57 posts, 3 pages, 11,797 views
krisi "Säde-topikki":
eieiei kun tällöin on huhuu-bileet biorexissä!! miks nää on aina päällekkäin nää kaikki jutut. mut huhuu on paljon parempi,onneks.
no voi kamala. vähän hei hassutteluhenkeä kehiin. sori pojat. älkää olko niin totisia. bileet on hauska juttu, eipäs nyt tehdä tästä liian vakavaa. hymyä huuleen ja liiat otsarypyt pois,jookosta.
deni, 3.5.2005 10:55:
Miksi pitäisi aina järjestä kaksi tapahtuma päälekkäin, en pysty millän ymmärtämään kyseisen asian , eiköis promoottorit voivat kesken sopia et ei tuu päälikäisyksiä ja voisin nautia joka päivä hyvistä bileistä
deni
Miksi pitäisi aina järjestä kaksi tapahtuma päälekkäin, en pysty millän ymmärtämään kyseisen asian , eiköis promoottorit voivat kesken sopia et ei tuu päälikäisyksiä ja voisin nautia joka päivä hyvistä bileistä
Mutta kyllä Säden bileissä Gary D soitaa niin kovan setin että ne hakka tämän tapahtuman pystyyn.
disko_joe, 3.5.2005 12:30:
---
deni
---
Kyllähän ne moottorit yrittääkin sopia, ei vaan täysin tunnu toimivan vielä, etenkään kun kaikki ei ole mukana jakamassa stadin viikonloppuja vuodeksi eteenpäin *heiii*
---
Mutta kyllä Säden bileissä Gary D soitaa niin kovan setin että ne hakka tämän tapahtuman pystyyn.
---
Varmasti hakkaa , on se niin hc - mutta päinvastoin huhuu viettelee... Ääh, who cares. Eri genren bileet täysin = eri posse = eri eri eri... erikeeepperi ja piste.
toma, 3.5.2005 13:17:
Vaikea arvioida mikä on vitsi pelkän tekstin perusteella, joku ;) ois helpottanut asiaa. Mut eipä tästä varmaan sen enempää :D
disko_joe, 3.5.2005 12:30:
Kyllähän ne moottorit yrittääkin sopia, ei vaan täysin tunnu toimivan vielä, etenkään kun kaikki ei ole mukana jakamassa stadin viikonloppuja vuodeksi eteenpäin *heiii*
disko_joe, 3.5.2005 13:46:
Deni, kyl mä tuon Gary D:n läppänä otin alunperinkin. Vaikee ottaakaan tosissaan jos lopussa "P:S hassutteluhenkeä kehiin ;)"
Mä vaan oon huono kertoon vitsei
disko_joe, 3.5.2005 14:04:
---
deni
mottorit ovat sellaisia heppuja että välillä niitä on vaikea ymmärtää ;)
---
Kyllä niitä voi ymmärtää mutta voiko ne ymmärtää sinua?
Mark, 12.5.2005 15:17:
siis.. nyt oon kyl sen verran jäässä, etten oikeen ymmärtäny tota.. kategorioissa luetellaan leffatyylejä ja musatyylejä, wooooot? siis onko nyt kyseessä pileet missä näytetään leffoja, leffa missä soitetaan musaa vai mitä helvettiä? valaiskaa urpoa kiitos :)
-M