724 posts, 37 pages, 200,979 views
Ichi:
mukavaa aina sillointällöin :D
ella_:
äh en mä vaan jaksa.. *iihhih*
ella_:
no onko reilua onko
ella_:
---
Mut naisille on parempia apuvälineitä kun meille miehille
---
ja melkein uskaltaisin väittää et meidän orgasmit on joskus kyllä antoisampia.. ensinnäkin pidempiä, ja toisennakin multipleja
hallucinogen:
ella_:
---
---
ja melkein uskaltaisin väittää et meidän orgasmit on joskus kyllä antoisampia.. ensinnäkin pidempiä, ja toisennakin multipleja
Jone:
---
ella_:
---
---
---
Mä uskaltaisin väittää että ihmisten on vähän vaikeaa arvottaa toisen sukupuolen kokemia orgasmeja suhteessa omiinsa ilman mitään kokemuspohjaa niistä.
Hmmm eikö tämä ole tutkittu juttu, siis jollain ihmeellisellä tieteellisellä tasolla. Ainakin poikaystäväni kertoo, että hommahan on juuri niin että tyttöjen orgasmit on kymmeniä kertoja voimakkaammat kuin poikien
Salla:
Hmmm eikö tämä ole tutkittu juttu, siis jollain ihmeellisellä tieteellisellä tasolla. Ainakin poikaystäväni kertoo, että hommahan on juuri niin että tyttöjen orgasmit on kymmeniä kertoja voimakkaammat kuin poikien
ella_:
niin joku tälläinen muistikuva mullakin sillon yöllä mieleen tuli. eipä kuitenkaan oteta vakavasti
Käsittääkseni orgasmi on sukupuolien välisten erojen lisäksi hyvinkin yksilökohtainen kokemus. Mun orgasmini, sun orgasmisi, Ellan orgasmi ja naapurin Esan orgasmi eroavat varmasti kaikki toisistaan ja omatkin fyysiset tuntemukset asiaan liittyen ovat erilaisia eri kerroilla.