Mikä urheilulaji on lähellä sydäntäsi?

320 posts, 16 pages, 92,153 views

#41 • • Kirsikka Guest
No, kyllä se kallistuu hevosurheilun puolelle. Tosin mulla kyse ei ole niinkään urheilusta, vaan leppoisasta puskaratsastelusta *nauru* Telkkarista en säännöllisesti seuraa mitään urheilulajia.
Jocular

#42 • • Jocular Janni
Lähinnä sydäntä..
Extremelajit (lue: kaikki ilmassa tapahtuva aktiviteetti),
Moottoriurheilu (lue: kaikki tavallista prätkää tai autoa nopeemmat saa pään kääntymään),
Mailalajit: kuten sulkis ja golf
Kamppailulajit: Arvostan, jos harrastat, mut kuitenki oot vi*** hullu *nauru* Ja onhan noita ihan kiva vaania töllöstä jos niis on jotain äksöniä.. Ja tietty, koska ite kaipaisin tällä hetkellä nyrkkeilysäkkiä mieleni ilmasemiseks.. *släp*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

keisha

#43 • • keisha bullet with butterfly wings
Harrastan joogaa, eikä se oikein sovi laatikossa yhteenkään raksiin. Tvstä seuraan olympialaisia, MM-kisoja ja futiksen isoja turnauksia.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Flamie

#44 • • Flamie
Sen verran kova urheilufani olen, että kahton kaikki mahdolliset urheilut mitä vain tulee. Mutta tottakai tuo lentopallo on lähinnä sydäntä.
Pistää harmittaa se, kun parisen vuotta sitten tuli vielä TV2:sta noita Englannin 1. sarjan pelejä. IMO mikään muu futis ei ole parempaa kuin Englannin. *vink*
Golfia ja hevosurheilua ei tule niin aktiivisesti seurattua.
Chatte

#45 • • Chatte Team Teknolipat :)
Olen urheiluhullu, mutta vain sillä tavalla, että haluan urheilla itse, en juurikaan katsoa sitä esim. telkusta. Salibandya ja lätkää käyn kyllä katsomassa ihan livenäkin, mutta ne ovatkin juuri ne omat lajit, joita pelaan aktiivisimmin, ja jotka ovat siis lähimpänä sydäntäni.

Olen ehtinyt harrastaa elämäni aikana kyllä lajeja ihan laidasta laitaan. Pienenä aloittelin kaukalopallolla ja jalkapallolla. Hiihdin myös kilpaa. Myöhemmin olin korisporukassakin, kunnes salibandy tuli kuvioihin. Sitten löytyi jääkiekko. Olen myös suunnistanut aktiivisesti vuosikausia, mutta nyt on sillä saralla ollut hiljaisempaa pari vuotta.

Savateakin harrastin, mutta vain siniseen hanskaan asti. Harjoitukset olivat monipuolista lihakuntotreeniä, ja siellä viihdyin, mutta kilpailemiseen en halunnut mukaan, kun pelotti toisen "lyöminen". Siis tekniikkanyrkkeilyähän se on, mutta silti. Ei antanut sisu periksi jatkaa.

Käyn yhäkin pelailemassa kaukalopalloa kavereiden kanssa, kuten myös jalkapalloa yliopiston porukoiden kanssa. Uimahallissa tykkään myös käydä. Spinningin on hauskaa. Juoksemassakin on hyvällä säällä kiva käydä. Ja pyöräily se vasta kivaa onkin. Joskus rullaluistelen. Niin juu, eli oikeastaan pidän melkein lajista kuin lajista, mutta valmennettavassa porukassa pelaamisen olen rajoittanut salibandyyn ja jääkiekkoon.

Itse asiassa minulla venähti nivelsiteet polvesta pari kuukautta sitten. Tuli kyllä pitkä urheilutauko, kun aluksi tuskin pystyin kävelemään. Nyt tällä viikolla pääsin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan pelaamaan. Voi että se oli ihanaa. Muutenkin on kaikin puolin parempi olo, kun saa liikkua. Ehdinkin tuossa parin kuukauden aikana muutaman kilon kerätäkin liikkumattomuudellani. *uuh*

Mutta ehkä minun kaikista hulluin urheiluhulluus on kuitenkin takana. En enää ajattele, että pelaisin jossain maajoukkueessa mitään lajia, ja minulla ei ole hurjan kunnianhimoisia tavoitteita minkään lajin suhteen. Pelaan, koska pidän siitä. En enää kyllä yleensä käy pelaamassa tai treeneissä useampaa kertaa päivässä. Tähän on ilman muuta vaikuttanut mussuni, joka ei harrasta juurikaan urheilua, ainakaan minun lajejani, niin minunkaan ei tule niin paljoa enää mentyä ihan huvikseni vaan pelailemaan.

