RadiaC - Proles (promomix)

21 posts, 2 pages, 4,718 views

Radiac

Posts: 671

#1 • • Edited Radiac Beach X Member
Hiukan tummemmista tunnelmista melodioihin.. progetrancesta tranceen.Enjoy

http://lyseo.kotka.fi/~radiac/Radiac-proles.mp3

Paul Oakenfold - Swordfish Intro
Dope Smugglaz - The Word (PMT remix)
Angelic - Stay With Me (Sionix Underwater Dub)
Kenny Shifter - Dirty Little Self (Andy Moor Dirty Dub)
Probspot - Midnight
Allende - Still Remember
Serge Devant - Transparent (Benz & MD´s Remix)
Sundawner - Sorrow (Original Rmx)
Tony Ullman - Chilliecon
Filo & Peri feat. Fisher - Closer Now (Whiteroom Remix)
St.John vs. Locust - Mind Circles (Perry O`Neil Remix)
Airwave - Save Me (Whiteroom Rmx)


palaute olis kanssa kivaa :)
Avatar
#2 • • jamjam Guest
ihanaa janne ihanaa! *sydän*
Pekko Haimi

Posts: 282

#3 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
ah..makoisaa prokea reiska :)

Lupaakko soittaa Milleniumeissa ton Save Me remixin ? ;)
Aidrian

Posts: 1,799

#4 • • Aidrian Furian Master
aih saasta miten hyvää sebaa*aplodit*Äijä on aina kuulunu meikän lemppariDj:n Top3:en. Tarkempaa anylyysiä lupaan kyllä vasta ens viikolle, tääl intis laitteett aika skrabat, ni pitää venaa ku pääsee himaa rullailee*plur*
zanziban

Posts: 6

#5 • • zanziban
Lyhyesti sanottuna:-Niin parasta!! *sydän**sydän**sydän**
aziziyah

Posts: 102

#6 • • aziziyah piiska rinsessa
Tosi loistava setti...
Ihan jalat lähtee alta... *plur* *plur* *plur*
Radiac

Posts: 671

#8 • • Radiac Beach X Member
ohoh.. aika kivaa palautetta.. tahtosin lisääki kyl mieluusti :)
AnakinW

Posts: 2

#9 • • AnakinW
YEES.. pitkästä aikaa kuuli radiacin miksauksen ja hyvältähän tämä kuulosti.. eka raita oli mielestäni aivan mainio ja setti rakentu hyvin progetunnelmista kohti trance huipennusta :) keep up the good work bro :)
UnityF

Posts: 15,721

#10 • • UnityF joo just se
Tykkään paljon *sydän*

Jospa kesäkuussa tulisit soittaa sinne alluihinkin... *juonittel*
baty

Posts: 1,607

#11 • • baty TranceConnection
hyvin toimii!! loistavia biisejä.*nuotti*
Radiac

Posts: 671

#12 • • Radiac Beach X Member
mä ja mun kaikki persoonat ei tyydytä tähän :) vitun rlz et joku on jaksan kuunnellakkin :)
yace

Posts: 463

#13 • • yace Progempi parempi
joo hienon kuulonen setti iha kiva kokonaisuus kyllä ja hyvin vielä miksattuna jää kyllä kuunteluun.
Jos jotai miinusta pitää keksii ni se ois toi Probspot - Midnight ihan vaan sen takii et itse oon liikaa kuullu tota saundii, mut eihä se haittaa kiva siis kyllä joo *aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!
Yllättävää soundia, tai yllättävää on ehkä väärä sana, sanotaan erilaista kuin Radiacilta on yleensä tottunut kuulemaan. Alun progressiiviset tunnelmat toimivat todella hyvin ja maalailivat hienoilla melodioillaan. Biisivalinnat osuivat siltä osin nappiin, että ne olivat korkealaatuisesti tuotettua tavaraa, eikä mitään ”tusinakiksua”. Kaipailin vokaalivoittoisempaa materiaalia matkan varrelle ja tarjoiltiinhan sitä, vaikkakin lauluosasto monessa veisuissa olikin aika eteerisen kuuloista, mutta sopinee tällaisiin kappaleisiin. Plussaa myös ”jatsahtavista” tunnelmista.

Mielenkiintoa pitivät yllä myös kappaleet, jossa heitettiin vaihdetta taas välillä hieman kohti alun tunnelmointeja, kunnes taas oli aika kiristää turboruuvia. Viimeisen 15 minuutin aikana alkoi kuitenkin olla havaittavissa ”pieniä väsymisen merkkejä”, eli alussa hienosti punottu punainen lanka oli hukassa tai sanotaan, että loppupään kappaleet eivät enää oikein muodostaneet selkeää jatkumoa koko miksiä ajatellen.

