Malice- polccapromo0405 (NRG pläjäys)

7 posts, 1 page, 1,532 views

malishousu

Posts: 182

#1 • • malishousu Dr. Philth
Sainpas valmiiksi, ja sainpas nettiin. (oli muuten aika taisteluiden takana)

Reipas NRG-henkinen setti siis tarjolla. Näin jälkisanoina kriittisellä korvalla kuunneltuna voin sanoa että filtterillä suhauttelua olisin saanut jättää vähemmälle, mutku se o n11n 1hQ sup3r s11sti efekti siin mun uudes miXus, niin enpä tätä siinä soiton huumassa älynnyt.

Kuulemmas nautinnollista kuunneltavaa tästä huolimatta.

Ogg-muodossa, äänenlaatu tajuttoman paljon parempi kuin edellisessä mixissäni.

Kommentointi ja kaikenlainen rakentava palaute sallittua ja suotavaa.

-m


tracklist:
Tulossa..

lisätiedot - kuuntele

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

noena

Posts: 3,138

#3 • • Edited noena first breath after coma
*sydän**plur*RAKASTAN*plur**sydän*
Tykkään tosi paljon biisi valinnoista, biitti iskee ja jalat ja kädet jammailee. En itse mitään suhauttelua siellä kuullu, joten ei oo mitään aihetta huonoon palautteeseen.
GO MIKKO! *aplodit*

--
TwistedLife™ Amusement Park

antonsonin

Posts: 2,712

#4 • • antonsonin laserpoint.
Hyvää paukuttelua :) ainoana miinuksena on että setti junnaa paikoillaan alkupuolella. Pikkumogat ei erityisemmin haitannu koska tekevälle sattuu :)

Kouluarvosana 8/10 *piis*
malishousu

Posts: 182

#5 • • malishousu Dr. Philth
Kiitossii, kiitossii, hyvä kun maistuupi.

Vois muutkin kyl uskaltautuu jotain sanomaan. Ainoo kriteeri on et jos sanoo "ihan paska", pitää perustella minkä takia.

Tracklisti tulee kunhan muistan kotona kirjotella ylös parit yksityiskohdat ja sit näiden muistiinpanojen kaa pääsen viel koneelle jossa on netti.

Jatkakaa.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

nomic

Posts: 4,120

#6 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Dizmal, 3.5.2005 05:30:
Vois muutkin kyl uskaltautuu jotain sanomaan. Ainoo kriteeri on et jos sanoo "ihan paska", pitää perustella minkä takia.


Pahoitteluni, setti on hyvää kuunneltavaa, mutta palautetta en ole antanut koska en ole kuullut settiä tarpeeksi läpi jotta voin sanoa siitä mitään. mutta yleisesti hyvää ja toimivaa tavaraa *hymy*
mutta itse palaute edittinä sitten. :)
malishousu

Posts: 182

#7 • • malishousu Dr. Philth

Nomic:
Pahoitteluni, setti on hyvää kuunneltavaa, mutta palautetta en ole antanut koska en ole kuullut settiä tarpeeksi läpi jotta voin sanoa siitä mitään. mutta yleisesti hyvää ja toimivaa tavaraa *hymy*
mutta itse palaute edittinä sitten. :)



Juu, toki saa ja pitäiskin kuunnella ajan kanssa. *hymy* Muutenhan sitä niinkuin sanoit on paha alkaa yleiskuvaa enempää sanomaan.

Kuulostinkohan taas jotenki sekavalta..

Mut hyvä kun sinnekkin päin maistaa *hymy*

Ah, polkkaa..

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----