[zuho], 15.5.2005 22:05:
---
Ei helvetti ! Ei muuten varmaa oo koittanu kusettaa mitää 60:ntä senttiä... Tossa sun asenteessa on munmielestä enemmän ongelmia... Kyseenalaistaminen on ihan ok, mut toi tyyli miten sä sen teet ("yritätkös kusettaa")... Sanavarasto aika "laaja". Ja sit vielä tollanen känninen haistattelu... Onko kyse kotikasvatuksesta vai onko se vain ympäristön muokkaamaa et jengi ei osaa käyttäytyä. Inhimillisiä virheitä tapahtuu jokaiselle, eikä se munmielestä ole niin hirveä juttu. Käytöstapojaki voi käyttää, mikäli ne on missään tullu tutuiksi.
Asenneongelma tai ei, mun kotikasvatukseen on kuuluneet mm. periaatteet. Mä ymmärtäisin tollasen lipsahduksen kun itsekin tiskin takana päivittäin työskentelen, mutta se, miten se asian ilmaisi, oli mielestäni erittäin töykeää. Eiköhän se hinnan kertominen/korjaus tule kertoa ENNEN kuin kuitti on nenäni alla ja mä joudun kyseenalaistamaan sen? Tarjoilija ei missään vaiheessa palvelua vaikuttanut siltä, että se olisi oikeasti ollut korjaamassa mulle sitä hintamuutosta ennen kuin itse sitä ääneen hämmästelin. Siinä on vissi ero känniseen haistatteluun - varsinkin, kun en niin kännissä ollut.