P.S.Niin ja pitäähän sitä jotain osatakkin ...
724 posts, 37 pages, 200,956 views
howdy:
Oli se mitä tahansa .. niin kokemus on tähän ikään mennessä että kyllä se seksi on parasta parisuhteessa ... varsinkin jos toisesta tykkää paljon .. yhden illan jutut kun on mitä on .. eikä sitä toista sillä tavalla tunne.Siitä puuttuu jotain.Mutta tämä nyt on vain mun mielipide.Jokaisella omansa...
P.S.Niin ja pitäähän sitä jotain osatakkin ...
Imukuppilapsi:
joo kyl se seksi sillee on ihan kivaa. sillee in 'n' out, in 'n' out. ja litsis lätsis litsis *kruik*.
edit: taidan onnitella itseäni loppupäivän tästä loistavan idioottimaisesta postauksesta.
[muokattu 21.7.2003 13:21]
howdy:
Täytyypä kyllä myöntää että vaikka itelläkin tota ikää jo on niin ei ole kyl minkään näköstä rauhottumista tiedossa ... Paras asia mitä elämässä voi tehdä luonnollisesti on harrastaa seksiä .. varsinkin jos uskaltaa kokeilla kaikkea
En ole oikeastaan törmännyt elämän aikana mihinkään mikä tekisi parempaa
Esim .. jos vaihtoehtona bileet tai kännääminen yms .. tai myy häröily tai seksi .. niin nojoo ne muut ehtii kyllä myöhemminkin
[muokattu 22.7.2003 14:19]
howdy:
Täytyypä kyllä myöntää että vaikka itelläkin tota ikää jo on niin ei ole kyl minkään näköstä rauhottumista tiedossa ... Paras asia mitä elämässä voi tehdä luonnollisesti on harrastaa seksiä .. varsinkin jos uskaltaa kokeilla kaikkea
En ole oikeastaan törmännyt elämän aikana mihinkään mikä tekisi parempaa
[muokattu 22.7.2003 14:19]
cheat:
onnistuneessa suhteessa seksin merkitys on mulla ainakin tosi suuri, jos ei seksi toimi, niin se on bye bye.
irtosuhteet on ihan jees jos molemmat tietää mitä tekee eikä jää sit itkeskelemään.
ikinä en anna puhelinnumeroa tai usein sano edes oikeaa nimeä. kai mä sitten oon vittumainen.
Ichi:
L I H A T I S K I on mun mielestä aika kuvaileva termi sille miten ihmiset yleensä toimii esim. baareissa yms.. vitun tyhmää touhua mun mielestä, seksin hauskuus yms. on jo pilattu. haiskahtaa pahalle ajatus nykyisin suurimmalta osin ihmisillä joita tunnen..
limainen, haiseva, karvainen, kuvottava, sateenkaaren värit omaana **ssu
siinä teille ihmiset jotain todella eroottista ajateltavaa..