millä kuuntelet elektronista?

74 posts, 4 pages, 19,857 views

Howdy

Posts: 7,955

#21 • • Howdy Oldie
Dragonfly:

tää on vaikee ku mä haluisin nappasta tosta tosi monta :) mä kuuntelen minidiscillä, omal laitteistol ja kuulokkeil ja ilman ja... ja.. *plur* mistä vaan mistä lähtee ääntä *hih*




Sama vika ... millä vaan mistä jotain pihinää kuuluu *plur*

--
Käpy vailla vertaa

PsyTranceFormer

Posts: 752

#22 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Mä kuuntelen musiikkia joko mun stereoilla, kannettavalla cd-soittimella, tietokoneella, DVD kotiteatterilaitteilla, autovehkeillä tai dj-vehkeilla...

[muokattu 21.7.2003 11:08]
Blues

Posts: 5,414

#23 • • Blues Koning van Afrika
Kuuntelen pääasiassa noilla stereoilla ja sitten mitä teitokoneelta löytyy niin sillä. Naapurit on vaan pari kertaa kiltisti maininnut mun huonosta tavasta pitää musaa liian kovalla (molemmissa on subit) että yleensä se jumputus kuuluu läpi seinien *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hrdkvr

Posts: 3,929

#24 • • hrdkvr KURGO
no joo.. musaa tulee kuunneltuu:

-tietokoneelta
-levysoittimista
-kannettavalta cd-soittimelta
-netti mdltä
-stereoista
-ja välillä telkkarista

nyt ku alkaa funtsii nii hitto näitä äänentoistolaitteita on kyllä ihan simona*iloinen*

--
-keep it hard-

ezzy

Posts: 8,060

#25 • • ezzy Droid-pappa
himassa sonyn dolby digital-kotiteatterisarja(save-705) + tietokone tai levarit. liikenteessä sennheiser HD25-sp-1:set ja cd-soitin

[muokattu 31.5.2003 22:23]
Avatar
#26 • • Frequency Guest
Vastasin tohon galluppiin luurit (Sony MDR - V300) ja pitää vielä mainita erikseen että tietokoneeseen on kytketty joku Sonyn vanha vahvari jota saa aina välillä aukoa kun alkaa sanoon yhteistyösopimusta irti. Siinä lisäksi on vanha 2-kanavainen Eclerin Smac 32 mikseri josta ei toimi toinen kanava ja crossi. Ja ääntä lähettämässä on vanhat Pioneerin CS-353 kajrit (mutta perkeleen hyvät)*iloinen**iloinen**hymy*
efo

Posts: 1,908

#27 • • efo Laserpoint
Sony MDR-V700DJ luurit ja Aiwan paska soitin.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

remotion

Posts: 5,283

#28 • • remotion nostatus guru
source:
1. Pioneer CDJ-100S
2. Pioneer CDJ-100S
Philips HiFi-CDRW (+ei kierrä mikserin kautta, +kaukosäätöinen)

amp:
Technics AX-730

spr:
AudioPro
Seas

sub:
AudioPro Avantek SUB

phones:
Pioneeri HDJ-1000

jos rupeaa tuntumaan että kylläpäs nää kuulostaa tylsältä ni sitten väännettään vähän lisää rundia Korg KP2:sta... *ding*


lisäystä...
autossa
Sonyn blackpanel
2x Pioneerin erillissatsit
Focal polyglass 13” jota ruokkii Monacor 750W

[muokattu 3.6.2003 15:10]

[muokattu 10.2.2004 14:25]
Howdy

Posts: 7,955

#29 • • Howdy Oldie
Elektroniikalla !!!! *piis**plur**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#30 • • Howdy Oldie

howdy:
Elektroniikalla !!!! *piis**plur**piis*



Vittu kun vanha savikiekkosoitin meni hajoomaan ... kovas käytös vissiin ...

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#31 • • hyperventilaatio Guest
Erilliskamoilla, merkkeinä tällä hetkellä Marantzia, Creekiä, Audioquestia, Ensembleä, Supraa, Lovania ja Dynaudioo.

Edit: muutoksia

[muokattu 6.2.2004 16:24]
DiamonDie

Posts: 676

#32 • • DiamonDie mediahippi
Tietokoneelta, Creativen mahtavilla CS120-kaiuttimilla. Bileissä käynti on kaksinverroin kivaa kun siellä muistaa, että musiikissa on sellainenkin elementti kuin bassot. :-P
Claquesous

Posts: 3,206

#33 • • Claquesous viidettä kolonnaa

DJhatec:
Mä kuuntelen musiikkia joko mun stereoilla, kannettavalla cd-soi´ttimella,tietokoneella tai dj-vehkeilla...



muute sama mut en omista diizeivehkeit...

--
32. of December

pr0ton

Posts: 588

#34 • • pr0ton mörökölli
(x) Joku muu. Mikä?

Autopopeilla *hih* Pystyy tarvittaessa luukuttamaan, mitä ei voi kämpässä tehdä. Kiitos kerrostalomajoituksen *igor*

[muokattu 21.7.2003 02:16]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#35 • • CryOniC Guest
..joka puolella,ihan mistä sitä sattuu pystyy soittaa *plur*
no yleisesti ottaen stereoista..minkä naapurit on valitettavasti huomannu... *ding*
J.J.

Posts: 216

#36 • • J.J. Mutta missä on..?
Useimmiten tulee kuunneltuu himassa: Audio Analoguen Puccini vanhvarina, Arcam alpha 8SE CD-soitin ja Amphion argonit kajareina. Autossa joutuu kanssa joskus kuuntelee, mutta popit sitä tasoo että vois yhtä hyvin olla kuuntelematta.

Panasonicin MD:tä tulee käytettyy kun kulkee jollain muulla kun autolla.

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Jusuplussa

Posts: 1,292

#37 • • Jusuplussa UG-///
Vahvarina toimii Nakamichi Amplifier 2:n, Technicsin CD-soitin ja Rotellin viritin (jotain 137 vuotta vanha, mut pelittää hyvin x)

Joskus piti ostaa Dali 6006, mut ne sit jäi. Nyt on yhet skobet, jotka kaveri on rakentanu. ”Subbari” on 8” (no kyllä se jakkarana ainakin toimii)

Kannettavalla CD-soittimella kuuntelen myös.
blade

Posts: 484

#38 • • blade Otus.
Kenwood krf-v7010 & Jamo alto 130 *2 kpl. Technics su-v3 & Jbl gt2 12”. Stanton dj pro 60 kuulokkeet.

Tietokone:, cd, mp3.

Kiitos.

--
Energy.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#39 • • [Nuclear] el aprendiz

Yusu:
Joskus piti ostaa Dali 6006, mut ne sit jäi. Nyt on yhet skobet, jotka kaveri on rakentanu. ”Subbari” on 8” (no kyllä se jakkarana ainakin toimii)

Mä myin pari vuotta sitten mun 6006:t pois, oisit saanu sillon halvalla muutaman kuukauden vanhat. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

jansq

Posts: 197

#40 • • jansq Team Emmätajuu
Tietsikka (ylivoimaisesti eniten), CD (kotona ja autossa), levari tai Creativen Muvo MP3 soitin
Vielä kun vois duunissa påpittaa niin musa sois lähes tauotta :) (No ei nukkuessa sentään)
*nauru*

--
loud music is good for you