Joulukuun Aurea Mediocritas show:ssa luvassa keikkataltiointi viime kesältä 24-08-2007 Club Nautiluksesta Riikasta Disco Philosophie kemuista. Saundillisesti liikutaan varsin melodisen housen ja progen tunnelmissa muutamilla vanhemmilla herkuilla hyöstettynä.
---
Deadmau5 - Squash 84 - 16 Bit Lolitas - Jody Wisternoff - Elastic Reality - Faze Action - Hoxton Whores - Dubfire - Adam K & Soha - Minimalistix - Raul Rincon...
Joulukuun Aurea Mediocritas show:ssa luvassa keikkataltiointi viime kesältä 24-08-2007 Club Nautiluksesta Riikasta Disco Philosophie kemuista. Saundillisesti liikutaan varsin melodisen housen ja progen tunnelmissa muutamilla vanhemmilla herkuilla hyöstettynä.
---
Deadmau5 - Squash 84 - 16 Bit Lolitas - Jody Wisternoff - Elastic Reality - Faze Action - Hoxton Whores - Dubfire - Adam K & Soha - Minimalistix - Raul Rincon...
A live recording from last weekend (12-01-2008). The party was called Fixation and I played the last two hours after an excellent live performance by Syna a.k.a. Deck Jagger.
This set is more trancey than I´ve used to play, but includes loads
of forgotten classics, so I think you might enjoy this as much as I did!
---
Pryda - Sebastien Leger - Matthew Dekay - Dusty Kid - Dubfire - Shatterfist -
Midway - Yahel - Natious - Maria Nayler - Brothers In Rhythm...
Todella hyvän näköinen tracklist. Olisikohan settia saatavilla näin jälkikäteen? Tuli itse lähetys missattua ja olisi kiva kuulla sulta pitkästä aikaa tollasta trancempaa saundia.
Jälkeenpäin harmittaa että tuli itse bileistä lähdettyä ollin setin puolivälissä jo pois.
No onneksi sai noista loppupään biiseistä tämänkin kautta nautiskeltua. Kyllä tän mielellään koneellekkin tallentaisi
jjkobsson, 18.1.2008 12:17:
Todella hyvän näköinen tracklist. Olisikohan settia saatavilla näin jälkikäteen? Tuli itse lähetys missattua ja olisi kiva kuulla sulta pitkästä aikaa tollasta trancempaa saundia.
Moi, joo tässä ois nyt ainakin jonkun aikaa online:
Oli todella mukavaa kuunnella pitkästä aikaa trancempi miksaus OlliS:ltä. Todella hyvin rakentuva setti, jossa on sopivasti vanhempaa ja uudempaa matskua. Kohokohta oli ehdottomasti Gill Norris - Dusty Kid kaksikko. Voisit soitella tällaista nykyään hieman useammin Kiitän!