onni3mk:
Mä haluan sano vain sen, että sinkkuudessa ei (ainakaan tällä hetkellä) ole mitään muuta vikaa kuin seksin puute Himmee panetus vaan päällä koko ajan
http://netti.nic.fi/~populus/a1/puute2.html
724 posts, 37 pages, 200,964 views
onni3mk:
Mä haluan sano vain sen, että sinkkuudessa ei (ainakaan tällä hetkellä) ole mitään muuta vikaa kuin seksin puute Himmee panetus vaan päällä koko ajan
Astaroth:
---
onni3mk:
---
http://netti.nic.fi/~populus/a1/puute2.html
Alpha:
---
Nymfiana:
---
Alpha:
---
Astaroth:
---
kiiki:
sullon vaa heikko luonne!
---
Eiku mä tykkään nussia.
---
C´mon ... ei se totaaliselibaatti niin rankkaa oo... mullakin on jo kaks viikkoo takana... no okei paineet rupee olee aikamoiset ku tapasin viikko sitten sellasen naisen että oksat pois... mutta lujana on pysyttävä... tai ainakin joku paikka on lujana...
---
Ei o vaikeeta jos on tottunu olee ilman
---
Auts.... Toi sattu....
Rx:
mitä tulee seksiin yleensä myös toisen osapuolen saamattomuus sängyssä on yksi raivostuttavimmista asioista mitä tiedän, kuka saatana jaksaa höylää ketään perus saarnaajassa, jos toinen vaan makaa sakset auki, valot pois meiningillä..? onko se niin saatanan vaikeeta oikeesti olla niinsanotusti peesissä? mitä tulee seksitottumuksiin, pidän myös suuseksistä, mutta vielä enemmän pidän sen tekmisestä toiselle. ajatus pelkästä saarnaajasta saa ihon kananlihalle, eniten taidan pitää siitä jos mimmi on päälläni tai vatsallaan sängyssä. tapaan ollan myös hieman raju otteistani ja tästä on joskus tullut sanomistakin, mikään ei oo siistimpää ku ottaa niskavilloista kii ja vähän kurittaa / alistaa kohtuuden rajoissa
mitä tulee karvoitukseen, itse pidän trimmatusta tai posliinista sekä itsellä että vastakkaisella sukupuolella. henkilökohtainen suosikkinin itselläni on varmaan hitler, jota en ookkaan muuten pitkään aikaan tehnykään... *juonittel*
*hih*Rajut otteet kunniaa, toi on kyl ihan totta
Timmo:
---
joo, paras aamuherätys ku muna tungetaan sisään .
Mullekin kävis!
POSER:
---
greenie:
Musta saarnaaja on niin perinteinen, että se ei yksinkertaisesti nappaa melkein millään tavalla. Se on ajatuksenakin jotenkin niin pliisu, että sitä voisi verrata lääkärillä käyntiin tms.
---
Minusta saarnaaja on vallan mukava asento silloin kun kyse on rakastelusta, ei panemisesta. Siinä ollaan kasvot lähekkäin tuntien toisen lämpimän hengityksen, samalla voi seurailla toisen silmiä/ilmeitä ja suudella hellästi... toki jos rajummasta meisingistä on kyse niin tuo asento ei välttämättä ole se kiihottavin
Nymfiana:
joo... mul on kaikenlaisia likasia fetissejä...
Nymfiana:
vahvimpana varmaan tarve tulla alistetuks*justjoo*
Nymfiana:
ajattelin et oisit tykänny peräruiskeista....
kilobitti:
---
ALIEN: kertokaa kierouksianne
---
Kertoisin, jos itse tietäisin. En ole keksinyt itsestäni mitään kovin kieroa, ehkä olen sitten tylsä ja rajoittunut*hih*
Ana:
Jes. Minkä helvetin takia kertosin yhtäkään mun "fetissiä" täällä? :P