Miikka & Jussi - Spring 2005 promo mix

67 posts, 4 pages, 16,490 views

Garo

Posts: 446

#21 • • Garo #jake
Kiitokset tästä, aivan mahtava setti!

- Garo
Jussi Soro

Posts: 6,385

#22 • • Jussi Soro choon!

Oz-, 23.4.2005 19:22:
On on. Itseä kiinnostais koska tämän rallin saisi poistaa kakstoista tuumasena, anyone?


Oon kuullu jotain juttua, että toi ehkä julkaistaan tulevaisuudessa jossain.... :)

Mutta en oo varma. Tällä hetkellä kuitenkaan tota ei saa levyllä mistään :(
okiru

Posts: 709

#23 • • okiru Outo Hervantalainen

JussiS, 24.4.2005 12:31:
---
Oz-, 23.4.2005 19:22:
On on. Itseä kiinnostais koska tämän rallin saisi poistaa kakstoista tuumasena, anyone?

---

Oon kuullu jotain juttua, että toi ehkä julkaistaan tulevaisuudessa jossain.... :)

Mutta en oo varma. Tällä hetkellä kuitenkaan tota ei saa levyllä mistään :(



Joo, kyl on vahvasti "huhua" ilmassa, että jopa lähitulevaisuudessa iskis levy kauppoihi.
Ja ettei mene offtopikiks niin tota pojat eh, hyvää trancee näin progemiehen näkökulmasta :D
Voih, kun ois vielä nuori niin voisi jopa jorata tätä.
Gateway

Posts: 1,391

#24 • • Gateway Club Therapy
Aivan loistava kiksusetti, paras todella pitkään aikaan keneltäkään. Miksaustekniikka todellakin täydellistä, suorastaan kaupallista laatua. Biiseistä mieleen jäi parhaiten Syna remix, Orkidea remix ja yllättävän hyvä Kemopetrol remixi. Muutkin raidat puolustivat hyvin tasoa tosin mielestäni tuo Essence on lievästi heikompi kuin nämä muut setin biisit. Olisi kyllä kiva päästä poistamaan tuo Syna joskus 12":na koska originaalikin rokkaa suorastaan syntisesti.

Tuotannoista sen verran että eivät oikeastaan häviä kummemmin genren parhaille, tosin aina hiomista jonkun verran on...
OCS

Posts: 1,828

#25 • • OCS
Olen kuunnellut tämän jo puhki, mutta vieläkin kuullostaa yhtä hyvältä. Ainoa asia mikä tuossa vähän häiritsi, oli 2. vaihto, missä leikkasi bassot aika pitkään :| Muuten sujuvaa miksausta ja hyvei biisei.

Okiru: Voih, kun ois vielä nuori niin voisi jopa jorata tätä.



Onneksi mä olen vielä tarpeeksi nuori ;) *tanssahtel* TJEU: Sircceli!
lilius

Posts: 719

#26 • • lilius
Joo.. kirjoitetaas ny palautetta tästä, kun kerran tuli kuunneltua. *joo*

Kerran kuuntelin kokonaan ja toisella kerralla oli PAKKO kelailla, kun ei vaan saanut mitään irti.. teknisesti ei mikään kummallinen ja biisivalinnat eivät oikein säväyttäneet (oli sellaista perus kauraa). Kemopetrolin biisistä kyllä sais paremmankin 'väännettyä' osaavissa käsissä, mutta nyt kyllä oli sellaista tilulilu huttua, että oksat pois. *eiei*

Jotain tästä setistä vain puuttuu..,. en oikein osaa sanoa, että mitä. Johtunee varmaan siitä, että en kuulu tähän kohderyhmään jolle tämä on tarkoitettu. Tuntuu et tätä tuubaa on tullut ulos MTV:ltä jo yli kymmenen vuotta ja ei oo menny mihinkään päin tää käsilaukku soundi.

No joo ehkä odotukset oli korkealla, kun setti oli saanut hyvää palautetta foorumilla ja itse odotti enemmän sen johdosta. En voi suositella muuhun, kuin ala-asteen limudiskoon ja MTV kansalle.

Kiitos kuitenkin miksauksesta. *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#27 • • ezzy Droid-pappa

Jussi Lius, 24.4.2005 14:09:
Tuntuu et tätä tuubaa on tullut ulos MTV:ltä jo yli kymmenen vuotta ja ei oo menny mihinkään päin tää käsilaukku soundi.



Mitäköhän MTV:tä sä oot tsiigaillu? *igor*
lilius

Posts: 719

#28 • • lilius

ezzy,

Mitäköhän MTV:tä sä oot tsiigaillu? *igor*



Mikäs tää nykyinen onkaan nimeltään.. MTV nordic ja aikaisemmin joku muu... *joo*
Avatar
#29 • • astaroth Guest

Jussi Lius, 24.4.2005 15:39:
Mikäs tää nykyinen onkaan nimeltään.. MTV nordic ja aikaisemmin joku muu... *joo*


Et nyt tajunnut sarkasmia.

Mutta heti, kun näet/kuulet Nordicilla tällaista musiikkia, niin let me know! Voisin ehkä jopa ruveta katsomaan MTV:tä sitten.
lilius

Posts: 719

#30 • • lilius

Astaroth,

Et nyt tajunnut sarkasmia.

