mayday 2005 30.4.2005 @ helsinki

78 posts, 4 pages, 26,245 views

mureena

Posts: 112

#41 • • Edited mureena suppa greg numbah wan

sapeli, 26.4.2005 19:37:
Rassukat taitaa olla niin pihalla konemusatapahtumista etteivät edes tiedä Milleniumeista *justjoo* Mä vähän veikkaan et tuolla saa tehdä biisitoiveita... *hih*



hehehe Harri ja Tommi teki musaa ja bileitä aikana jolloin te dissaajat vielä kuuntelitte Samantha Foxia ja piditte Snapia elektronisen musiikin pioneerina, ja osa on tainnu olla eskarissa tohon aikaan...
tumpsi

Posts: 2,553

#42 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

mureena, 27.4.2005 20:57:
no huhhuh mitä n00beja täältä voi löytyä. jos vaikka selvittäisitte taustat ennenku lähette urputtamaan, herrat on tehny musaa ja järkänny bileitä aikana jolloin te vielä kuuntelitte Samantha Foxia ja piditte Snapia elektronisen musiikin pioneerina, osa dissaajista tais vielä olla eskarissa samaan aikaan.


L.O.L, kulta kultasein,
mä sanoin niin ja selväks tein,
me mennään maalla naimisiin,
en enää lähde kaupunkiin,
sä olet kaunistunut niin,
en tiedä kuinka sanoisin sen paremmin.
L.O.L kulta kultasein,
mä turhan reissun sinne tein,
vain täällä tuoksuu havupuu ja paistaa vanha kunnon kuu,
se onkin onni että saa...


Skarppaas ny kuule wanhaparsa.
On se hienoo jos sul on noin paljon skenepisteitä :)
(Mut kaikil ei oo.)
Ja ennen kun alat penään mun pistesaldoo, niin oon reivannu aktiivisesti vuodesta '98,
enkä pidä sitä sen kummempana meriittinä.

Sä varmaan alotit reivaamisen jo 1969.


edit: ja niin, eipä oo ensimmäinen tai viimenen kerta ku Suomessa on saman nimisiä tapahtumia, että pysykäähän housuissanne.
mureena

Posts: 112

#43 • • mureena suppa greg numbah wan

Skarppaas ny kuule wanhaparsa.
On se hienoo jos sul on noin paljon skenepisteitä :)
(Mut kaikil ei oo.) Ja ennen kun alat penään mun pistesaldoo, niin oon reivannu aktiivisesti vuodesta '98, enkä pidä sitä sen kummempana meriittinä.

Sä varmaan alotit reivaamisen jo 1969.



joo se oli summer of '69 ja faijan kulkusissa jamitettiin täysillä, sit keväällä 1974 oli aika tulla ulos bilettämään ihan maan päälle. skenepisteitä hahaha mitä @#¤%&:ia

se koira älähtää kehen kalikka osuu.

mun tarkoitus oli vaan sanoa että "tutkikaa ennenku hutkitte". hyvä lähtee dissaamaan jostain bilenimestä, yritäppäs hakea trademark suojausta englannin kielessä noinkin dilutoiduille substantiiveille ku Millenium ja Mayday. Ja onks porukka oikeasti täällä siinä luulossa että Klubbarilla nimeä noilla bileillä tehneet järkkärit ovat ensimmäiset jotka on bileitä tolla nimellä fixanneet?[/quote]

edit: ja niin, eipä oo ensimmäinen tai viimenen kerta ku Suomessa on saman nimisiä tapahtumia, että pysykäähän housuissanne.



täysin samaa mieltä.
Lauri

Posts: 1,051

#44 • • Lauri Devoted

mureena, 27.4.2005 21:19:
---
mun tarkoitus oli vaan sanoa että "tutkikaa ennenku hutkitte". hyvä lähtee dissaamaan jostain bilenimestä, yritäppäs hakea trademark suojausta englannin kielessä noinkin dilutoiduille substantiiveille ku Millenium ja Mayday.



Ja taas OT, Mayday noin niinkuin ohimennen _on_ kansainvälisesti rekisteröity tuotemerkki jonka omistaa MAYDAY Veranstaltungsservice und Musikproduktions GmbH.
tumpsi

Posts: 2,553

#45 • • tumpsi rekisteröitymätön

mureena, 27.4.2005 21:19:
se koira älähtää kehen kalikka osuu.

