Mikä urheilulaji on lähellä sydäntäsi?

320 posts, 16 pages, 92,381 views

Pacho

#241 • • Pacho
salibandy ja jalkapallo. molempia lajeja harrastanut pienestä pitäen, tosin jalkapalloilua viime vuodet katsojan roolissa :)
Jago

#242 • • Jago un-trained monkee
evvk lukee edelleen
jooga & tanssi*sydän*
taichia ois kiva testaa*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mummoankka

#243 • • mummoankka
Kuntosali *sydän* ...ja tulee myös seurattua fitness/bodyfitness/kehonrakennus,
Lisäksi koska itse harrastanut seuraavia lajeja, tuijotan myös niitä tv:stä kaipuu rinnassain;
Esteratsastus(hevosurheilu), Luistelu,kilpa-aerobic..
unoha

#244 • • unoha Lti-/UG Collective
Krav Maga,Punttis sekä Lätkä*kuolaa* Kaikkia edellä mainuttuja harrastan paitsi lätkää en pelaa enää seurassa vaan mätkin kiekkoo huvin ja urheilun vuoksi....... kamujen kanssa*hymy*

--
Never Quit !

#245 • • Pinski Guest
Ykkösinä tulee ehdottomasti tanssi ja pesis *plur* ralli ja sähly&jalkapallo (mokkena) pitää hyvää perää *sydän*
kiu^^

#247 • • kiu^^ fööni
Jääkiekko on suurta nautintoa katsoessa, mutta vielä suurempaa nautintoa itse pelatessa.. *kuolaa* *kiksit* mutta mieltä lämmittää myös hevoset, moottoripyrät, salibandy ja tanssi siihen tahtiin että huhhuh.. *hihu*
enrg

#248 • • enrg
Uinti, Nyrkkeily, lentopallo, kaikki käy oikeastaan*pepsodent*
Nelli

#249 • • Nelli
Oon pitkästä aikaa taas vähän innostunu liikunnasta. Tällä hetkellä sydäntä lähellä on uinti, kuntosalilla käynti ja tennis (yks ihana esitteli tän lajin mulle *hihu*).
Nee-Chee

#250 • • Nee-Chee
Kamppailulajit on aina kiinnostaneet. Ja olenkin suunnitellut ITF Taekwon-Don pariin palaamista, nyt kun muutto paikkakunnalle jossa treenaaminen olisi taas mahdollista on edessä.

Lisäksi Les Miles tunnit on olleet kovasti mieleisiä viime aikoina salilla käynnin lisäksi. Uiminenkin voisi taas pitkästä aikaa olla kivaa.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Pyr0n

#251 • • Pyr0n Metsänpeikko
Onhan tuota tullu harrastettua vaikka mitä, mutta nyt tuo salibandy vie aika kovaa.

Aikoinaan harrastanu useita vuosia jääkiekkoa, fudista, kaukalopalloa, pesäpalloa ja lenkkeilyä. Salilla myös tullut käytyä.

Kiinnostusta ollut myös moottoriurheilun puolelle mikroautoilun ja motocrossin merkeis.

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Hansu

#252 • • Hansu
Telkasta: mäkihyppy.
Itse harrastettuna: pyöräily.
Haluaisin kokeilla: jousiammunta, melonta.
EVVK: lätkä.
lohikarme

#254 • • lohikarme RitariVittupää
Downhill

--
Qualis artifex pereo

Skipi

#255 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

kiu^^, 22.3.2007 21:43:
Jääkiekko on suurta nautintoa katsoessa, mutta vielä suurempaa nautintoa itse pelatessa.. *kuolaa* *kiksit* mutta mieltä lämmittää myös hevoset, moottoripyrät, salibandy ja tanssi siihen tahtiin että huhhuh.. *hihu*

RESPECT!!
Kaikki muu paitsi ne hevoset.. ne on joko leivän päällä tai konepellin alla *hymy* *ding*
Aurinkoneiti

#256 • • Aurinkoneiti
Minua kiinnostaa pingis ja ralliautoilu.
Cloud

#257 • • Cloud Game Freak
Uinti nyt ylipäätänsä on kivaa. Kun pysytään pois "kilpaurheilusta" nyt ainakin jossei myös "urheilusta". Semmosta casual uintia ei voi voita mikään :)

Vesi on vaan mahtava elementti kun sielä voi sukellella ja uiskennella tai vaan kelluskella tai bilettää allasbileis tms. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

plink

#258 • • plink team paska
itse harrastettuna: kiipeily, sulkapallo, juoksu, pyöräily, hiihto sekä pool
tv:stä katsottuna: jalkapallo ja snooker
nintendo wii:llä: keilailu ja tennis

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KiimanenKurre

#259 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
muay Thai Boxing , k1 , ultimate fighting ja kaikki muukin ERITTÄIN väkivaltainen lajistus on kyllä mieleen....*hihu**piru*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri