Posts: 1,061 #1 • • 2005 illusion team-sauna :D Kaikille tasapuolisesti*hihu*hauskaa, ja toivottavasti putkareissutonta / suht' harmitonta Vappua! *iihhih*
#2 • • 2005 Iceman Guest Yhdyn edelliseen!!! Viettäkää kaikki railakas ja ikimuistoinen vappu 2005!!! Älkää tehkö mitään mitä minä en tekisi!!!
Posts: 73 #4 • • 2005 Massamuusi Vaihtoehdot on joko treenata kotona tai sitten pitää hauskaa ulkona. Pitää kattoa kumpaan kallistuu ^^
Posts: 4,338 #9 • • 2005 KooKie aka. Petress Pan Vi ska dricka hela vappen vi kan inte dricka vatten vi ska dricka hela vappen alkohol... ...surkuhupaisaa kyllä nyt täytyy kiiruhtaa töihin... *iihhih*
Posts: 105 #12 • • 2005 larna no eipä ole.. Überhauskaa vappua kaikille, jag ska supa hela natten.*juonittel*
Posts: 246 #13 • • 2005 Temazepam Forever N00B HV vaan kaikille, juokaa keltaista nestettä ja syökää rasvapalloja... *kiitoskiitos* Ja kukin saa itse päättää miten luokittaa HV:n, keltaisen nesteen ja rasvapallot
Posts: 502 #14 • • 2005 MfLI www.SoundChilds.net Minä täällä juon nakkeja ja grillaan shimaa, niinkuin kunnon pääshiäiseen kuuluu. Olen myösh puhaltanut paljon shehlvinpäin... ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua khaikhille vapuille! =M=
Posts: 1,094 #15 • • 2005 micqo Hyvää vappua minunkin puolesta!! "sima maistuu" ja trance soi (feteftmc)
Posts: 528 #19 • • 2005 henkkat jansku=p Vauhdikasta vappua sinne Suomeen!!!! Ooo, missä päin maailmaa oot? itte tykittelin viime vapun espanjassa.. oi ne klubit <3 juu ja vappuja vaan kaikille..jee