Skylight (trance)

5 posts, 1 page, 1,389 views

gerry

Posts: 979

#1 • • gerry
Moiks.


Tuli täs väsättyä muutama päivä sitten uusi raita, tyyliltään EI niin kixua vaan hiukan hillitymppää menoa. Vähän progemppaa/techtrancemppaa.

Raita on limitteria lukuunottamatta suora exportti.

Skylight

Palautetta saa antaa :)

--
by B.C.S

randor

Posts: 16

#2 • • randor
Tyylikästä minimaalia :) Soundit on tollasta housetyyliä, wanhahtavaa.....Tossa 3:30 kohalla tulee sahaa mukaan, sen ois voinu jättää pois. Turhan kulunut. Huilumainen syna on nasta, jotain resoa siinä on,muttei muuta moitetta.

Ju, ostaisin :D
gerry

Posts: 979

#3 • • gerry
Kiitti palautteesta... :)

Juu, oon tarkoituksella hakennu vähän uutta tyyliini. Supersahasta tosin en vielä malttais luopua, pakko ängeä se aina joka biisiin vaikka puhkikulutettu se jo onkin=)

--
by B.C.S

LoFi

Posts: 726

#4 • • LoFi
Tämän nyt pari kertaa kuunneltuani pientä palautetta >>

+ Ihan mukiinmenevästi tuotettu, en ainakaan omilla luureillani huomaa mitään hirveän pahasti häiritseviä soundeja. Ehkä se flute pikkasen, mutta ei liikaa.

+ Ei sekameteliä vaan selvä äänimaailma.

- Tää on vähän tällanen alku>>loppu biisi. Eli mitään hirveän sykähdyttävää ja mullistavaa ei missään vaiheessa ilmene (pikkaisen tylsä...).

- "Nosto" snarerollit.

Elikkäs, ihan kiva biisi mutta jotain siitä uupuu. Vaikea sanoa että mikä se puuttuva elementti on kun ei itselläni lahjakkuutta biisien tekoon hirveästi ole *justjoo*
Aidan

Posts: 1,524

#5 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Ihan perus hyvä biisi ei mikään OMG kokemus mutt toimii hyvin mun mielestä!

Ainoo huono juttu mun makuun on toi panhuilu joka on omasta mielestä liian imelä sopikasen tohon! Jos muokkaisit sitä vähän tervämmäks ja jollain mulla saundilla nii vois toimii ja antaa enemmän potkua tohon biisiin :)

--
Hammer Zeit!