Yleisurheilun MM-kisat 2005 - Helsinki

96 posts, 5 pages, 29,912 views

Jinx

#62 • • Edited Jinx Superfeminine
Säät ei oo nyt oikeen suosinu kisoja ku on olu näitä rankkasateita. Eikä taida Suomelle tulla yhtään mitallia ellei sitte Mikaela Inberg räväytä oikeen kunnolla

--
Pyllykkä

Jinx

#64 • • Jinx Superfeminine

ezzy, 12.8.2005 10:18:
---
Jinx, 12.8.2005 10:15:
Eikä taida Suomelle tulla yhtään mitallia

---

Jotain uutta? :)

No olishan nää kolmannet peräkkäiset arvokisat mistä Suomen yleisurheilu ei saa mitallia... oot kyllä ihan oikeessa *joo*

--
Pyllykkä

kilobitti

#66 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Nyt ruotsalaiset katsoi asiakseen vaan haukkua Helsingin mm-kisoja->
Lasse Arnell: Jag längtar hem

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Android

#67 • • Android

kilobitti, 12.8.2005 12:34:

Olipas harvinaisen aivoton teksti. Ihan kuin Ruotsin ilmasto olisi niin erilainen. Tuosta paistaa läpi niin ällöttävä ylimielisyys että tekisi mieli oksentaa koko tyypin päälle.
#68 • • emppu Guest
SEPPO RÄTY JA KOSSU ME HK BLÖÖ
Verano

#69 • • Verano Merituuli

Android, 12.8.2005 12:41:
---

---

Olipas harvinaisen aivoton teksti. Ihan kuin Ruotsin ilmasto olisi niin erilainen. Tuosta paistaa läpi niin ällöttävä ylimielisyys että tekisi mieli oksentaa koko tyypin päälle.

Olipa kyllä typerä ja naurettava kirjoitus. Göteborgissahan ei koskaan sada, ei.
Mua kyllä harmittaa aivan älyttömästi, että säät on olleet tällaset kisojen ajan. Onneksi nyt kävelyn aikaan on ihan kohtuullinen sää.
Itseasiassa mua harmittaa melkein enemmän, että sää haittaa kisoja kuin se, että mun lomaviikolla on tällanen sää :O Kaipa sitten olen liian kotikaupunkirakas ja toivoisin, että Helsingin kisoista olisi jäänyt kävijöille mukavammat muistot ja muutenkin, että kisat olisi voitu käydä läpi auringonpaisteessa. Vaikka sade ja tuuli tottakai ovat haitanneet kisoja ja häirinneet kisatunnelmaa niin Anrellhan menee aivan metsään tuon tekstinsä kanssa. Hiukan tahallisen provosoimisen ja kärjistämisen makuahan siinä tai sitten mies on tehty pelkästä sokerista.
Individual

#70 • • Edited Individual HYPNO!
Olipas valitusvirsi, mutta mitä muuta voi länsinaapurilta odottaa. IMO maan lehdistö taitaa olla muutenkin nojallaan astetta paria enemmän brittiläistyylisen skandaalilehdistön suuntaan.
Android

#71 • • Android

Verano, 12.8.2005 13:14:

Olipa kyllä typerä ja naurettava kirjoitus. Göteborgissahan ei koskaan sada, ei.
Mua kyllä harmittaa aivan älyttömästi, että säät on olleet tällaset kisojen ajan. Onneksi nyt kävelyn aikaan on ihan kohtuullinen sää.
Itseasiassa mua harmittaa melkein enemmän, että sää haittaa kisoja kuin se, että mun lomaviikolla on tällanen sää :O Kaipa sitten olen liian kotikaupunkirakas ja toivoisin, että Helsingin kisoista olisi jäänyt kävijöille mukavammat muistot ja muutenkin, että kisat olisi voitu käydä läpi auringonpaisteessa. Vaikka sade ja tuuli tottakai ovat haitanneet kisoja ja häirinneet kisatunnelmaa niin Anrellhan menee aivan metsään tuon tekstinsä kanssa. Hiukan tahallisen provosoimisen ja kärjistämisen makuahan siinä tai sitten mies on tehty pelkästä sokerista.

