat molemmat myös todella hyvin, jaksoin tanssia kyseisien herrojen setit melkein kokonaan, gary d:tä taas ei voinut tanssia kun lopussa kun oli edes suht jees biisit, parempi ois ollu kun ei ois edes koskenu niihin laitteisiin et ois vaan soittanu biisit kokonaan niin ei ois tarvinnu fiiliksen laskee aina kun pompitti levyi tai veti volat pois, no aina ei voi voittaa ;)
#126 • • Edited Gnomex Guest
Huhhuh, kyllä on jengi dissannut. Älkää nyt kuitenkaan koko Säteitä huutako penkin alle siksi että yksi dj "mokasi".

Neonin ja Friikin settiä en hirveesti jammaillut koska oli pakko seurata nerojen työskentelyä ylätasanteelta, se vaan on niin hienoa katseltavaa. Proteus taasen yllätti positiivisesti. Jotkut sanovat että mies soitti "...taas sitä samaa...", mutta minusta setti oli pikemminkin erilainen ja siksi todella antoisa. Tritonin settiin kerkesin mukaan vasta loppusuoralla mutta silti ah, niin mahtavan hyvä.

Niin, ja sitten se Gary... Miehen humalatila, samojen biisien soittaminen, yleisölle "vittuilu", pieleen menneet vaihdot, ne eivät minua haitanneet niinkään paljoa kuin suurta osaa muita täällä. Ainoa mikä haittasi oli se liika huudattaminen, vieläkin kun on ääni maassa. Ilo oli tämänkin miehen soitto tanssia, siihen menikin kaikki voimat ja uupuminen yllätti jo 02:45.

Sanotaanko näin että ainoa asia mikä minua nyt harmittaa, on se että jengi haukkuu nyt yleensäkkin Säteet maan rakoon, siksi että Saksan stara mokasi. Jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseen... tämä on minun.

Hyvät kanssaklubbarilaiset, jos näiden bileiden jälkeen jotain dissaatte, älkää dissatko Säteitä, dissatkaa Garyä.

Kiitos muutenkin Säteen porukalle. Odotan innolla jatkoa... *aplodit*

DANCERI, 31.5.2005 13:56:
BUUUU SÄDE BUUU.....

Juuri tätä tarkoitan. Miettisit vähän mitä sanot ennenkuin sanot! *grr* *eiei* *poks*
kipzu

#127 • • kipzu
Ekaa kertaa tänä vuonna säteissä ja oli kyl HUIPPU fiilis, *jiihaa* en ees muista millon viimeks on ollu niin hyvä fiilis... !*aplodit* MUTTA Gary D kyl onnistu sen täysin pilaamaan! *släp* Ei voinu muuta kun lähtee himaan kuuntelemaan hyvää musiikkia! Mut joo muuten oli kyl tosi siistii!*piis*
Lauri

#128 • • Lauri Devoted
Pakko vielä hieman kommentoida,

tosiaan älkää hyvät ihmiset tuomitko Sädettä Gary D:n toimien perusteella. Säde organisaatio oli tässä täysin 100% kärsivä osapuoli niin rahallisesti kuin fiiliksien pohjalta. Pojat hoitivat kaiken juuri niin ammattimaisesti ja ääriään myöten hyvin, kuin vain saattaa.
Jone

#129 • • Jone Archibald Haddock

DANCERI, 31.5.2005 13:56:
Kamalat bileet...
Proteus Neon soitti TAAS vaihteeks sitä SAMAA...!!!*eiei*
Nyt olen pahasti pettynyt...
Ei mitään uutta!!!!!!!!!!!!!!!!
Paitsi että lippu maksoi "vain 20e."*grr*
Gary D. Voisi jäädä eläkkeelle *joo*
EIKÄ PORUKKA OLLUT EES MUKANA...
BUUUU SÄDE BUUU.....

LOL. *nauru*

Haise nyt jo pahalle jos näin hyvin perustellusti heittelet paskaa ihmisten niskaan.
Tupuna

#130 • • Tupuna
ainut kuka kämmäs oli pappa! bileet oli järjestetty yhtä hyvin ku ennenki! kyllä näiden bileiden takia kannattaa tulla kauempaa ja maksaa!!

kiitos hyvistä bileistä!

