Etana - Heavenly 13.5.2005 @ Lahti

40 posts, 2 pages, 8,170 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se

Jutu, 13.5.2005 10:40:
Mä en tiedä kykenenkö tulemaan tänne kun sattuu niin paljon selkään *nyyh* Jos ei päivän aikana yhtään helpota niin sitten jään kotiin, mutta jos noi Buranat auttaa niin sitten tuun kattoo mikä meno täällä on *joo*



mulla on molemmissa kantapäissä 3 vesirakkulaa ja ajattelin tanssia joten kyyyyl sä nyt tuut *joo*
sairastellaan yhessä *hih*
Jutu

Posts: 3,054

#22 • • Jutu Blondi

UnityF, 13.5.2005 13:42:
---
Jutu, 13.5.2005 10:40:
Mä en tiedä kykenenkö tulemaan tänne kun sattuu niin paljon selkään *nyyh* Jos ei päivän aikana yhtään helpota niin sitten jään kotiin, mutta jos noi Buranat auttaa niin sitten tuun kattoo mikä meno täällä on *joo*

---


mulla on molemmissa kantapäissä 3 vesirakkulaa ja ajattelin tanssia joten kyyyyl sä nyt tuut *joo*
sairastellaan yhessä *hih*



*hih* On näistä lääkkeistä jotain hyötyä. Pitää vaan ottaa niitä ennen kuin lähtee niin sitten kykenee tekemäänkin siellä jotain.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

JayVee

Posts: 887

#23 • • JayVee FINRG / Supercharged
jeees kohta räjähtää 8-sali=)=)

--
FINRG / Supercharged

Piiuzki

Posts: 870

#24 • • Piiuzki
Oikein mukavaa oli siihen asti kun piti lähteä *hihu*
Mayahin ja Nomicin setit rokkas *jiihaa* *aplodit* vaikken Nomiccia loppuun asti kuullukkaan *uuh*
Oli tosi mukava nähdä taas vaihteeks paljon tuttuja *hali* teille..
Seuraaviin bileisiin tullaan kuhan on vaan vapaata töistä..

Kiitos etanan porukalle bileistä *kiitoskiitos*
UnityF

Posts: 15,721

#25 • • UnityF joo just se
*sydän* LAHTELAISET OTUKSET *sydän*

Ai että oli kivaa tulla pitkästä aikaa Lahteen. Toimin koko illan melkein valonaisena kun jalat ei kestäny tanssimista kiitos uusien kenkien niin kantapäät oli ihan rakkuloilla. Anteeksi jos valot oli paskat mut ekaa kertaa sain tilaisuuden kokeilla ja että se oli kivaa se pari tuntinen mitä niillä leikin *iloinen*

Kinderikin soitti meijän rakkausbiisin... *plur*
Ja jänis rankasi lopussa chillikipaleella *pahis*

Oliiivipoikanen & Magneetti & kaikki muut rakkaat *super**pus*
Oli ihanaa nähä teitä ja me nähään uudestaan viimeistään magneetin läksiäisissä.

Kiitos Etanan posselle jälleen kerran ihanista bileistä ja Kinderille ja koko meijän autoposselle kiitos kun kestitte mun kälätyksen.. SAAX MÄ NEUVOO??? KYL MÄ OSAAN.. tosa kai vasemalle...
Reikätalokin oli viel paikallaa kun lähettii pois*lmao*

*kiitokiitos* Vantaa kuittaa ja painuu nukkumaan. *nukkuu*
antonsonin

Posts: 2,712

#26 • • antonsonin laserpoint.
I *sydän* kiksu , kiitos juicelle ja maijalle loungehäröilyista ja louhelan lentävälle hevoselle ja sellasta :j _KUN_ se syttyy :j
nomic

Posts: 4,120

#27 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Oli oikein mukavaa. :)

+ Huolimatta että oli perjantai 13pvä laitteet kesti
+ Yskä *vink*
+ Ystävät & tutut ja muut hörhöt
+ Mayahin setti
+ Kamiz oli myös, se mitä ehdin siitä kuulla *joo*
+ Mukava tunnelma alusta loppuun asti

- Jossain oli vikaa, kun oman metelin alussa toiselta puolelta ei tullut ääntä (luureihin tuli, joka oli kytketty samaan äänikorttiin, eli sinne asti kaikki oli ok) jne... Onneksi ZoneX hallitsi tilannetta ja meteli alkoi. *hihu*
- Savukkeita meni katki.
- Purema-jälki käpälässä, mikä sinänsä todistaa sen, että mussa on muutakin, kuin rustoa *jiihaa*

Kaikinpuolin kivaa oli, niinkuin yleensäkin etanoissa on ollut. *super*
Shaz

Posts: 324

#28 • • Shaz team Wittupäät
Oikein mukava ja leppoisa reissu. *iloinen**sydän* Mayah oli kyllä ihan ygönen, as always kun multa kysytään. *hihu*

Matkaseuralle kiitos, erityisesti Maijalle kun kuskas meitä *hali*
Kolera

Posts: 4,256

#29 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olihan se semmosta joo. Kerranki tosiaan ihan mielellään laitto ne tulpat korviin, ku joutu jo siel keskustelutki huutaa. Kerrankin taisin olla hiliaa suurimman osan ajasta *hih* Perkele sitä nomicin musaa ku siinä on tauoissa aina se yks hetki liikaa. Toisaalta onhan se kiva kattoo sieltä lavalta aina ku porukka saa sätkyn ja tajuu ettei se vielä alkanukkaa mihinkää *hih*

Vidassa sanottii etteivät enää puhu mulle koskaan ikään, ku olin selvinpäin *nyyh*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Inso

Posts: 124

#31 • • Inso Smee again.
Olihan ne kyllä taas Etanat. Alkuun ihan nasevaa UK/Suomi-freeformia, vaikkakin oli kyllä selvästi uusi lahjakkuus. Tokana sitten alussa vähän ei niin maistuvaa pauketta, mutta kyllä sekin ihan kivaan hard tranceen vaihtui. Ja lopussa soikin sitten ihan keskinkertaista kiksua.