Aina tällaisissa miksauksissa haluaisi kuulla sen yhden ”pommin” jossain keskivaiheilla. Rikkooko se sitten sen kokonaisuuden on asia erikseen, mutta sellaisen kappaleen, joka todella pistää nousemaan tuolista ja pomppimaan jos ei nyt ihan seinille, mutta melkein. Kyllä sieltä silti sellaista vedenjakajaosastoa löytyi. Viimeinen kappalevalinta oli jälleen todella onnistunut, niin kuin Radiacilla aina, olkoot se nyt sitten vaikka se ”pommi”.

Yksi, kaksi vaihtoa kuulostivat ehkä hieman liian äkäisiltä, jopa töksähtäviltä, mutta vain hieman. Muuten teknisesti, ainakin sen puitteissa mitä minä siitä kuuntelijan ominaisuudessa ymmärrän, miksaus oli sujuvaa ja pysyi hyvin kasassa loppuun asti ja joukkoon mahtui todella sulavia vaihtoja. Siirtymä alun tunnelmoinneista siihen napakampaan osastoon tapahtui kylläkin aika yllättäen, mutta eipä se ole haitta, paitsi nousivatkohan volat siinä vaiheessa hieman alkupäätä kovemmiksi.

Tällaisena tunnelmointina miksaus oli onnistunut, mutta ei ihan sitä mieleistäni tanssilattiakamaa, vaikkakin kotistereot eivät välttämättä anna täyttä oikeutta tällaiselle musiikille.
zenny

Posts: 1,145

#15 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
joo oli kyl *super* *sydän* tää meininki jää kyl kuunteluun....*joo* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

a98

Posts: 871

#16 • • a98
jep jep tässä siis tosi mainio miksaus, maistu mulle ihan mielettömän hyvin..
ei yhtää huonoa biisiä (paitsi ehkä toi mun oma :) ) ja toi rakentuminen oli nättiä..
sopivaa biisiä tuli aina biisin jälkeen. omat kohokohdat oli varmaankin toi sorrow ja viimeinen biisi, josta tuon remixin kuulin nyt vasta ensimmäistä kertaa..

ainoa mikä vähän harmitti oli tuo nopea fade out tuolla lopussa, mut siihen oli muistaakseni syyt :)
0-scar

Posts: 760

#17 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Kyllä kyllä *aplodit* Miuhun iskee oikeen hyvin tämä, mukavaa kuunneltavaa ja virittää myös tunnelmaan, Kiitos *pahis*

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Radiac

Posts: 671

#18 • • Radiac Beach X Member

a98, 2.5.2005 12:10:
jep jep tässä siis tosi mainio miksaus, maistu mulle ihan mielettömän hyvin..
ei yhtää huonoa biisiä (paitsi ehkä toi mun oma :) ) ja toi rakentuminen oli nättiä..
sopivaa biisiä tuli aina biisin jälkeen. omat kohokohdat oli varmaankin toi sorrow ja viimeinen biisi, josta tuon remixin kuulin nyt vasta ensimmäistä kertaa..

ainoa mikä vähän harmitti oli tuo nopea fade out tuolla lopussa, mut siihen oli muistaakseni syyt :)




jooop.. tosissaan tää miksi on lonkalta heitetty eikä seuraavia biisejä mietitty vast ku edellinen oli soimassa jne.. goldwavessa on ollu nauhotus täl kerral 75 minsaan..(jonku viimejutskan jäljiltä) biisejä olis tullu enemmänki,niin kiva oli fiiwis soittaaa mutta nauhotus katkes toho joten reilusti feidi siihe sit jälkeenpäin..harmi..seuraavaks pitäs kai tsekkaa seki ennenku alkaa soittelee.. mut niink sanottu fiiliksiä soittamiseen vaan himassa hain xD ja anssi.. ei toi sun biisi tän miksin huonoin kyllä ole.. :)
coolcat82

Posts: 771

#19 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hyvä Reiska *aplodit**aplodit* Meigä on kyl tykänny sun tyylistä muutenkin, eikä tää tee poikkeusta, pidähän Kotkan lippu korkeella *jiihaa*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Radiac

Posts: 671

#20 • • Edited Radiac Beach X Member
mä pidän "Kotkan lippua" korkeella.. tai ainaki yli puolenvälin *hali*

tos on ny viel kaikille vaakuna kaupanpäälle