Anrell on kyllä tunnettu provokatiivisesta tavasta kirjoittaa, mutta tämä kirjoitus oli jopa hänen mittakaavallaan eräänlainen rimanalitus.
Kisat olisi ihan yhtä hyvin voinut olla Ruotsissa, ja olosuhteet aivan samat. Vaikka itseäni tämän viikon sää ei ole haitannut, olisin toki kisoille suonut paremmat säät. Mutta se on taas asia johon kukaan ei voi vaikuttaa ja joka kyllä on kaikkien urheilutoimittajien tiedossa. On aika luokatonta ruveta syyttämään Suomea tai Helsinkiä siitä.
Enkä myöskään usko että näistä kisoista jäisi erityisen negatiivinen kokonaiskuva Suomesta ulkomaailmalle kuitenkaan. Kaikkialla maailmalla sataa ja tuulee. Täällä vaan sattuu olemaan viileämpi ilmasto kuin etelämmässä.
Android

#72 • • Android

Individual, 12.8.2005 13:21:
Olipas valitusvirsi, mutta mitä muuta voi länsinaapurilta odottaa. IMO maan lehdistö taitaa olla muutenkin nojallaan astetta paria enemmän brittiläistyylisen skandaalilehdistön suuntaan.

Ja täytyy toki muistaa että Aftonbladet on sieltä pahimmasta päästä. Dagens Nyheter tai Svenska Dagbladet tuskin tuollaista kirjoitusta julkaisisi.
Avernian

#73 • • Avernian Kerettiläinen

Olen kyllä osittain samaa mieltä. *igor* Ajatella että nuo kisaturistit sentään pääsee näistä keleistä, kalliista hinnoista ja kastikkeista (*vink*) eroon kun loma loppuu.
Huonoa mainosta on ollut kieltämättä, mutta minkäs sitä keleille voi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verano

#74 • • Verano Merituuli

Android, 12.8.2005 13:23:
Enkä myöskään usko että näistä kisoista jäisi erityisen negatiivinen kokonaiskuva Suomesta ulkomaailmalle kuitenkaan. Kaikkialla maailmalla sataa ja tuulee. Täällä vaan sattuu olemaan viileämpi ilmasto kuin etelämmässä.

En minäkään, kuulemma stadionillakin on ollut hyvä tunnelma sateesta huolimatta, ukkosia on ihasteltukin. Ja tuo tiistain ukkosmyräkkähän saattoi jopa tuoda Suomelle maineen trooppisten myrskyjen maana :)
kala

#75 • • Edited kala Selfmade Executable

Individual, 12.8.2005 10:08:
Evilä iskee tänään.

No niinhän se teki! Olin katsomassa aamun karsintoja Stadionilla ja istuin juuri pituushyppypaikan vieressä. Koko Suomen ennätys tuli vähän yllättäen - ensimmäinen karsintakierros menossa pituudessa ja Mikaela Ingberg oli juuri hetki sitten ylittänyt keihään karsintarajan, joten ihmiset olivat vielä mehuissaan Mikaelan suorituksesta. Ei tainnut Evilä itsekään hypyn jälkeen huomata kuinka pitkälle tuli hypättyä. Vasta katse tulostaululle paljasti totuuden.

Liput D-ala katsomoon maksoi 35/kpl, mikä on mielestäni ihan sopiva hinta MM-kisojen kokoiseen tapahtumaan. Tosin iltakilpailuihin vastaava paikka maksaa 149, mikä on jo aika suolaista. Hieno tunnelma Stadionilla kyllä on, varsinkin nyt kun ilmat edes vähän suosivat urheilijoita.

Hyvä päivä Suomelle: Evilälle SE-tulos 8.18m ja Mikaela Ingberg sekä Paula Tarvainen molemmat keihään finaaliin. Toivottavasti sää suosii loppu kisojen ajan.

Edit: Ja päivä sen kuin paranee: uusi ME tulos 5.01m naisten seiväshypyssä Yelena Isinbayevalle. *super*

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

ezzy

#76 • • ezzy Droid-pappa
Mä en tajua miten Suomi voi mokata kisat näin hienosti. Helsingin katukuvasta ei mitenkän huomaa, että kaupungissa olisi jonkinmoinen suuri urheilujuhla. Ei bannereita (postitalossa taisi olla ainoa), ei mitään kojuja, ei musiikkia kaduilla (sen enempää kuin normaalisti), ei ihmisiä, ei mitään.

kiertelin pitkin keskustaa klo 22 jälkeen joku parisen tuntia...
Pauliina

#77 • • Pauliina
Huomenna katsoon MM-kisoja! *aplodit*
..Ja eikä haittaa yhtään paskat ilmat..
Occu

#78 • • Occu
mitä vittu, jatkuuko ne vielläkin?
Koskakohan ne meinaa oikein lopettaa
ympyrää juoksemisen ja kepin heiton?

--
..::MOI::..

Pauliina

#79 • • Pauliina
Huomenna loppuu ja tietty varmaa säätki paranee :/
Freja

#80 • • Edited Freja Sihteeri
Mul on aika paljon luottoa Evilään *joo* se ois tommonen sopiva yllättäjä näihin kisoihin, näyttäis kaikille että mistä se kana pissii!

Edit. Tommi on kuningas!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been