Oz- - Progetus Maximus Part 1 & Part 2 [Progtrance/house]

7 posts, 1 page, 1,206 views

Oz-

Posts: 55

#1 • • Oz-
Noniin nyt vasta onnistuin tänne kirjautumaan. Eli laitetaan pari settiä jakoon jotka ovat tuolla plattarissa olleet jaossa jo jonkin aikaa.




Progetus Maximus part 1

Tracklist:


1. Moshic - Naok
2. Descent - Electric Storm (Thomas Penton remix)
3. Matthew Dekay - If I Could Fly (Madoka's First Class Free Drinks ReDub)
4. Tilt - Twelve (Pig & Dan remix)
5. Peter Gabriel - Darkness (Engelspost remix)
6. Kasey Taylor & Chris Meehan - South of the Border (South Easten Infirmary dub)
7. BT - Mercury and Solace
8. C-Jay - Deep Water
9. Catcher - Destiny Sunrise
10. Delerium ft. Sarah McLachlan - Silence (Sanctuary remix)


84,7mb | 74:05 min | 160 kbps MP3 |

http://oozo.1g.fi/0z-%20-%20Progetus%20Maximus.mp3






Progetus Maximus part 2

Tracklist:


1. Urban Dwellers - Loverman (Satoshi Tomiie Ambient mix)
2. Way Out West - Killa
3. Conjure One - Tears From The Moon (Hybrid Twisted On The Terrace Mix V.2)
4. Tilt - Twelve (Original Mix)
5. Nick Thompson - Space Fire
6. Pig & Dan - Pusher
7. D*Note - Shed My Skin (Pete Heller's Stylus Vocal Mix)
8. Tandi & NV - Indian Hashis
9. Bart Van Wissen - Unforseen (Madoka's Blindsided Mix)
10. Red & Blue - Quintos (Phasebase Remix)
11. Van Bellen - Let Me Take You (Nalin & Kane Remix)
12. Rio Addicts - Crossroads
13. Yilmaz Altahan - Eighties
14. Origene - Sanctuary (Ivan Gough Remix)
15. Starsign - Taurus
16. Mike Foyle presents Statica - Space Guitar
17. Probspot - Blueberry (Original Mix)


130mb | 110min | Mp3 @ 160kbps |

http://oozo.1g.fi/Oz-%20Progetus%20Maximus%20%5bPart%202%5d.mp3


Palautetta arvostetaan luonnollisesti. :)
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Edited Funktion over 9000
oohooohoo... Mikä on tuo aivan ihana zipale vol. 1:llä joka alkaa n 30min, miespuolisen ihmisen vokaalit jne... Mä oon kirjaimellisesti rakastunu... *plur*

Edit: Ei jaksa penkoa tracklististä... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#3 • • fanatic Guest
toi kakkos setti on mainio *jiihaa* töissä tuli kuunneltua kymmenisen tuntia sitä*hih* vähän alko jossain vaiheessa puuduttaa mutta tää setti ei kylmäks jätä*plur* Origene - Sanctuary (Ivan Gough Remix) toi biisi vaan jotenki vähän puudutti*poks* jotenki vähän kuullostais että toi on tehty viidessä minuutissa*hih* ykkös settiä pitää rupee kuluttaa seuraavaks*joo*
Oz-

Posts: 55

#4 • • Oz-
Hyvä jos maistui. Tuo biisihän on 5. Peter Gabriel - Darkness (Engelspost remix). Ja mahtava onkin, kiitokset palautteesta. =)
akiapina

Posts: 2,729

#5 • • akiapina apinaki
Laitetaas kuunteluun, kivannäköset biisilistat :)
akiapina

Posts: 2,729

#6 • • akiapina apinaki
Kuuntelin tuon ykkösosan, hyvää soundia. Alun syvät ja paikoin synkätkin äänimaailmat kuulostivat hyvältä, hienosti miksattuna vielä :) Peter Gabrielin hieno Darkness tuli hyvään paikkaan, meno alkoi olla niin junnaavaa että yhtään vastaavaa biisiä en olisi kestänyt enää tuohon perään :) South of the border oli todella hieno biisi, jostain syystä jäänyt itseltä kokonaan huomaamatta, täytynee laittaa ostoslistalle. Mercury & solace on sen luokan klassikko että siitä ei tarvitse mainita mitään, sopii aika hyvin tuohon paikaan imo. Seuraava biisi oli mun mielestä jotenkin turha tuohon väliin, toisaalta Destiny Sunrise ei olisi sopinut suoraan BT:n biisiin mutta jonkun muun biisin olisin varmaan itse laittanut väliin. Silence oli tavallaan ihan hieno lopetus, jätti ihan kivan maun suuhun mutta itse olisin iskenyt Catcherin jälkeen varmaan jonkun hippasen verran menevämmän biisin, mutta nämä ovat makuasioita *hymy*

Kaiken kaikkiaan kiva miksaus, todella hyvällä tekniikalla, yhdessä vaihdossa biitti ei ollut ihan kohdillaan mutta muuten vaihdot olivat tosi sujuvia *hymy*
Oz-

Posts: 55

#7 • • Oz-
Jepu kiitos palautteesta Aki. *hymy*