piccarit

62 posts, 4 pages, 20,508 views

Avatar
#41 • • pia^^ Guest
Stringit mieleuiten, mut myös hotpantsit kuuluu lemppareihi, aika paljo erillaisii tulee käytettyy *hymy* materiaalillakaa ei oo välii... aamun mukaa pitää aina valita *joo*
Humppabeibi

Posts: 91

#43 • • Humppabeibi Söpöilijä
Tykkään eniten sellasista hot pants-mallisista. Sellaset ois nytki, pinkit ja persiissä lukee yummy *justjoo*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

juGis

Posts: 563

#44 • • juGis
*sydän* hot pants *sydän*
Emily

Posts: 27

#45 • • Emily
ei niin sexyt mutta perkeleen heinot..Vaaleen punaset jossa on party possu edessä ja lukee että "partypig" ja takana "oink oink " tekstit ohtavat pimeässä..Mielettömät *hymy*
*KittenGirl*

Posts: 58

#46 • • *KittenGirl*
mahdollisimman pienet ja ehdottomasti punaiset *sydän*
Gleba

Posts: 549

#47 • • Gleba

Humppabeibi, 29.6.2005 13:12:
Tykkään eniten sellasista hot pants-mallisista.



*joo* *hymy*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

pirpeli

Posts: 5,533

#49 • • pirpeli
Hottopantsut tai sitte sellaset "midi"kokoset..Oonkohan mä jo vastannu tähän..Dejavú...
No, väriä, mukavuutta ja reipasta menoa pitää pöksyissä olla :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#50 • • astaroth Guest
pikkareilla ei oo mitään välii, kunhan niihin on ahdettu ihanan muhkea perse *slurps*

big_ass_beer_rest1.jpg
rose

Posts: 1,047

#51 • • rose vakaasti epävakainen
No alushousujen pitää olla ennen kaikkea mukavat ja pinkit. Kivoimmat on sellaset muuten tavalliset mutta matalavyötäröiset versiot. Puuvillaa , jotain söpöjä kuvia ehkä.

Mutta kun asiaa ajattelee, niin kivat alkkarit on kyllä ihan tuhlausta. Nättejä alusvaatteita kai ostetaan yleensä siksi että joku toinen näkisi ne ja miettisi kuinka kivaa ois ilman niitä. Eli kauniista pikkareista on sitä varsinaista hyötyä ehkä puoli tuntia maksimissaan sillon joskus. Oikeasti voisi käyttää vaan mukavia alkkareita tavallisesti ja jos epäilee harrastavansa seksiä jonkun kanssa (tää on ikisinkun näkökulma *vink*) niin laittaa ne yhet hienot versiot päälle. *nauru* Säästyisi pohtimiselta aamulla ("aaargh! Minkä väriset pikkarit tänään?")*nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

jaywink

Posts: 1,668

#52 • • jaywink bass warrior

rose, 1.2.2006 19:32:
No alushousujen pitää olla ennen kaikkea mukavat ja pinkit.
..
Oikeasti voisi käyttää vaan mukavia alkkareita tavallisesti ja jos epäilee harrastavansa seksiä jonkun kanssa (tää on ikisinkun näkökulma *vink*) niin laittaa ne yhet hienot versiot päälle. *nauru* Säästyisi pohtimiselta aamulla ("aaargh! Minkä väriset pikkarit tänään?")*nauru*



Mukavuus ennenkaikkea *joo* Mut ainakin mitä on huomannu boksereissa niin ne mukavat maksaa sit vähän enemmän ja yleensä ne on sit kans kivempia muutenkin.. Ja onhan noita muitakin tilanteita, esim jos vaik pelaa räsypokkaa baarijatkoilla niin kauheinta on hikoilla koko ajan sitä et häviää vaatteet päältä ja joutuu näyttää minkälaiset kauhistukset vahingos pisti sit jalkaan epähuomiossa *nauru*
kinderi

