Aavepyörä - Elektro fluoro punx

11 posts, 1 page, 2,847 views

Taika-Kim

Posts: 68

#1 • • Edited Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
http://unimaa.aavepyora.net/musa/efp.html

Phew, sainpahan ulos. Itse olen nyt kyvytön sanomaan tästä mitään %-/

Ja kandee tsekata, vaikka olisikin joskus hamstrannut biisit Psycledelicsistä tai saanut multa jotain, kaikki on vedetty uusiksi levyä varten.

Niin risut kuin ruusutkin tekisivät minut kovin onnelliseksi, antaa paukkua!

Isot kannet ei oo näköjään linkattu vielä sivuille, mut pällistelkää tästä pieniä:
Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Juhgu Virnistelijä
No tuota, tässä on aika paljon kuunneltavaa kerralla, ts. jokaisesta biisistä ei oikein voi antaa yksityiskohtaista palautetta. Näin ensimmäisen selailun perusteella kolahtaa minun musamakuuni todella hyvin, ja jää kyllä koneelle tarkempaa tutkistelua varten. Hieno saavutus että olet moisen levyn kyhännyt, ja vielä hienompaa että se on netissä jaossa. Kiitän!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

aiduu

Posts: 375

#3 • • aiduu
eri jees!*hihu*
Taika-Kim

Posts: 68

#4 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
No mut mun mielestä levyissä pitääkin olla sulateltavaa ettei kaikki herkut oo kerralla imeksitty ;)
Avatar
#5 • • ikj Guest
uuh <3 saundii. näin parin ekan biisin perusteella. pitääpi laittaa koko levy lataukseen.
sts

Posts: 7,969

#6 • • sts Sama pyynti aitta!
Ihan paras. Kimi heitätkö tän mulle ihan cd:nä joku päivä, ku olis kiva lisä noiden muiden AVP levyjen joukkoon.
Taika-Kim

Posts: 68

#7 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
Mul on kansien askartelu vieläki vaiheessa :P mut koitetaan, koitetaan.
Miazu

Posts: 815

#8 • • Miazu Päivänsäde
Jeah mä lämpeen kanssa tästä älyttömästi ja saundi on niin ihanan melodisen mukaansa tempavaan rakastettavaaa <3 <3 hyvä taika kim ;)
Taika-Kim

Posts: 68

#10 • • Taika-Kim Villitrancen suurlähettiläs
niin levyi tosiaan btw on nyt saatavilla, eli kiskokaa hihasta kun törmätään, 5e irtoaa koko nätti pakkaus kokoelman jatkeeksi :)

ja seuraava levy on sit ainaki satamiljoonaa kertaa parempi :)
Kukkis

Posts: 300

#11 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Namia.. *hihu*

--
Never say never..?