DELERIUM '05 - reloaded, Johan Gielen (NL), Mike Koglin (UK) 13.5.2005 @ Helsinki

107 posts, 6 pages, 15,182 views

Ita

Posts: 153

#81 • • Ita pikkune
Joo kivaa oli vaikka tanssilattialla olikin tungosta, mut ei se mua pahemmin haitannu. Tulipaha tanssittua slusnikista melkein loppuun asti.
Slusnik heitti todella hyvän setin ja ulkomaan starat pisti täysillä kanssa. Kokonaisuudessaan todella hyvät bileet. *hymy*
leka

Posts: 373

#82 • • leka anteeksi olen eläin

Hippo, 15.5.2005 11:55:
Ihan ok kemut. Tämä jo mainittu sinikauluspaitainen herra kävi minunkin hermoilleni useammin kuin kerran.


Älä, et ollut ainoa uhri !

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#83 • • doq Guest
8e.. bileet ilmeisesti alihinnoitetut :D
Soittiko Twistedin ? =)
Pelimies

Posts: 229

#84 • • Pelimies back in businesssss....
Hyvät bileet oli!*jiihaa*
Kiitokset järkkäreille, frendeille ja uusille tuttavuuksille!*plur*
Ei_kukaan

Posts: 28

#85 • • Ei_kukaan
Me tultiin vasta klo 2 aikaa ku kaveril oli bändikeikka. Heti ku mentiin tanssimaan niin jengi liikku lasit kädessä lattial ja roisku meidän päälle. Mua alko ihan sikana kyrsii.
Olihan ne ihan hyvät bileet mut se lasit lattialla ja vakkkariporukka häiritsi ihan hirveesti bilettämistä. Jengi vaan sekoili ihan omii. Piti pari kertaa kattoo murhaavasti et ne lähdis pois. Pariki kertaa mä melkein menin sanoo känniääliöille et menis muualle sekoilee.
Mun mielestä ei pitäis järjestää tämmösissä paikoissa jossa vakkarit aina käy. Nyt joutuu aina kattoo missä ne bileet järjestetään ettei käy sit näin ku siellä.
Avatar
#86 • • Juzba Guest
Tänne mun piti lähtee mut en sit päässy kyytiongelman takia..*nyyh* Oli varmaan tosi hyvät bileet ja musiikki loistavaa!! *aplodit*
Waide

Posts: 323

#87 • • Waide sabão
Goody good. Oli hyvä päätös tulla viettämään loppuilta täällä. Selvästikin huomiointi tilanpuutteeseen katoaa oman humalatason myötä. Oltiin ns. tuubassa, mut joskus vaan joutuu...
Mitä nyt illasta muistaa niin juustoisuus faktori tais olla aika alhainen, mikä oli positiivista! Ainiin, ainoa tanssimista aika ajoin haittaava tekijä oli lasinsirujen yletön määrä. Mut ei se mitenkään sydäntäsärkevää ollut. Ilta oli muuten kaikinpuolin onnistunu =).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

DJ Rx

Posts: 2,527

#88 • • DJ Rx FINRG Recordings
kuka vittu olli jokinen on ..???

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

itis

Posts: 2,518

#89 • • itis Morning Star
En osaa sanoa muuta kuin ettei olis pitänyt lähteä Hesarilta Jackkiin...*ding*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#90 • • Norb Guest
Uiii! Aivan paras ilta koskaan ikinä! Noin hyvis bileis en oo hetkeen ollu..
Jay T

Posts: 70

#91 • • Edited Jay T
Setit oli ihan mahtavia, etenkin Gielen ja Koglin, mutta Hesari tilana ei ollut ihan omiaan ko. tapahtumalle. Joku suurempi tila olisi ollu parempi, koska tanssilattialle oli välillä vaikeuksia päästä väenpaljouden takia. Ja 8e sisään oli ehdottomasti kohtuullinen hinta :)

--
-clubbing since 1998-

typo

Posts: 685

#93 • • Edited typo Testaaja
Ennen Gieleniä tuli hyvää settiä, juuri sellaista kuin mitä olisin itse Gieleniltä odottanut, mutta ko. herran oman setin kohdalla ei kyllä voida edes puhua setistä - setä soitti vaan biisejä peräkkäin ilman mitään rakennetta tai pienintäkään käsitystä setin rakentamisesta. Kävi siinä määrin vituttamaan, kun odotukset mieheltä oli korkeat, että lähdin lätkimään jo ennen kahta. Kiksua ja teknoa sekaisin ja jotain hämäriä kilkutteluja väliin, ei pyhä jysäys, EI NÄIN. *kivatsulle*

Bileiden lipunhinta oli kyllä käsittämättömän edullinen, pisteet siitä ja kerrankin hesarilla oli jopa hieman tilaa tanssia. :)

.pi.

