Benny Benassi 27.5.2005 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 29,014 views

Illumination

#61 • • Edited Illumination
Tänne nostamaan tanssijalkaa :)!
soulsaw

#62 • • Edited soulsaw 1.0
playlistissä oli paljon kompaktin julkaisuja mitkä saattaisivat jopa kiinnostaa, mutten usko saapuvani paikalle. Huono ajankohta näille bileille, sillä Tech No. 01 vie voiton *vink*

edit: oho, ne olikin October *uuh*

--
_____

kinderi

#63 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä olen herraa hehkuttanu jo Hyyvin kauan ja nyt näyttää siltä ettei kukaan tuttu ole lähössä. Nou hätä,mulla on liput jo ja varmasti oon paikalla vaikka pää kainalossa ja kädet poikki.
120% fanittaja *aplodit**aplodit*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Sinza

#64 • • Sinza
Perjantai lähestyy *jiihaa*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ilmari

#65 • • ilmari NightFreak
Todellakin Benny pistää jalkaa nousemaan ja joutuu feidaan kaverin valmistujaiset nätisti takavasemmalle, kun hän ei todennäköisesti paikalle halua tulla.

Perjantaita odotellessa...

*jiihaa*

--
*if you can feel it you're too close*

-may-

#66 • • -may-
nyt vaan lippua ostamaan!!ennakoita on vielä jäljellä!hullun hauskat bileet tulossa ja meno jalkakin vipattaa kun VIIMEIN lämpimät ilmat alkoi*nauru*
Vinyl Lounge

#67 • • Vinyl Lounge
Vinylin supertarjous loppuviikkoon; hanatuote lipun ostavan masuun hesarin piikkiin. Ei hassumpaa...

Vinyl Crew
HOUSENATION

#68 • • HOUSENATION
Ennen kello 00 tulleet saavat 8e arvoisen lipun 28.5 Illumination Open Up tapahtumaan Ravintolalaiva Wäiskiin.
merqus

#69 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Jessh, nyt on lippu hankittu tännekin *jiihaa*
Juhgu

#70 • • Juhgu Virnistelijä
Balcony olisi houkutellut, harmi ettei pääse tänne.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Korbenn

#71 • • Korbenn

-may-, 24.5.2005 11:58:
nyt vaan lippua ostamaan!!ennakoita on vielä jäljellä!hullun hauskat bileet tulossa ja meno jalkakin vipattaa kun VIIMEIN lämpimät ilmat alkoi*nauru*

Löytyykö huomenna vielä ennakoita? Kiittää.
fifi

#72 • • fifi
just sitä, eli onko niitä lippuja kuinka vielä jäljellä? ja kuinka tiukka 20 se on..?
-may-

#73 • • -may-
kyllä lippuja pitäisi olla huomennakin vielä*hymy* huomatkaa myös vinylin tarjous*hihu*
HOUSENATION

#74 • • Edited HOUSENATION
On tullut paljon kyselyjä, onko lippuja saatavilla vielä ovelta. Lippuja saa normaalisti klo 22 alkaen ovelta.
Duracell

#75 • • Duracell Öhkömökö...
*jiihaa*mollaan paikalla*jiihaa*
teemu.

#76 • • teemu.
juu täytyy kyllä myöntää että muakin tuo balcony kyllä hiukkasen houkuttelis. harmi vaan kun ei pääse paikalle..
serotonot

#77 • • serotonot Paul Easy
ajattelinpa vain ilmoitella että itseltä irtoilee tänään progressiivista psykeä tuolla balconylla :)
MaSari

#78 • • MaSari space jammer
oho :) Olis tääkin varmaan pitäny tulla kattelemaan, vaikken ihan erityisesti diggailekaan tätä häiskää :) Mutta pitäkee kivaa!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Kon-tiki

#79 • • Kon-tiki The Unsinkable

serotonot, 27.5.2005 09:07:
ajattelinpa vain ilmoitella että itseltä irtoilee tänään progressiivista psykeä tuolla balconylla :)

Jo on aikakin, että samassa tapahtumassa soitetaan housea ja psykeä. Olen elävä (lienenkö ehkä ainoa?) esimerkki siitä, että sama henkilö voi pitää kummastakin... *kuolaa*