Posts: 1,783

#53 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Emily, 3.7.2005 00:29:
ei niin sexyt mutta perkeleen heinot..Vaaleen punaset jossa on party possu edessä ja lukee että "partypig" ja takana "oink oink " tekstit ohtavat pimeässä..Mielettömät *hymy*



Khihihi mulla on samanlaiset *tirsk*
Tavalliset ja stringit.. Ihan huiput *joo*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Bellezaaa

Posts: 573

#54 • • Bellezaaa Afrodite*
stringit on ykköset *plur*
on hyvän tuntuset varsinkin housujen alla kun on mahd. vähän
kangasta ns. päällekkäin. Hameen kanssa kätevät varsinkin kesällä,
ei tuu kuuma *hihu*
Hotpantsit on sit tarkotettu nukkumista varten...
nibes

Posts: 165

#55 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
hOtpantsit, mieluiten punaiset. ja lOw cut. mutta useimmiten stringit. *joo*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

mariq

Posts: 2,154

#56 • • mariq

rose, 1.2.2006 19:32:
Nättejä alusvaatteita kai ostetaan yleensä siksi että joku toinen näkisi ne ja miettisi kuinka kivaa ois ilman niitä. Eli kauniista pikkareista on sitä varsinaista hyötyä ehkä puoli tuntia maksimissaan sillon joskus.


Pöh. Mulle tulee kyl kiva fiilis näteistä pikkareista vaik niitä ei kukaan ikinä näkis, ku ite tietää et "mul on nätit pikkarit" *tirsk*

Stringit on mun suosikit, mahdollisimman vähän kangasta. En oikeesti tykkää alusvaatteista ja oisin oikein onnellinen jos niitä ei koskaan tarvis pitää (ja tätä tulee joskus lämpimilla kesähamesäillä todennettuakin)*blush*. Vaihtoehtoisesti hipsterit on kans jees (siihen aikaan kuusta). Kangasta pitää siis olla joko tosi vähän tai sit tosiaankii aika paljon. ei välimuotoja mulle, kiitos.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

rose

Posts: 1,047

#57 • • rose vakaasti epävakainen

mariq, 2.2.2006 12:23:
Stringit on mun suosikit, mahdollisimman vähän kangasta. En oikeesti tykkää alusvaatteista ja oisin oikein onnellinen jos niitä ei koskaan tarvis pitää (ja tätä tulee joskus lämpimilla kesähamesäillä todennettuakin)*blush*.



Heruuuks! Heruuks! Tuun nostelee sun hametta kesällä! Vähänkö tuun aina nostelee sun hametta! *nauru* *justjoo* *blush*

--
TwistedLife™ Amusement Park

wiwi

Posts: 1,575

#58 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä haluisin sellaset alkkarit, joissa lukis takan isolla PERSE. Ne ois aidot.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

Posts: 2,154

#59 • • mariq

rose, 2.2.2006 12:26:
---
mariq, 2.2.2006 12:23:
Stringit on mun suosikit, mahdollisimman vähän kangasta. En oikeesti tykkää alusvaatteista ja oisin oikein onnellinen jos niitä ei koskaan tarvis pitää (ja tätä tulee joskus lämpimilla kesähamesäillä todennettuakin)*blush*.
---
Heruuuks! Heruuks! Tuun nostelee sun hametta kesällä! Vähänkö tuun aina nostelee sun hametta! *nauru* *justjoo* *blush*


*nauru* toi pätee siis lähinnä helteellä *blush* *heruttel*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

pinkie_

Posts: 138

#60 • • pinkie_

Emily, 3.7.2005 00:29:
ei niin sexyt mutta perkeleen heinot..Vaaleen punaset jossa on party possu edessä ja lukee että "partypig" ja takana "oink oink " tekstit ohtavat pimeässä..Mielettömät *hymy*



Mullon samanlaiset mutta turkoosit *sydän*