51 posts, 3 pages, 26,565 views
Annakins, 13.4.2005 10:19:
Miksi kaikki kuulokkeet jotka tulevat laitteiden, siis esim. Creative Zen Touchin (jonka juuri ostin) tai vaikka kannettavan CD-soittimen mukana, on niin isoja että tippuvat mun korvista?
onni3mk, 14.4.2005 14:03:
Uih, mä oonkin ettiny tommosia kulokkeita, jotka menee korvaan sisään, eikä päästä ääntä ulkopuolelle. Mulla kun on myös tuo silmälasien sanka ongelma ja sitten nuo normi nappikuulokkeet tippuvat korvista ihan kävellessä...
Noi kossit vois olla kyl semmoset, et taidan tilata heti verkkokauppa.comista...
mange, 11.4.2005 11:47:
---
Neko,
Päätin silti tilata myös nuo Turbosound In-Earit, kun eivät paljoa maksa, jos ne vaikka olisi kuinka hyvät. :)
---
Raapusta sitten hieman infoa niistä kun olet päässyt testaa niitä.
Lost-Soul, 15.4.2005 19:18:
itsellä ei tuo koss ole se ihan paras.. toiseen korvaan se menee juuri loistavasti, mutta toisesta korvasta tippuu melkein heti (ei pysy siellä korvan sisällä).
Kirurgintarkka, 15.4.2005 20:00:
Miten toi nappikuulokkeilla kuuntelu vaikuttaa kuuloon? Meinaan vaan, että onko noista plugeista jotain erikoista haittaa ollut kenellekään? Napit putoilee myös mun korvista. Tulee kuunneltua paljon ja pitäis varmaan hankkia kunnolliset kuulottimet.
Orfeus, 15.4.2005 23:20:
Ite oon tykännyt noista Sonyn MDR-EX71, sopii ainakin omiin korviin just passelisti eikä tipu niinkun useimmat muut kuulottimet*joo*
Neko, 11.4.2005 21:23:
Mutta noi Sonyn MDR-EX71 pysyy hyvin päässä, ainakin jos ei ole mikään mahdottoman suuri korvakäytävä :)
Janne, 16.4.2005 16:21:
---
Orfeus, 15.4.2005 23:20:
Ite oon tykännyt noista Sonyn MDR-EX71, sopii ainakin omiin korviin just passelisti eikä tipu niinkun useimmat muut kuulottimet*joo*
---
Mulla on samat. Erinomainen ääni (ei tarvitse soittaa kovallakaan, koska ulkopuoliset äänet eivät kuulu), pysyy hyvin päässä, ei oikeastaan mitään valittamista. Hinta tosin oli kyllä suolainen,
Mulla on samat. Erinomainen ääni (ei tarvitse soittaa kovallakaan, koska ulkopuoliset äänet eivät kuulu), pysyy hyvin päässä, ei oikeastaan mitään valittamista. Hinta tosin oli kyllä suolainen,
---
....höpön löpön. itselläni on myöskin nämä Sonyn ex71:set, ja 49e ei todellakaan ole suolaisesta hinnasta kuullutkaan, kun tavoitteena on hinta/laatusuhteeltaan mahdollisimman hyvä nappikuuloke. Itselläni on noi napit roikkuneet mukana jo reilut pari vuotta ja huolella pelittävät yhä Ainoa ongelma on, että piuhat alkaa olemaan aika kuluneet ja paikka paikoin miltei puhki kuluneet, joten piakkoin edessä uusien nappuloitten hankkiminen..