En ymmmärrä mitä haet tällä. (Tässä yhteydessä.)



mun tarkoitus oli vaan sanoa että "tutkikaa ennenku hutkitte"



Tiedän, mutta

no huhhuh mitä n00beja



ärsyttää mua suunnattomasti.
Tulee semmonen maku suuhun, että kokisit olevasi ylempänä tai parempi
kuin muut.

Mut piis'n'luuv
mureena

Posts: 112

#46 • • Edited mureena suppa greg numbah wan

Ja taas OT, Mayday noin niinkuin ohimennen _on_ kansainvälisesti rekisteröity tuotemerkki jonka omistaa MAYDAY Veranstaltungsservice und Musikproduktions GmbH.



sit voit varmaan mulle myös selittää miks Google haulla "Mayday" tai "Millenium" nimiset yritykset samassa tavaramerkkiluokassa (luokka 41) eivät ole joutuneet ajamaan alas samalla nimellä olevaa toimintaansa tai brändiään?

katoppas sanakirjasta sanan "dilutoida" tai "dilutoitunut" merkitys ja otappas sitten tavaramerkkilaki toiseen käteen. turha nillittää täällä, vasikoikaa sit Saksaan jos oikeasti uskotte että ton nimen voi rekisteröidä uniikkiin käyttöön...

n00b = An ignorant or unskilled person. Especially used in computer games.

ignorant = tietämätön --> eli tutkikaa ennenku hutkitte. jos koet ton ylimielisenä tai ärsyttävänä niin ei se sellaisena ollut tarkoitettu.
Lauri

Posts: 1,051

#47 • • Lauri Devoted

mureena, 27.4.2005 21:32:
---
Ja taas OT, Mayday noin niinkuin ohimennen _on_ kansainvälisesti rekisteröity tuotemerkki jonka omistaa MAYDAY Veranstaltungsservice und Musikproduktions GmbH.
---


sit voit varmaan mulle myös selittää miks Google haulla "Mayday" tai "Millenium" nimiset yritykset samassa tavaramerkkiluokassa (luokka 41) eivät ole joutuneet ajamaan alas samalla nimellä olevaa toimintaansa tai brändiään?

katoppas sanakirjasta sanan "dilutoida" tai "dilutoitunut" merkitys ja otappas sitten tavaramerkkilaki toiseen käteen. turha nillittää täällä, vasikoikaa sit Saksaan jos oikeasti uskotte että ton nimen voi rekisteröidä uniikkiin käyttöön...



Mutta mun pointtihan ei ollut se, etteikö sitä voisi tuossa tarkoituksessa käyttää, vaan se, kun joku sanoi ettei sitä ole rekisteröity. :) Se joku kun suureen ääneen halusi tarkistuttaa näitä faktoja...
Individual

Posts: 10,942

#48 • • Individual HYPNO!

tumpsi, 27.4.2005 21:30:
ärsyttää mua suunnattomasti.
Tulee semmonen maku suuhun, että kokisit olevasi ylempänä tai parempi
kuin muut.

Mut piis'n'luuv



Itsekin olen kyllä saanut vähän sellaisen fiiliksen, että olisin itse Juan Atkinsin tai Sven Väthin veroisten legendojen kanssa väittelyissä, mutta newbie kun newbie ja enhän mä konemusasta mitään tiedäkään, kun 80-90 luvun taitteissa mä kuuntelin vain metallia ja punkkia... *nauru*
tumpsi

Posts: 2,553

#49 • • tumpsi rekisteröitymätön

Individual, 27.4.2005 21:41:
Itsekin olen kyllä saanut vähän sellaisen fiiliksen, että olisin itse Juan Atkinsin tai Sven Väthin veroisten legendojen kanssa väittelyissä, mutta newbie kun newbie ja enhän mä konemusasta mitään tiedäkään, kun 80-90 luvun taitteissa mä kuuntelin vain metallia ja punkkia... *nauru*


Ja miten tää liittyy tohon mun tekstiin?
nimim. 1Q
tumpsi

Posts: 2,553

#50 • • tumpsi rekisteröitymätön

mureena, 27.4.2005 21:32:
n00b = An ignorant or unskilled person. Especially used in computer games.


