Illumination 21.5.2005 @ Joensuu, Orkidea, Eliot Ness

46 posts, 3 pages, 14,531 views

Holle

Posts: 793

#21 • • Holle Beach X Member

workunit, 10.5.2005 14:24:
Kyllähän mää tänne tuun, kun noi aidot bileihmiset kerta poikkeenkin on menossa. Kaupunkihan suorastaan tyhjenee "konkareista", noh uudemmille jää enemmän tilaa lattialle myöhempinä aikoina.

Oon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan: paras asia joensuussa on poislähtevä juna.
yuuyyu

Posts: 144

#23 • • yuuyyu

Holle, 10.5.2005 20:56:

Oon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan: paras asia joensuussa on poislähtevä juna.



Emmää sanosi noin, onhan joensuussa kuitenkin hauskoja opiskelun takia täällä nalkissa olevia tyyppejä*vink* ja parasta niiden ohella on kesäsin kovat mökkiluonnonhelmassahimopleksit-juhlat jollaisia ei muualla bileiden jälkimainingeissa järjestetä ainakaan yhtä synkällä sykkeellä. Joten grillituotteet esiin, kohta startataan virallisesti kesäkausi!

Katsellaan millaisessa kisakunnossa tänä vuonna etelän legendaariset nukkumatit ovat...
Kanelli

Posts: 191

#24 • • Kanelli kesyttämätön
kaaah... raahautuakko paikalle vai eikö raahautua... siinäpä pulma.. *juonittel*
pahnan pahna tällaiset liialliset miettimiset, toisaalta.. kestääkö Joensuu mun elämää suurempaa egoani? *nauru* *plur*

--
...she can be all four seasons in one day.

karkki

Posts: 241

#25 • • karkki
mie en pääse tänne *nyyh* työt kutsuu...
COBALT

Posts: 1,407

#26 • • COBALT akitaattori

exxa, 12.5.2005 15:38:
---
Holle, 10.5.2005 20:56:

Oon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan: paras asia joensuussa on poislähtevä juna.

---


Emmää sanosi noin, onhan joensuussa kuitenkin hauskoja opiskelun takia täällä nalkissa olevia tyyppejä*vink* ja parasta niiden ohella on kesäsin kovat mökkiluonnonhelmassahimopleksit-juhlat jollaisia ei muualla bileiden jälkimainingeissa järjestetä ainakaan yhtä synkällä sykkeellä. Joten grillituotteet esiin, kohta startataan virallisesti kesäkausi!

Katsellaan millaisessa kisakunnossa tänä vuonna etelän legendaariset nukkumatit ovat...



PRKL! Ei ruveta huuteleen sieltä!!! *uros*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Uniq A.K.

Posts: 179

#28 • • Edited Uniq A.K.
Tänne pitää kyllä ehdottomasti tulla!
Ihan must!

Mutta mielestäni aina ne samat nimet on soittamassa. Vois kyllä olla välillä uusia ja ei niin tunnettuja nimiä soittamassa. Esim. minä! *plur* Olis mielenkiintosempaa lähtee kuunteleen mitä uudet nimet soittaa.

Mutta ehdottomasti pitää tulla katsomaan Orkidean setti!

--
TTF saves my soul!

blender

Posts: 2,552

#29 • • Edited blender Arcade | KAIKU

karkki, 12.5.2005 18:54:
mie en pääse tänne *nyyh* työt kutsuu...



no voi ei...*eiei*


millonkaha viimeks oot jättäny väliin joensuun bileet? *nauru*
karkki

Posts: 241

#30 • • karkki

blender, 13.5.2005 21:06:
---
karkki, 12.5.2005 18:54:
mie en pääse tänne *nyyh* työt kutsuu...

---


no voi ei...*eiei*


millonkaha viimeks oot jättäny väliin joensuun bileet? *nauru*



no oikeesti iso VOI EI *uuh*

ja viimeks oon jättäny jnsuu bileet väliin joulukuussa ku oli orkidea ja taaskaan en nää sitä *grr*
no ei voi mitää ku elämä on...

muistakaa muut sit edustaa eturivissä miunki puolesta!!!
Jammailija

Posts: 3,224

#31 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ja ny saa sit nää huippunimet soittaa myös kunnon setit, eli ei mitään tasapaksuu meininkii ja vaihdot prkl kohdilleen!*vink*

Täytyy sanoo, että tänä talvena on nää pienemmät nimet rokannu isot nimet 100-0 kumoon*piis*.
Ny sais tulla vähän näyttöö siitä mix ollaan staroja *haasteita heittel*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

soulsaw

Posts: 444

#32 • • soulsaw 1.0

Holle, 10.5.2005 20:56:
---
workunit, 10.5.2005 14:24:
Kyllähän mää tänne tuun, kun noi aidot bileihmiset kerta poikkeenkin on menossa. Kaupunkihan suorastaan tyhjenee "konkareista", noh uudemmille jää enemmän tilaa lattialle myöhempinä aikoina.

---
Oon sanonu tän ennenkin ja sanon uudestaan: paras asia joensuussa on poislähtevä juna.



*joo* totta, tosin ehkä eksytäänkin tänne.

--
_____

Chatte

Posts: 4,085

#33 • • Chatte Team Teknolipat :)
Joensuussa vietetään lauantai-iltaa, joten tätä ei jätetä väliin. Näkemisiin! *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dj_Albert

Posts: 98

#35 • • Dj_Albert
Damn, eihän tästä tule mitään! Näyttäis olevan hyvät kemut Joensuussa edessä. Mie en tiedä mitä tekis lauantaina...
Illumination

Posts: 241

#36 • • Illumination

Dj_Albert, 20.5.2005 20:25:
Damn, eihän tästä tule mitään! Näyttäis olevan hyvät kemut Joensuussa edessä. Mie en tiedä mitä tekis lauantaina...



No sinähän pamahdat junaan ja tulet bilettämään ja keittoa maistamaan Illuminationin piikkiin?
Häp?
miiu

Posts: 8

#37 • • miiu
SIELLÄ NÄHÄÄ!
soile

Posts: 138

#38 • • Edited soile
...
Holle

Posts: 793

#39 • • Edited Holle Beach X Member
Omalta osalta bileissä käynti Joensuussa on ohi. Kiitos kaikille kuluneista kolmesta vuodesta. Kivaa on ollut, mutta nyt meikäläisen tanssit tässä kaupungissa on tanssittu. Olen kommentoinut elämääni joensuussa välillä rankastikin (mutta pike silmäkulmassa) ja jos olen sillä loukannut jotakuta, niin pahoittelen sitä.

p.s hyvien kavereiden kesken etkot eivät lopu koskaan...
soulsaw

Posts: 444

#40 • • Edited soulsaw 1.0
Propsit Nessille, eniten yllätti sen soittama psyke loppupuoliskolla. Eivät olleet läheskään niin tylsät bilet kuin oletin, vaikka Orkidean setti pitkästyttikin minua.

PS. Tempon äänentoistolaitteet kaipaavat (edelleenkin) uusimista.

--
_____