725 posts, 37 pages, 243,503 views

alizania:
kalamies meni kalakauppaan ja pussaili kaloja ja tunki yhen housuihinsa..sit se sano et ne on ihania rakastajia..ja sit se tuli itse showhun silleen et sil oli sidottu tai siis teipattu kaloja sen vartaloon ja se sai niistä kiksejä
iriil:
Seksi....
Joskus tekee mieli, joskus ei. Okei joskus vähän näyttelen ettei tee, vaikka tekis.. mutta se nyt liitty ihan vaan mun pieniin fantasioihin ja mieltymiksiin.
Olen ollut jossakin välissä 5 vuotta selibaatissakin. Ensin se on hankalaa, mutta kun aikaa tarpeeks kuluu, niin siitä omasta kädestä tulee sen verran hyvä ystävä, ettei muuta kaipaa..
Mutta sitten kun sitä taas saa, niin se käsi ei riitä enää. Tarvitaan se toinen osa puoli*iloinen*
Juhgu:
TOTAALIselibaatti? En usko, ei semmoseen pysty kukaan :D

toisaalta yritän myös parhaani mukaan toteuttaa vastakkaisen sukupuolen toiveet, mikäli niitä on. pidän myös siitä, että seksiä saa epäsäännöllisesti, perus ma to su klo 21 heti ysin uutisten jälkeen ei itseä kiinnosta ja myös taukoilu mielestäni parantaa seksin laatua. huonoin seksi kokemukseni on helposti seuraava: mimmi saatuaan tokaisee: sähän voitki mennä vessaan ja runkkaa ittes loppuun.. ei vaan pysty ymmärtää mitä sen päässä on oikeen liikkunu, tosin ei kyl ois tuon jälkeen voinu kyl vähempää kiinnostakkaan....
onneks tollasia panoja ei oo ku kerran kymmenessä vuodessa 
Juhgu:
TOTAALIselibaatti? En usko, ei semmoseen pysty kukaan :D
Rx:
huonoin seksi kokemukseni on helposti seuraava: mimmi saatuaan tokaisee: sähän voitki mennä vessaan ja runkkaa ittes loppuun.. ei vaan pysty ymmärtää mitä sen päässä on oikeen liikkunu, tosin ei kyl ois tuon jälkeen voinu kyl vähempää kiinnostakkaan....onneks tollasia panoja ei oo ku kerran kymmenessä vuodessa