Benny Benassi 27.5.2005 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 29,043 views

Dj_Albert

#21 • • Dj_Albert
Voihan vitsi... Tuonne mä haluun megee!!!
Jammailija

#22 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Individual, 23.4.2005 11:29:
Voisin kuvitella, että tässä on myös ehkä laskettu, että Benassi ei hirveästi niin nuorta väkeä kiinnosta. Mutta nämä vain mutuna...

Mä taas veikkaisin, että toi vois kiinnostaa nuorta väkeä, varsinkin ku Benassilla on tullu pari näppärää hittiä, joita on hakattu MTV:ssä puhkipoikki.
Mene ja tiedä*ding*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

excelsior

#23 • • excelsior :)
ei ehkä kuulu meikäläisen yleiseen musiikki makuun, mutta BENASSI... pakkohan se ois nähä...
ja tosta ikäraja jutusta...

usein on jopa niin, että meet puhuun portsarille asias suoraan, esität asian selkeesti, kohteliaasti, mutta samalla ymmärtäen portsaria... ainakaan ite en oo koskaan jääny ovelle...
toisaalta selvin päin on aina helpompi puhua ittensä sisään vaikka K ois vähän isompikin...

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Individual

#24 • • Edited Individual HYPNO!

Kon-tiki, 23.4.2005 16:19:
---
Individual
---
Voisin kuvitella, että tässä on myös ehkä laskettu, että Benassi ei hirveästi niin nuorta väkeä kiinnosta.
---

Kyllä ihan varmasti kiinnostaa. Ja toisekseen, jos se ei jonkun mielestä kiinnosta todennäköisesti nuorempaa porukkaa, niin eikö silloin olisi ihan sama laittaa ikäraja 18:aan? *hih*

---

Niin, milloinkas mikään polkkaan vivahtava olis teinejä kiinnostanut *ding* Itseäni toi ikäraja ei onneksi? koske millään tavalla.

Ai Benassi on polkkaa nyt...*ding**ding* No enpä herännyt turhaan tänä aamuna, sillä joka aamu näköjään oppii jotain uutta.

Edit: Tai sitten mä oon vaan väärässä, joka sekään ei oo mitään uutta...*nauru*
BUTCHER-KK

#25 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
No ohho vihdoin BENNY BENASSI on Suomessa, viimex oli niiden keikalla Venäjällä, jossain OPEN-AIRissa! *hih*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Kon-tiki

#27 • • Kon-tiki The Unsinkable

Individual

Ai Benassi on polkkaa nyt...*ding**ding* No enpä herännyt turhaan tänä aamuna, sillä joka aamu näköjään oppii jotain uutta.

Edit: Tai sitten mä oon vaan väärässä, joka sekään ei oo mitään uutta...*nauru*

Mäkin olen väärässä, jos polkka rajataan vaan hooveri-hard danceen. Enemmänkin tarkoitin, että Benassin setti on tod.näk. sellaista erittäin hienostelematonta housea, kuten Subliminalilla kuuluukin olla. Siis hard housea sanan kirjaimellisessa merkityksessä. Täytyy häveten myöntää, että Benassin Subliminal Sessionsilta on tullut soitettua suorastaan puhki se hänen oma biisinsä Love Is Gonna Save Us. Liika juusto tuo näppyjä naamaan mutta kun juustonaksut on joskus niin hyviä *iloinen*
Neryana

#28 • • Neryana duracelpupu
siis jee... *aplodit* Tonne on kyl pakko päästä..voi sit samal juhlistaa valmistumista oikee kunnolla. Ja Hesaril on tosi hyvät ääni systeemit, voi vaan kuvitella miltä benassi kuulostaa siel !!
DiamonDie

#29 • • DiamonDie mediahippi
Mielenkiintoinen lineuppi. Toivottavasti hintaa ei tule liikaa omalle kukkarolle, sillä tänne todellakin tekee mieli.
#30 • • kelasin Guest

HQ, BENNY BENASSI (Italy) -3 hour set-
Mr A
Milla Lehto

HELLOU! <3
sts

#31 • • sts Sama pyynti aitta!

DiamonDie, 26.4.2005 13:42:
Mielenkiintoinen lineuppi. Toivottavasti hintaa ei tule liikaa omalle kukkarolle, sillä tänne todellakin tekee mieli.

Hipit kyykkyyn! *nauru*
jeesboks

#32 • • jeesboks p u p u
Tänne vois koittaa eksyä *joo*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

merqus

#33 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Hmm... Ei kuulostais yhtään pahalta. Tänne voisi vaikka ilmestyä *juonittel**joo*
Blues

#34 • • Blues Koning van Afrika
Must see..so that i can get my satisfaction *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Turan Palloseura

#35 • • Turan Palloseura LU
mielenkiintosta kuulla soittaako herra benassi koko kolmetuntisen sitä samaa riffiä *hih*
nigel

#38 • • nigel
kuulemma whoopannu morillon äässii ibizal yksis kekkereis (siis kun saman illan settejä vertaa). voi melkeinpä mainita jo meriitiks. ;)
Anselmi Kuusisto

#39 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Benassihan taisi tehdä parikin keikkaa Morillon kemuissa sina kesänä, promotaakseen silloista subliminal (essential?) mixaustaan tahi jotain sellasta. Semmosta breiksi/elektro clash/house settiä...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Neryana

#40 • • Neryana duracelpupu
mul on liput varattu tonne...hyvä tapa juhlistaa valmistumista! *iloinen*