Oliver Lieb 26.8.2005 @ Helsinki

53 posts, 3 pages, 12,876 views

Skenemursu

Posts: 1,568

#21 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha

Aki A., 3.5.2005 15:18:
---
Skenemursu, 3.5.2005 15:15:
tässä on selkeesti nyt joku juoni takana... aika täydellinen kesä tulossa:

toukokuu - Sven Väth
heinäkuu - Uros Umek
elokuu - Oliver Lieb

mitähän mahtaa olla kesäkuussa....
---


Tilt *sydän*



no joo... ajattelin ehkä jos vaikka Tanaka -> http://www.fumiyatanaka.com/... mutta en ole nirso tilt käy vaikkei nyt ihan samassa sarjassa paini.
juGis

Posts: 563

#24 • • juGis
Täällä kyl sit nähdään ^___^ Viimeks Oliverin näkikin JKylässä, Kosmos kemuissa. Rokkas sillonkin ja eiköhän rokkaa taas.
Skenemursu

Posts: 1,568

#25 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

juGis, 14.6.2005 13:15:
Täällä kyl sit nähdään ^___^ Viimeks Oliverin näkikin JKylässä, Kosmos kemuissa. Rokkas sillonkin ja eiköhän rokkaa taas.



hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!
Viltsu

Posts: 2,010

#26 • • Viltsu noname
samaa muistikuvaa, että kys. keikka peruuntu..
ainakaan noissa kuvissa ei näkyny
http://www.niitty.org/photos.htm
kyllähän kansikuvapojan olisi kuviin pitänyt päästä ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

toma

Posts: 2,009

#27 • • toma Tototoototo

Skenemursu, 14.6.2005 13:57:
hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!



Se keikka taisi peruuntua.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Skenemursu

Posts: 1,568

#28 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

toma, 14.6.2005 14:30:
---
Skenemursu, 14.6.2005 13:57:
hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!

---


Se keikka taisi peruuntua.



no näin minäkin ymmärsin... mutta kukahan oliver siellä sitten soitteli :) ei varmaan ollu Oliver Prime myöskään :)
juGis

Posts: 563

#29 • • juGis

toma, 14.6.2005 14:30:
---
Skenemursu, 14.6.2005 13:57:
hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!

---


Se keikka taisi peruuntua.



Oho, muistin siis väärin :) Noh, hauskaa siellä oli kumminkin *nauru*
juGis

Posts: 563

#30 • • juGis
Sitä isommalla syyllä: TÄNNE *aplodit*
juGis

Posts: 563

#31 • • juGis
Sehän oli Nuutti joka rokkas siellä ihan sairaasti *nauru* Noh, eipä sitten siitä enempää. Näitä bileitä odotellessa..
leenuliinu

Posts: 1,022

#32 • • leenuliinu Kenen kaveri

Skenemursu, 14.6.2005 14:49:
---
toma, 14.6.2005 14:30:
---
Skenemursu, 14.6.2005 13:57:
hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!

---


Se keikka taisi peruuntua.

---


no näin minäkin ymmärsin... mutta kukahan oliver siellä sitten soitteli :) ei varmaan ollu Oliver Prime myöskään :)



Ellen väärin muista, paikkaava artisti taisi olla Tarrentella & Redanka. Mainiot bileet yhtäkaikki.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

R-Syke

Posts: 46

#33 • • R-Syke

leenuliinu, 14.6.2005 16:11:
---
Skenemursu, 14.6.2005 14:49:
---
toma, 14.6.2005 14:30:
---
Skenemursu, 14.6.2005 13:57:
hmm..?? Käsitteekseni Oliver ei soittanut siellä? Ainakaan hän ei itse muista soittaneensa Suomessa :) tosin tolla iällä saattaa dementiakin iskee... mutta hyvät jyväskyläläiset korjatkaa jos olen väärässä?!

---


Se keikka taisi peruuntua.

---


no näin minäkin ymmärsin... mutta kukahan oliver siellä sitten soitteli :) ei varmaan ollu Oliver Prime myöskään :)

---


Ellen väärin muista, paikkaava artisti taisi olla Tarrentella & Redanka. Mainiot bileet yhtäkaikki.




Mutta nuuttikin rokkas ihan varmasti :)
sts

Posts: 7,969

#34 • • sts Sama pyynti aitta!
ai että psykedekoi hesarille :)
toma

Posts: 2,009

#37 • • toma Tototoototo
Missä tämä tapahtuma on?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Hiekka

Posts: 131

#38 • • Hiekka
Jos en muista väärin niin hesari oli merkitty flaijeriin
iam

Posts: 3,085

#39 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Valitettavasti joudumme perumaan tapahtuman venuepoliittisista syistä. Teimme kaikkemme jotta tapahtuma olisi voitu järjestää muualla, mutta katsoimme parhaaksi yrittää myöhemmin uudestaan..

Oliver Lieb lähetti kaikille terveisiä ja kertoi odottavansa innolla uutta tilaisuutta päästä suomeen soittamaan.
Armadance

Posts: 322

#40 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer
*nyyh**eiei**nyyh*