DANCE EVENTS DURING RMJ 2005 FESTIVAL

124 posts, 7 pages, 38,056 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • sts Sama pyynti aitta!
Ei kyl tolla hinnalla ja tolla määrällä eurodancea. Vaikka pari hyvää joukossa onkin.
sts

Posts: 7,969

#42 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF, 12.4.2005 21:00:
Noi hinnat + matkat täältä Vantaalta sinne ja takaisin + majoitus + ruoka /juoma niin ei kiitos. *eiei* + Normi festariporukkaa ym ym ym... Jää kyllä väliin ja suuntaan hyvillä mielin pihlajasaareen. *hymy*



Eiku hietsuun. Veikkaan et siel on taas menoo :)
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se

sts, 13.4.2005 09:18:
Eiku hietsuun. Veikkaan et siel on taas menoo :)



Ei mua saa sinnekkään juhannuksena ...*eiei*
pihlajasaareen käy edelleen tän peikon tie... *joo*
sts

Posts: 7,969

#44 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Tontsis, 13.4.2005 10:13:

Tolla hinnalla? Kattelin sun suosikeista, että oot menossa Laserpointiin hintaan 23 euroa, soittamassa M.I.K.E ja Matt Hardwick. http://www.rmj.fi/fi.phtml?pageid=66# Tarviiks sanoa paljoo enempää?



Nii yleensä joutuu menemään keikallensa :D

Ja ei mua paljoa toi suomipoppi innosta... Ei jaksa vaivautua ku ei ole edes screenejä yhteydessä :)

Julesi on nähty, ainoa mikä jaksaisi tossa lineupissa kiinnostaa, on Junior Jack.
Homegrove

Posts: 2,102

#45 • • Homegrove Further

Tontsis, 13.4.2005 10:31:
---

Sitä paitsi samat dj:t siellä olis kuitenkin kuin nytkin RMJ:ssa.



Tuosta voi kyllä olla hyvin montaa eri mieltä... Ei hirveesti meinaan tuo ulkomaalaisten starojen tarjonta kiinnosta, kotimaisten kylläkin. Screenissä oli ehkä hiukan erilaista soundia...

--
Forward thinking house music

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#46 • • Aziz Combat Fighter

Occu, 12.4.2005 19:18:
Mutta tosissaan se et noi on RMJ yhteydessä
ni se on sit sitä et siel on taas sitä "normaalia"
flanelipaitakansaa liikkeellä jonnin verran, mikä
ei välttämättä ole kovin mieluista, että helmiä
sioille vaan...



Taasko tää ringissä runkkaaminen alkaa?
Hupsu

Posts: 1,005

#47 • • Hupsu
No voi vittu. Scooter! :D

--
Päivän mietelause?

Avatar
#48 • • Edited Hexe Guest

Individual, 12.4.2005 22:35:

joku yleisöstä heitti Scooteria pullolla. Vitun idiootti. Vaikkei musiikista pidä, niin tuo on kaikkein alhaisinta käytöstä artistia kohtaan. Samanhan ovat kokeneet ainakin Rasmuksen ex-rumpali Janne ja oliko John Rotten Pistolsien reunion-keikalla Messilässä.
*eiei*



Unohtamatta mun lempipoikaa Mäntti Tuiskua.

Mike Kila, 12.4.2005 23:28:
yöpymispaikanvarail* *nauru*, Judge Jules ja Junior Jack saa kyllä tukemaan tätä festivaalii



Et kyl meille tuu! Mee Jukin luo! Meil tulee kaik naise :D
phear

Posts: 804

#49 • • phear <X>
Rantarock on tullut takaisin! *nauru* Dr. Alban ja Scooter, huh huh.

Viime vuonna oli niin "kivaa", että ei kyllä tänä vuonna kykene...
Mike Kila

Posts: 306

#50 • • Mike Kila

Hexe, 13.4.2005 12:28:
---
Et kyl meille tuu! Mee Jukin luo! Meil tulee kaik naise :D


Pahoittelen mutta oon ainut nainen joka teille tulee tänä juhannuksena *iihhih*! Eikä sitä yöllä tiedä mihin johkaantuu *känni**nauru*..
pyroz

Posts: 33

#51 • • pyroz Rehtori

Tontsis, 13.4.2005 10:07:
---

Ihan uskomatonta kitinää "normaaleista" ihmisistä. Mikä teidät nostaa yhtään sen korkeammalle jalustalle kuin suurimman osan RMJ:n yleisöstä? Kyllä totta kai muakin vitutti, että aluetta roskataan todella huolettomasti, mutta enemmän mä jostain syystä sain iloa irti niistä "normaaleista" ihmisistä, kuin sisäänpäin lämmenneistä Screen-alueen itsetietoisista "klubbaajista". Ah, miten hienoa porukkaa me klubbaajat ollaan. Pliis..



So true! Viime vuonna Mecanossa oli paaljon parempi meininki ja kivampi ilmapiiri, vaikka oli miten paljon flanellipaitakansaa tahansa. Samalla lailla ne flanellipaidat sitä orkideaa tanssi. Mutta screenin teltassa oli koko jussin aikana aika vähän porukkaa ainakin silloin, kun minä siellä olin. Musiikki oli ihan hyvää joskaan ei mulle "superhyvää", mutta jostain syystä sieltä piti lähteä vähän väliä Mecanon puolelle.

