724 posts, 37 pages, 201,501 views
temazz:
jeps, en itekkään oikein välitä nuista piss und kakken jutuista...
hallucinogen:
Joo siin ainakin itseltäni naama venähtäis vähän jos joku mimmi heittäis tyyliin paskotko mun rinnoille ja kuset kintuilleni? Muutamat tollaset videopätkät nähny ja ei voi kun ihmetellä et ostaako joku oikeesti moisia leffoja ja viel hanskaa ihan innoissaan katsellessaan
hallucinogen:
Joo siin ainakin itseltäni naama venähtäis vähän jos joku mimmi heittäis tyyliin ?paskotko mun rinnoille ja kuset kintuilleni?? Muutamat tollaset videopätkät nähny ja ei voi kun ihmetellä et ostaako joku oikeesti moisia leffoja ja viel hanskaa ihan innoissaan katsellessaan
T-rex-orava:
---
-xx-:
---
mcee:
Seksi on ihan yliarvostettuu*ding* koht viis kuukautta ilman..
---
Ei nyt sentään yliarvostettua, mutta ilmankin voi elää ... jotenkin ...
---
Kai sitä voi elää ilman seksiäkin. Yhdeksän kuukauden jälkeen olen jo melkein unohtanut mitä seksi on.
hallucinogen:
---
temazz:
jeps, en itekkään oikein välitä nuista piss und kakken jutuista...
---
Joo siin ainakin itseltäni naama venähtäis vähän jos joku mimmi heittäis tyyliin paskotko mun rinnoille ja kuset kintuilleni? Muutamat tollaset videopätkät nähny ja ei voi kun ihmetellä et ostaako joku oikeesti moisia leffoja ja viel hanskaa ihan innoissaan katsellessaan
SiSu:
kannattaa antaa vain itselleen!!
käsi ei petä koskaan ja osaa pitää turpansa kiinni!
typ0:
sisu en voisi olla enempaa samaa mielta sun kanssas kuin nyt olen
ja tuo sun avataris oikeesti en muista millon oisin nauranu asia yhteydessa niin paljon kuin 5 minuuttia sitten
paskaa saa valil niin paljon niskaan muutenki ettei kiinnosta sita lajia enaa seksiin sotkee...
T-rex-orava:
onpahan tuo seksi kuitenkin jotain muutakin kuin se pelkkä akti..että sillä lailla.
ella_:
nää jutut nyt on näitä.. ei täs oikein muuta voi ku kaikkien vaa hymistellä et joojoo seksi on parasta ja plur ja silleen. jos joku uskaltaisi jollakin tapaa kritisoida tätä väittämää niin vastaukseksi tulisi että sä et oo vaan saanu hyvää seksiä jne.. ja sit piiri pieni pyörii.
vaavu:
---
ella_:
Seksi on sitä että miettii mitä minä itse (tai kumppanini) haluaa, ja tämän jälkeen toimii niin. Millään muulla ei loppupelissä ole mitään väliä.