Mutta heti, kun näet/kuulet Nordicilla tällaista musiikkia, niin let me know! Voisin ehkä jopa ruveta katsomaan MTV:tä sitten.



Voipi olla niin etten tajunnut, mutta eipä tämä soundi ainakaan meikäläisen intoa kanavaa kohtaan lisää vaikka tulis kuinkapaljon tahansa. Ja eikös sitä jo tulekkin ihan riittämiin.. *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#31 • • ezzy Droid-pappa

Jussi Lius, 24.4.2005 15:54:
---

Voipi olla niin etten tajunnut, mutta eipä tämä soundi ainakaan meikäläisen intoa kanavaa kohtaan lisää vaikka tulis kuinkapaljon tahansa. Ja eikös sitä jo tulekkin ihan riittämiin.. *hymy*



Joo, enpä ole trancea MTV:ltä bongannut viimeiseen about viiteen vuoteen ollenkaan...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#32 • • Jussi Soro choon!

GateWay, 24.4.2005 12:56:
Olisi kyllä kiva päästä poistamaan tuo Syna joskus 12":na koska originaalikin rokkaa suorastaan syntisesti.


En oo varma ton biisin julkaisusta, alkuperäinen pitäis tulla ainakin jossain vaiheessa, mutta välttämättä toi mun remix ei päädy kyllä lätylle.

Tosin tossa taitaa olla viel vähän kaikki auki julkaisun suhteen (?).
Neko

Posts: 943

#33 • • Neko No äläpä kerro enempää

JussiS, 19.4.2005 22:57:
1. Orkidea - Requiem + Manson accapella [CD-R]
2. Kemopetrol - Child is my name (JussiS remix) [CD-R]


Ei voi mitään, mutta nää tökkäs jo alkumetreillä. Kemot on lempparia muuten kyllä, eikä tuossa remixissä mitään vikaa ole, ei vaan toiminu mulle. Ja tuosta Requiemista en ole koskaan tykänny. Ok, pitäis varmaan jaksaa kuunnella kokonaan ennen kuin tullaan aukomaan päätä ;)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#34 • • Jussi Soro choon!

Neko, 25.4.2005 09:15:
Ok, pitäis varmaan jaksaa kuunnella kokonaan ennen kuin tullaan aukomaan päätä ;)


Miksauksia kuunnellessa se olis kyllä suotavaa, mutta tosiaan, olis kiva jos tästä sais arvostelut sekä biiseistä että miksauksesta... Tietäis vähän et mikä putoo ja mikä ei :)
DaJaque

Posts: 73

#35 • • DaJaque
Tykkäsin. Aika monta biisiä oli mulle uusia. Kyamoton Stealth iski ainakin. Jotenki vaisu se Kemopetrol. Muuten kyl monta hyvää biisiä samassa paketissa hyvin miksattuna (siinä määrin, mitä mä asiasta tiedän, eli kuulosti vaan hyvältä *hymy*)
Zwek

Posts: 1,701

#36 • • Zwek
Mun mielestä Kemopetrol on yksi setin parhaista biiseistä. Diippi, progehtava mut silti trancee tai jotain :) Orkidean kummatkin biisit rulaa kybällä ja Requiem on lähes pakko saada jostain. Miikan ja Jussin omista parhaiten toimi Sircceli ja tottakai Essence. Miksaus on sujuvaa kuten Jussilta saattaa odottaakin (onks tää sun miksaama?) Kaikki sormet ja varpaat pystyyn pojille - Olette oikealla suunnalla ja toivottavasti myös maailmanvalloitus jatkuu :)

-L
hoopstar

Posts: 472

#37 • • hoopstar hoopstar
child is my name (jussis remix) *jiihaa*
Illustrator

Posts: 3,171

#39 • • Illustrator
Eipä muuta ku pisteitä tästä setistä.
Täytyy sanoo, että taitaa olla tän vuoden paras kiksuttelu/trance paketti. Progeilut oli onneks leikattu pois, joten fiilikseen pääsi heti alkuminuuteilla. Muutama biisi oli kyl sitä pahinta huttua, mut eipä haitannu. Sircceli ehdottomasti kovin raita. Toivottavasti julkaistaan 12":sena.*joo* Miksaus oli laadukasta, kuten odottaa saattoi. Hyvä, hyvä, hyvä...*aplodit*
Hurjimus

Posts: 188

#40 • • Hurjimus Team Yökukkujat
On kyllä aivan loistava setti, kovasti ollu soitossa eikä kyllä mitään valittamista ole. Etenkin Xpanding Girl erottui edukseen, upea biisi. Lisää tällaista!

Yks mielenkiintoinen huomio kylläkin: Kuuleeko muut 31-32min kohdalla taustalla todella vaimeasti erottuvaa ns. basarilaukkaa tai vastaavaa kamalassa epätahdissa? 29min kohdalla taisi kuulua ekan kerran. Oliskohan sitten tuossa biisin taustoissa jotain reverbihäikkää kun en oo muualla sitä bongannut? *ding*
Voihan se olla että päässä laukkaa.. *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.