Sitäpaitsi kumpikohan on ensin ollut RMJ:ssä Rock vai konemusa? Luulis sen olevan toisinpäin, että rock-tyypit **ttuilis meille, että "Pitääkö noidenki kummajaisten tuoda ton bassonläiskeensä joka paikkaan" tms..
Tarsu

Posts: 2,449

#52 • • Tarsu
Parempi vaan et pystynokkaset bassomusa whineejät
jää omille rannoille pyörimään suu mutrulla
siksi aikaa kun me muut pidetään hauskaa !
EIX JE ?

Hexe & Jugi -> Varautukaa siihen et mä tuun kolkutteleen teidän oville,
jos en jaksa käppäillä vanhaan Rmaan asti !
;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

annabel

Posts: 1,681

#53 • • annabel bändäri

salaisinko?, 12.4.2005 18:18:
voi paska, tarkoittaako tää nyt sitä et raumalle taas :D



yeeps, täällä vasta 6. kerta *blush* Pakkohan se on kun Juniori-Jaakko ja Halliwellit omg.
gobbe

Posts: 262

#54 • • gobbe skenekuva

sts, 13.4.2005 09:17:
Ei kyl tolla hinnalla ja tolla määrällä eurodancea. Vaikka pari hyvää joukossa onkin.



Ompas suunnaton hinta :) Normaalia festaritasoa, ja kun laskee bändiä kohden hinnan niin ei kovinkaan paljon joudu pulittamaan.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

e-will

Posts: 372

#55 • • e-will joor worst naitmeir
vihdoinkin pääsen scootterin keikalle!! *jiihaa*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!
Sattumalta meikäkin taitaa olla täällä ;)
Homegrove

Posts: 2,102

#57 • • Homegrove Further
Hittolainen, meitsikin täällä. Saa nähdä lähteekö meillä kämpällä etkot yhtä hyvin hanskasta kuin viimeksi, 20 ihmistä kerralla oli hiukan liikaa. :D

--
Forward thinking house music

Chatte

Posts: 4,085

#58 • • Chatte Team Teknolipat :)

ville, 12.4.2005 20:48:
Parasta RMJ:ssä oli toissavuotinen Screen hotelli raumanlinnassa, siellä oli oikeesti aivan loistava meno. Viimevuotinen teltta oli kans ihan jees, vaikka ei se hotellille pärjännyt.


Olen samaa mieltä viime vuoden teltasta ja edellisen clubista. *hymy*

Molempina vuosina kyllä enimmäkseen viihdyin Raumalla, vaikka festareilla aina muistankin, miksi "vihaan" festareita: likaiset huussit (+jonot niihin), _paskaiset_ ja jääkylmät suihkut (+jonot niihinkin), sateesta märkä ja kylmä teltta, enimmäkseen huonoa safkaa, läjäpäin örveltäjiä, ei missään hetken omaa rauhaa, ei paikkaa meikata ja pukea, meteli yötä päivää, sakkia ihan sikana kaikkialla yms. yms. yms. Aika kuitenkin kultaa muistot, mutta ei tätä kaikkea ihan "normifestareiden" takia viitsisi kärsiä. *nauru*

Kyllähän tuo tämän vuoden esiintyjäkaarti toki erityisesti houkuttaisi. Kovimmat nimet imho, Jules ja Halliwell, olisi kiva taas nähdä - ja toki paljon muitakin Mecanon ja Dance Factoryn esiintyjiä.

Päälava yms. ei kiinnosta juuri pätkääkään. Tosin parina viime vuonnakin lavojen seuraaminen on jäänyt muutamaan esiintyjään. Dance Factoryn ja Mecanon ulkopuolelta voisin tänä vuonna käydä kuuntelemassa Liekin.

Matkaa Raumalle vaan kertyy julmetusti ja rahaa menee - unohtamatta pitkää "festariongelmalistaa". Pitkästä aikaa rauhallisempikin juhannus voisi olla jees. Toukokuun loppuun mennessä täytynee päättää, jos meinaa Raumalle juhannukseksi, että ehtii saada halvennetun lipun vihreällä kortilla.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

sts

Posts: 7,969

#59 • • sts Sama pyynti aitta!

gobbe, 13.4.2005 16:30:
Ompas suunnaton hinta :) Normaalia festaritasoa, ja kun laskee bändiä kohden hinnan niin ei kovinkaan paljon joudu pulittamaan.



Nii no mutku noistaki bändeistä on 4 jota jaksaisi kuunnella, pitäisi läskea ne artistit jota jaksaa kattoa, plus neljän päivän viinat :D
UzU

Posts: 2,361

#60 • • UzU [33100]

Chatte, 13.4.2005 21:41:
vaikka festareilla aina muistankin, miksi "vihaan" festareita: likaiset huussit (+jonot niihin), _paskaiset_ ja jääkylmät suihkut (+jonot niihinkin), sateesta märkä ja kylmä teltta, enimmäkseen huonoa safkaa, läjäpäin örveltäjiä, ei missään hetken omaa rauhaa, ei paikkaa meikata ja pukea, meteli yötä päivää, sakkia ihan sikana kaikkialla yms. yms. yms.




Luettelit juuri ne kaikki syyt miksi olen ravannut useilla eri festareilla 16 kesäisestä asti <3

Tosin rmj on aika semifestari. Siellä käyvät ihmiset jotka eivät käy festareilla. Ilosaari <3