SUPERCOOL Spring Season Ending 25.5.2005 @ HELSINKI

50 posts, 3 pages, 8,285 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#41 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Aivan mahtava lopetus! Musiikki ei olis voinut olla parempaa *jiihaa* Sellasia klassikoita pyöritti dj:t että meinas taju mennä *sydän*

onni3mk, 26.5.2005 06:34:
Cosmon hieno shöy DJ pöydän päällä oli kans aika mainio *vink**nauru*



Perttu vei kyllä voiton tästä illasta ja tämä kyseinen shöy vei multa melkein jalat alta *lmao*

Kiitos vielä Supercoolille ja koko porukalle hauskoista muistoista ja mahtavasta ajasta, keskiviikko iltoja ei voinut paremmin viettää *kiitoskiitos*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#42 • • tintsu Guest
Kiitos kaikille. *sydän* Oli kivaa. *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se
Oli kyllä jees iltama vaikka istuin lipunmyynissä koko illan *plur*
seuraa riitti ja jutut oli ...nooh kyl te tiiätte... lisää kahvia tälle otukselle *nauru*

Kiitti kaikille *pus*
Wegez

Posts: 2,141

#44 • • Wegez wegezandnicsilver.com
olipas cool, supercool! *hihu* Sen mitä ehdin olee niin kivat bileet oli... *hymy* Tai hyvää musaa siis ja porukkaa näytti olevan tanssimassaki...ite tulin ihan suoraa töistä väsyneenä joten mua ei pahemmin floorilla näkyny... *hihu* *haukottel*



UnityF,
Oli kyllä jees iltama vaikka istuin lipunmyynissä koko illan *plur*
seuraa riitti ja jutut oli...



Joo-o... *nauru* Ja mikä juttu se oli et poke yrittää suunnillee iskee heti ovel... *iihhih*
"Käyt sä usein tääl?" ja sit viel iskee silmää ja yhet vaa neuvoo lisää mite pitää "tervehtii asiakkaita"... *nauru* Nooh...jooh...ehkä oon hiljaa.. *nauru*

--
...we´re all made of stars...

UnityF

Posts: 15,721

#45 • • UnityF joo just se

Wegez, 28.5.2005 11:57:
Joo-o... *nauru* Ja mikä juttu se oli et poke yrittää suunnillee iskee heti ovel... *iihhih*
"Käyt sä usein tääl?" ja sit viel iskee silmää ja yhet vaa neuvoo lisää mite pitää "tervehtii asiakkaita"... *nauru* Nooh...jooh...ehkä oon hiljaa.. *nauru*



Se poke oli ihan älyttömän hauska!! *hihu* (tosin kun se toinen *igor*)
Ole iloinen et tämä poke oli ovella niin tuli tollaista hauskaa läppää..
Mun mielestä se oli niin hauskaa kun se availi oven esim "moi sapeli" ja sapelin hämmästyny ilme katto takaisin.. *hih*
Se toinen poke olis todenäköisesti vain vittuillu. onneksi hän oli narikassa... Se poke oli varmaan yhtäväsyny kuin mekin kun se joutu kuuntelee meijän juttuja koko illan *nauru*
Wegez

Posts: 2,141

#46 • • Wegez wegezandnicsilver.com

UnityF,
Se poke oli ihan älyttömän hauska!! *hihu* (tosin kun se toinen *igor*)



Joo, nii siis ei siin mitää pahaa ollu... *hymy* Ei oo vaa tottunu tollasee.. *nauru* *vink*
Joo, se narikan poke oli vähä tylsistyny...ja otti 4e yhdestä repusta ja yhdesta laukusta... *nauru* ..kiristystä, sanon minä.. *hihu*

--
...we´re all made of stars...

Ozie

Posts: 1,389

#47 • • Ozie

Wegez, 28.5.2005 11:57:

Joo-o... *nauru* Ja mikä juttu se oli et poke yrittää suunnillee iskee heti ovel... *iihhih*
"Käyt sä usein tääl?" ja sit viel iskee silmää ja yhet vaa neuvoo lisää mite pitää "tervehtii asiakkaita"... *nauru* Nooh...jooh...ehkä oon hiljaa.. *nauru*



Joo, yritettiin tosin ehdotella et se halais kaikkia ovella ja ties mitä muuta. Siihen "käytsä tääl usein?" juttuun se sentäs suostu *nauru*
Mizfir

Posts: 2,472

#48 • • Mizfir pittuinen
Kiitos *sydän*

--
-Mannanen-

Marchand

Posts: 201

#49 • • Marchand
Sinä ihana neitonen joka otit kuvia täällä
bileissä niin, saisko niitä mahdollisesti myös
esille??? *hali*
Minnie10

Posts: 114

#50 • • Minnie10

marchand, 26.5.2005 01:58:
Kiitokset kaikille jotka oli kuuntelemassa.
Oli mahtava fiilis soittaa muutaman vuoden tauon jälkeen.
*kiitoskiitos**sydän**sydän*


Kiitos kovasti. Valvominen todellakin kannatti vaikka seuraavana päivänä töissä oli väsy. Ihan mahtavaa musaa. Enemmän tätä sit syksyllä taas :o)