--
.psychedelicious.

Illumination

Posts: 241

#94 • • Edited Illumination


Koglin veti kovaa settiä, mutta Gielenin kohdalla ei voida edes puhua setistä - setä soitti vaan biisejä peräkkäin ilman mitään rakennetta tai pienintäkään käsitystä setin rakentamisesta. Kävi siinä määrin vituttamaan, kun odotukset mieheltä oli korkeat, että lähdin lätkimään jo ennen kahta. Kiksua ja teknoa sekaisin ja jotain hämäriä kilkutteluja väliin, ei pyhä jysäys, EI NÄIN.

.pi.



22:00 Kaiu & Sakura
23:20 Slusnik Luna
23:50 Johan Gielen
02:15 Mike Koglin


;)
r_e_d_

Posts: 61

#95 • • Edited r_e_d_
Meidän puolelta kiitokset myös jengille ja isolle porukalle joka jaksoi auttaa kaikessa bileiden ennakkojärjestelyissä ja itse bileissä.

Slusnik Lunalla oli pikkasen ongelmia äänikortin kanssa ennen keikkaa mutta saivat onneksi kaluston soittokuntoon ja täytyy sanoa että kaikessa vaatimattomuudessaan pojat ovat loistavia, laatumusaa ja hyvä liveakti!

Koglin veti pinnat kotiin vikana soittajana. Harmittaa ainoastaan että hänelle jäi vain puolitoista tuntia soittoaikaa. Alan äijä ja konkari omalla kentällään. Paljon kiitosta myös Sergeille. Mikelta ja Johan Gieleniltä kuullaan lähiaikoina mahdollisesti setit myös radiosta täällä Suomessa...seuratkaa ilmoittelua

Ja baaritiskillä jonottamisesta... täytyy sanoa että ahdistihan se hieman meitäkin mutta talo ei ollut varautunut ihan tuollaiseen yleisöryntäykseen
Tämä oli meidän ekoja Delerium-bileitä, tästä on mukava jatkaa ja parannella. Oli erittäin onnistunut ilta, kiitos vielä kerran teille kaikille jotka teitte sen mahdolliseksi.

r_e_d
Yan, May, Peter, Marcos, Veera et co
Hippo

Posts: 221

#96 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Tietääkö kukaan, onko kuvia tiedossa piakkoin, ja mistä niitä voisi ehkä katsella?

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

nicii

Posts: 151

#97 • • nicii team tiku ja taku
aivan mega*super* luokan bileet..paikka tosin oli liian pieni..muuten ilta meni ihan nappiin..
Musa oli hyvää ja Gielen yhtä symppis kuin ennenkin...Ystävät tekivät illasta onnistuneen kuten myös järkkärit..
Lisää tätä!!!!
*plur**sydän**plur*
typo

Posts: 685

#98 • • typo Testaaja

Illumination, 22:00 Kaiu & Sakura
23:20 Slusnik Luna
23:50 Johan Gielen
02:15 Mike Koglin



No eikös joku ehtinyt jo sillä välin nappaamaan ton mun alkuperäisen kirjoitukseni, kun kävin miettimään, että jaa niin mikäs se järjestys oikeasti olikaan :D

Tietenkin siis kiitokset Slusnik Lunalle hyvästä setistä. Olis vaan Gielen vetänyt samanlaista niin olisin ollut tappiin asti bileissä.

.pi.

--
.psychedelicious.

BuBu

Posts: 509

#99 • • BuBu
Täällä oli tooosi hauskaa *jiihaa*
Musiikki oli tosi *plur*
Tutustu uusiin hassuihin bile ihmisiin, hih *plur*

Oli kyll huvittavaa ku varmaan joku kymmenen ihmistä tuli kysyy multa, et mitä mä teen kiksu bileissä!! *nauru*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Rayman^^

Posts: 3

#100 • • Rayman^^ .................
Oli tosi gova meno siistii oli ja hyvä fiilis jäi =)

--
..............