Mutta juu, urheilu on ja pysyy elämässäni. Ilmankaan en voi olla. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Trixie

#46 • • Trixie
Kyllähän mie urheilust tykkään jonni verran mut kyl ykkösen tulee HEVOSURHEILU*sydän*

--
face your fears and live your dreams

henkkat

#47 • • henkkat
Kiekko kyll pitää kärkee, tuli pelattuu sellanen reiska 11vuotta ittekkii.
Sit tietty motocros ja "jokkis" on aika kovaa mättöö.
Ni ja hokutoryu, pitäs alkaa uudestaan jos vaan sais itteesä niskasta kiinni.
semmosta*hymy*
Summerblink

#48 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Karva Maha (krav maga), 8vuotta.
Ja sukkaan siinä vieläkin *nauru* *piis*
wi||iam

#49 • • wi||iam d|-_-|b

Mellu-, 22.4.2005 18:22:
Elikkäs mistä tykkäät/ mitä seuraat?

Ihan mielenkiinnosta että onko klubbarilaiset urheilukansaa?

Galluppi on vähän sekava mut koittakkee kestää *nauru*

Ite seuraan ja pelaan lentopalloa ja muitakin lajeja aina fiiliksen mukaan mut lenttis on lähellä mun sydäntä *sydän*

Kyllä *joo* lentis korjaa potin ehottomasti *jiihaa* on nii *plur* laji että.. *iloinen*

--
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!!

Miika

#50 • • Miika
Vuoripyöräily *sydän*

Kaikki sen alalajit, xc:sta enduroon freerideen ja downhilliin, dirtti, dualslalom, 4x ja northshore kolahtaa. Itse tykkään ajaa enskaa ja kevyttä freeridea, katsoo jos tekniikan kehittyessä uskaltautuisi joillekin isommille laituridropeille ja dh-radoille. Haaveena on Åre ja muut isommat hiihtokeskukset joissa kesäisin voi laskea pitkiä laskuja ja kohdata haasteita uusillle ilmalennoille.

Leffat ko. lajista on upeeta katsottavaa kun hullut hyppää kielekkeiltä 10-15m pystysuoraan/30m vaakatasoon tai pujottelee kakkosnelosia lankkuja usean metrin korkeudessa keskellä metsää. Niin ja street/bmx/trial -tyypit on kanssa niitä joita arvostan kovasti. Toinen hyppää 3m talon katolta tasamaalle tai hyppii 180 astetta junaraiteelta toiselle niin ei voi kun haukkoa happea :)

Telkusta on kiva katsoa snookeria. 140 pisteen breikit on jotain joka salpaa hengen, silkkaa taidetta imo. Muuten ei urheilua tule seurattua.
Miika

#51 • • Miika
...okay Ranskan ympäriajot vois lukea mukaan noihin telkusta seurattaviin. Protour muuten on aika paha drawback ammattipyöräilylle.
#52 • • GoA Guest

Luminescent, 24.4.2005 00:29:
Vuoripyöräily *sydän*

Kaikki sen alalajit, xc:sta enduroon freerideen ja downhilliin, dirtti, dualslalom, 4x ja northshore kolahtaa. Itse tykkään ajaa enskaa ja kevyttä freeridea, katsoo jos tekniikan kehittyessä uskaltautuisi joillekin isommille laituridropeille ja dh-radoille. Haaveena on Åre ja muut isommat hiihtokeskukset joissa kesäisin voi laskea pitkiä laskuja ja kohdata haasteita uusillle ilmalennoille.

Leffat ko. lajista on upeeta katsottavaa kun hullut hyppää kielekkeiltä 10-15m pystysuoraan/30m vaakatasoon tai pujottelee kakkosnelosia lankkuja usean metrin korkeudessa keskellä metsää. Niin ja street/bmx/trial -tyypit on kanssa niitä joita arvostan kovasti. Toinen hyppää 3m talon katolta tasamaalle tai hyppii 180 astetta junaraiteelta toiselle niin ei voi kun haukkoa happea :)

Telkusta on kiva katsoa snookeria. 140 pisteen breikit on jotain joka salpaa hengen, silkkaa taidetta imo. Muuten ei urheilua tule seurattua.

Jep mahtavaa katottavaa on. Olisi itsekin kiva kokeilla joskus ihan oikeaa maastopyörä ja ajella hiljakseen alas mäkiä ja maastoreittejä. Tämän hetkisellä tunturilla pääsee hengestään moisella. *nauru* Ja sitten lisää vielä temppuihin niin en halua ees arvailla minkä verran kipua ja luunmurtumia ovat kyseiset jampat elämänsä aikana kokeneet, kuitenkaan noi 10 metrin dropit ei varmaan onnistu joka kerralla. :)
JXL

#53 • • JXL
Jalkapallo on ehdoton ykkönen. Ac Milan *sydän*
en kerro

#54 • • en kerro aivopää
naisten tennis ja naisten lentopallo.
Syder

#55 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Pyörätuoliuppopallo.

--
Divida et impera.

mecha

#56 • • mecha taistelurobotti
Footbag.
Encoder

#57 • • Encoder Kofeinisti
Salibandy, lenkkeily, snooker, jalkapallo, jääkiekko. Siinäpä nuo.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

#58 • • Viola00 Guest
Cheerleading (siis se kilpatason), sitä itsekin harrastanut *sydän*
Mutta tv:stä/matseissa voin katsella mielelläni lätkää&formuloita..
lostgone

#59 • • lostgone
Mä tunnustan värinä punaista*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.