Välissä olleet ihmiset & tapahtumat olivat kivoja.

Jatkoilla La Vidassa sitten jäi eniten mieleen sellainen, että kaverin kanssa saatiin painostettua kaveri-DJ soittamaan 3 biisiä junkkaa Liekin puolella.
-> DJ: "Osaako ihmiset tanssia?" *junkka*.
Jutu

Posts: 3,054

#32 • • Jutu Blondi
Jei, kivaa oli. Kiitos vaan järjestäjille ja tutuille seurasta *hali*t. Juicen yhden miehen tulishow oli hieno *aplodit* Harmi vain että kun Nomic alkoi soittamaan ja sain itseni raahattua sinne lattialla niin kyllähän sitä kättä/selkää/jotain alkoi jomottamaan. Mutta musiikki oli erittäin hyvää *hihu* Nastola kiittää.fi

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

juiceQ

Posts: 772

#33 • • juiceQ Fuck The Melody
Tuli on ystäväni *sydän* ei vaan tainneet naapuritalon asukit oikein arvostaa...jäi homma kesken...buu. Parasta illassa oli kun sain viettää sen prinsessani kanssa *pus* Revilin poissa olo kuitenkin tuntui jotenkin oudolta, mutta oppi-isäni palaa sitten tykimpänä kuin koskaan *vink* tykkäsin sannan decoista paljon, sopivat hyvin teemaan :) kiitos murkulle meiningistä *uros* ja Neiti Mämmille, sua on aina ihana nähdä *sydän**hali* Nyt täytyy lähteä urheilemaan ja päätä selvittämään eilisestä... *hali* kaikille
JayVee

Posts: 887

#34 • • JayVee FINRG / Supercharged
hyvät kekkerit oli ! =

--
FINRG / Supercharged

UnityF

Posts: 15,721

#35 • • UnityF joo just se

juiceQ, 14.5.2005 14:41:
Neiti Mämmille, sua on aina ihana nähdä *sydän**hali*



Suakin on oliivipoikanen aina ihana nähä.. Ja kun me taiteiltiin mulle ne hienot ja kalliit laastarit mun jalkoihin niin arvaa vaa kun pääsin kotiin ja repäsin kengät pois jalasta oliko se laastari tarttunu myös kenkiin ja ihoon ja se repäs ne rakkulat pois oikeen kunnolla... mä hieman huusin... Mut aina kun käy etanan bileissä jotain pitää käydä.. nyt en sammunu mut nyt vähän sattu. *hih*

Mut ehkä ens etanoissa selviin hengissä ilman vammoja... *juonittel* *justjoo*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se

mayah, 15.5.2005 02:52:
(Pahoittelemme kartanlukijamme epäpätevyyttä..)



olikohan se oikeelle vai vasemalle.. hmm.... KYL mä osaan *vink* *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#37 • • Mellu-

nomic, 14.5.2005 03:01:
- Savukkeita meni katki.
- Purema-jälki käpälässä, mikä sinänsä todistaa sen, että mussa on muutakin, kuin rustoa *jiihaa*



Ja mä olen täysin syytön näihin!!!!!1!!1!!1! *lmao*

mutta siis palautetta:
*sydän* Kaikki ihanat ihmiset oli paikalla *sydän* tosin revillos puuttui mutta suotakoot se hänelle*joo*
ihanaa musiikkia koko illan, ainoa vaan että allergia vei voittoa jo 5min jälkeen ja sitten kun nomsu alotti soittelemaan ni rusahti toi oikea kyynärpää niin että teki mieli itkeä *nyyh* hiukka ol kippee.

etana ei petä koskaan, viihdyin megasuperjättehyvin kuten aina *plur* jussille kiitos ku sain kokeilla sitä tuli juttua (maistu vaa vähän se nestesysteemi suussa sen jälkeen) Järkkäreille suur kiitos jälleen *kiitoskiitos*

Magneetille,nomsulle,mayahille,ant1:lle ja Sjellille ja niin monille kaikille muille *hali* *pus* oli kiva nähä ja rehailla taas*hymy* tosin on toi mustelma muistona jonkun hampaista *nauru* uudestaan *jiihaa*

jatkot vidassa ja kotona rokkas kyl, kiitos niile ketkä oli messissä *aplodit* *jiihaa*
jutulle kiitos kuskinatoimimisesta taas *hali* mitähän miä viel keksisin *ding*

Mellu *sydän* etana ... eiköhän se ollu siinä *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Lnn Sika

Posts: 2,847

#38 • • Lnn Sika
ei sota näytä yhtä miestä kaipaavan, kiva huomata palautteita lukiessa et on ollu taas kerran kivat bileet *hymy* etana *sydän*
Kone-J

Posts: 124

#39 • • Kone-J
Meininki oli hyvaa ja raikasta. :) kiitos jarjestajille ja soittajille.
homppa

Posts: 731

#40 • • homppa
ihan ensimmäiseks mä haluisin kiittää mun äitiä ja isää(mä rakastan teitä, oikeesti) , ukko yli-jumalaa ja kaikkia järjestäjiä sekä soittajia tämän uskomattoman kokemuksen mahdollistamisesta...ja tietenkin kaikkia kanssa-bilettäjiä...kiitos myös jatkoporukoille(ekaa kertaa baari baarissa lahdessa :) ja kyydille ja kaikille muille, joita en nyt tässä muistanut mainita(te tiedätte keitä te olette) *puspus* *hih*