Jep, mut täs ei ollakkaa missää pelissä.
Ja tiesin kyllä mitä moinen sana meinaa, mä vaan koen sen alentavaks. Sori.

Vähä sama ku sanoisin et: se mureena on kyl tehtailtu Perseessä. Tai mä siis koin sen niin :)
But let's cut the bullshit.
Over & out.
Lauri

Posts: 1,051

#51 • • Lauri Devoted
Tähänkään threadiin ei voi enää olla sanomatta, että
Illic est haud talis pando cum nocens pando ... :)
-P

Posts: 4,972

#52 • • Edited -P

Lauri, 28.4.2005 11:32:
Tähänkään threadiin ei voi enää olla sanomatta, että
Illic est haud talis pando cum nocens pando ... :)



Tai miten olisi:

This thread is now about puppies

linkki

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Karski

Posts: 6,049

#55 • • Karski Pomon kätyri
Tiedoksi pyöriäisystävillemme:

Tän threadin pitäis sisältää erilaista hehkutusta
siitä et 'jes, kovat bileet tulossa' ja 'tänne vappuna'.

Ehkäpä myös 'hupaisa lentolehtinen'. Jos on muuta
asiaa, esim. jotain meta-tason juttuja niin vois
miettiä kahdesti ennenku postaa, et ei vahingossa
saattais itseään sellaiseen valoon muiden
käyttäjien silmissä et olis jotenki NOLO JANNU.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#56 • • Aziz Combat Fighter

Tres, 28.4.2005 11:59:
Tiedoksi pyöriäisystävillemme:

Tän threadin pitäis sisältää erilaista hehkutusta
siitä et 'jes, kovat bileet tulossa' ja 'tänne vappuna'.

Ehkäpä myös 'hupaisa lentolehtinen'. Jos on muuta
asiaa, esim. jotain meta-tason juttuja niin vois
miettiä kahdesti ennenku postaa, et ei vahingossa
saattais itseään sellaiseen valoon muiden
käyttäjien silmissä et olis jotenki NOLO JANNU.



Joo mä meinasin NOLONA JANNUNA sitä et miks pitää olla threadi mis vaan itketään jostain nimisekaannuksista ja valitetaan miten Giant Robotin jätkät ei oo varmaan koskaan kuullukkaa konemusaa. Sillee, et mikä tarkotus täl ny on. Et jos juteltais vaik just niist bileistä tai sen flaijerista.

Mutjoo. What ever.
Karski

Posts: 6,049

#57 • • Edited Karski Pomon kätyri

Ana-5000, 28.4.2005 12:45:
---
Tres, 28.4.2005 11:59:
Tiedoksi pyöriäisystävillemme:

Tän threadin pitäis sisältää erilaista hehkutusta
siitä et 'jes, kovat bileet tulossa' ja 'tänne vappuna'.

Ehkäpä myös 'hupaisa lentolehtinen'. Jos on muuta
asiaa, esim. jotain meta-tason juttuja niin vois
miettiä kahdesti ennenku postaa, et ei vahingossa
saattais itseään sellaiseen valoon muiden
käyttäjien silmissä et olis jotenki NOLO JANNU.

---


Joo mä meinasin NOLONA JANNUNA



En tarkoittanut tuolla jannuilulla sinua, mutta tosikkona
vastasin kysymyxeen jonka pullonokkadelfiini
esitti ^___^

Itsehän täss käytän kaikki mahdollisuudet
tämän vapputapahtuman puffaamiseen, on tää
niin hyvä. Tuen. Elektro <3

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

leenuliinu

Posts: 1,022

#58 • • leenuliinu Kenen kaveri
Vois kyllä ehkä kerrankin pelmahtaa paikalle, kun aiempina vuosina ei oo tullut saatua aikaiseksi.. olettaen, että tämä räkätautini tästä hellittää ajoissa.

Flaba on kyllä jälleen edellisvuosien tapaan rrrrautainen!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

mureena

Posts: 112

#59 • • mureena suppa greg numbah wan

Vähä sama ku sanoisin et: se mureena on kyl tehtailtu Perseessä. Tai mä siis koin sen niin :)
But let's cut the bullshit.
Over & out.



saat kokea ja tuntea sen aivan täysin ja ihan miten vaan sen haluat. eiköhän toi pointti jo tullut selväks.