--
Kellon lyödessä kaksitoista...muutun...Shrekiksi!

tumpsi

#132 • • tumpsi rekisteröitymätön
TURHIEN POSTIEN PARAATI!
Kamiz

#133 • • Kamiz
mahtavaa pommitusta alusta alkaen, Säteen porukka veti kympit..mut gary.d oli ihan paska...
Proteus

#134 • • Proteus
Terve kaikki!

Olemme erittäin pahoillamme Gary Dn epäonnistuneesta keikasta kaikkien teidän lipun ostaneiden puolesta!

Tuomme suht harvoin ulkomaisia artisteja Säde klubillemme soittamaan ja kaikki artistit jotka olemme tuoneet ovat jollakin tavoin meille tärkeitä musiikillisesti ja ovat edes auttaneet koko Säde organisaation syntymistä yli kuuden vuoden takaa. Meillä itsellämme oli valtavat odotukset Gary Dn suhteen, ei nykyisen tuotannon, vaan vanhojen kultaisten hardtrance aikojen takia. Mies jopa lupasi meille etukäteen soittavansa klassikoitaan näiltä kultaisilta vuosilta. Ennen keikkaansa Gary D vaikutti erittäin mukavalta ja ei käyttäynyt ollenkaan diivamaisesti.

Lipun hinnaksi oli pakko laittaa 20e koska kulut olivat niin suuret ja tästä syystä ei meillä ollut esim varaa bookata muita Suomalaisia artisteja soittamaan. Emme koskaan turhaan pyydä korotettua lipun hintaa ja esim näissä Säteissä "takkiin tulemisen" riski oli erittäin suuri ja koska kyseessä oli ihmismäärältään kaikkein hiljaisimmat Säteet ei tilanne paljon naurattanut.
Tästä syystä jokainen voi varmaan arvata kuinka paljon meitä tilaisuuden järjestäjiä ja rahallisen riskin ottaneita harmittaa Gary Dn erittäin epäonnistunut keikka ja vastuuton alkoholin käyttö!
Haluan myöskin selventää sen että emme todellakaan juota ketään erittäin isolla rahalla tilaamaamme artistia humalaan, vaan esim Gary Dn tapauksessa mies ilmoitti minulle että hän ei juo muuta kuin Vodka Redbullia keikalla ja backstagella. Yrittäessäni tarjota muuta juotavaa, esim viisi pulloa vettä tai edes olutta, hän ei suostunut näitä juomaan.

Säde siirtyy nyt kesätauolle ja kiitämme kaikkia tuestanne ja toivomme että syksymmällä on enemmän onnea artistien suhteen!

Parhain ja rakkain terveisin,

Proteus, Neon, Friik, Triton ja Ioni XXXXXX
onni3mk

#136 • • onni3mk Onni on.
Pyydän anteeksi väärää sanavalintaani aikaisemmin. Ei mun todellakaan ollut tarkoitus antaa kuvaa, että joku juottaa artisteja bäkkärillä humalaan. Tarkoitus oli vain kritisoida näiden artistien alkoholin käyttöä, sitä kuinka he tulevat tänne vieraina ja ryyppäävät itse itsensä tuohon kuntoon. Kuitenkin se alkoholi on siellä bäkkärillä, eikä artisti itse käy sitä baaritiskiltä hakemassa. Tämän takia sanavalinta oli mikä oli.

Ja niinkun omassa viestissäni mainitsin, ei Gary D minusta niin floppi ollut kuin se olisi voinut olla, ottaen huomioon hänen humalatilansa.

--
Onni on.

Air

#137 • • Air

DANCERI, 31.5.2005 19:00:
Jone
...Jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseen... tämä on minun.

Hyvät kanssaklubbarilaiset, jos näiden bileiden jälkeen jotain dissaatte, älkää dissatko Säteitä, dissatkaa Garyä.

Juuri tätä tarkoitan. Miettisit vähän mitä sanot ennenkuin sanot! *grr* *eiei* *poks*

---

Jep jep... *hymy*

Perustele Miksen sais dissata Säteitä...???*hmph*

...Niinkuin kirjoitit: "JOKAISELLA ON OIKEUS MIELIPITEESEEN"
SAATANA TÄMÄ OLI MUN MIELIPIDE!!!Jone

Hyvä poika, jatka samaan malliin! Tsemppiä sulle.
#139 • • ikj Guest

T-mu, 3.6.2005 19:16:
muhahaahah! d.trancen gästebuchiin on joku käyny kirjottamassa ehkä enstekspaskimman puollustelupuheen aikoihin!

:D mitäköhän toi äijä yritti selittää.