Laserpoint 2005 afterparty 17.4.2005 @ Helsinki

48 posts, 3 pages, 7,528 views

[zuho]

Posts: 238

#21 • • [zuho] Team Jorma
Ei **ttu... Mul on ny niin hirvee darra et oksat pois (aivosolut pois)... *poks*

--
-Juho

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

[zuho], 17.4.2005 17:05:
Ei **ttu... Mul on ny niin hirvee darra et oksat pois (aivosolut pois)... *poks*



Mut toi kuva on silti söötti... *plur* meijän pikkunen nukkuu.. *hali*
lumen

Posts: 2,398

#23 • • lumen lumelääke
olipa huisin kivvaa *jiihaa*
vähän kyl välil alko silmäluomet lurpsahtelee *haukottel**hih*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Avatar
#24 • • fanatic Guest
nonni täällä oli kivaa sen 10 minuutin jaksoin ku keräs voimia että jakso pomppia taas*hih*
ja mikäköhän se huhu oli sit että itse laserpointin lipulla olis päässy viidellä eurolla sisään jatkoille*nauru* kai olin käsittäny väärin sitten*hih* mutta täällä oli kyllä fiilis kohallaan tosin proteuksen ja neonin setin kesken tuli jo lähdettyäin
Laserpoint

Posts: 177

#25 • • Laserpoint

Fanatic, 17.4.2005 19:19:
ja mikäköhän se huhu oli sit että itse laserpointin lipulla olis päässy viidellä eurolla sisään jatkoille*nauru* kai olin käsittäny väärin sitten*hih*



Huhut ovat aina ikäviä ja ihmettelemme itsekin mistä moinen tieto on lähtenyt liikkeelle.
Lippujahan sai siis itse päätapahtumasta 5 euron hintaan. Mutta toivottavasti kenellekkään
ei nyt perättömien huhujen johdosta aiheutunut suurta murhetta.

Terveisin,
Laserpoint Crew

--
Laserpoint

Hotblood

Posts: 387

#26 • • Hotblood
Tulin kotoa muutaman tunnin unien päälle ihan loppumetreillä käymään ajatuksella "ihan vaan tuttuja moikkaamaan" mut Deni naulas mut tanssilattialle koko loppuajaks heti ku pääsin ovesta sisään. Tilaakin oli hyvin päästää entisen balettitanssijan selkäytimestä moovit vapaaks kun laitoit ihanan kaunista Oakenfoldia ihan mua varten *sydän* Ja luoja et sä osaat lopettaa setin! Jäi tosi hyvä mieli...

Kiitos myös kaikille jotka jakso loppuun asti lattialla ja teki mun sunnuntaiaamusta loistavan *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

_zulik_

Posts: 182

#27 • • _zulik_
neonin ja proteuksen setti oli sika-hyvä!!!*plur* sen mä voin ainakin sanoa!!!!

--
Teoriassa: ensin ajatellaan ja vasta sitten toimitaan!
Kuitenkin: ensin tehdään ja sitten mietitään miten näin pääsi käymään.

Avatar
#28 • • Juzba Guest
Joo joo PROTSKU & NEON oli taas NIIN loistavia..!! *jiihaa* Ihan witun yees bileet..!! *plur*
mrx

Posts: 260

#29 • • mrx Bassjunkie

Laserpoint, 17.4.2005 19:29:
---
Fanatic, 17.4.2005 19:19:
ja mikäköhän se huhu oli sit että itse laserpointin lipulla olis päässy viidellä eurolla sisään jatkoille*nauru* kai olin käsittäny väärin sitten*hih*

---


Huhut ovat aina ikäviä ja ihmettelemme itsekin mistä moinen tieto on lähtenyt liikkeelle.
Lippujahan sai siis itse päätapahtumasta 5 euron hintaan. Mutta toivottavasti kenellekkään
ei nyt perättömien huhujen johdosta aiheutunut suurta murhetta.

Terveisin,
Laserpoint Crew



Veikkaisin, että tieto on lähtenyt liikkeelle NYT-liitteen "minne mennä/klubit" osiosta, jossa kerrotaan
jatkojen lippujen maksavan laserpoint lipulla 5 euroa (tekstissä ei maininita, että lippu pitää ostaa päätapahtumasta..tosin fiksuhan sen itse tajusi..*vink*)..
Avatar
#30 • • Iceman Guest
jee jee... protsku ja neon as usual hienoo settii... sit menikin mun makuun vähä purkkapoppimaiseks... mut oli kyl hemmetin kivaa....
Mark

Posts: 7,311

#31 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
imho aika helvetin vaisut aamut, jengi puolunessa (ainaki polkkajäbien setin jälkeen ku saavuttii mestoille), Joken setti myöskin aika mitäänsanomatonta, dna:ta ei sit ees jaksanu jäädä kuuntelee ku rupes silmät painaa ja meno oli muutenki vähintäänki omituinen / sekava / väsyny koko pileissä. Not my thing, mut oliha siel iha jees kääntyy.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Uhuu

Posts: 844

#32 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Mark, 18.4.2005 08:40:
dna:ta ei sit ees jaksanu jäädä kuuntelee ku rupes silmät painaa ja meno oli muutenki vähintäänki omituinen
-M



hei, mut näidenhän pitikin olla vanhustentalon rollaattoriaamut... =)
oisi vaan jäänyt kuunteleen dna:n setin. täytyy sanoa, että enpää oo hetkeen nähnyt kenenkään silleen ottavan yleisönsä. ja musiikki oli aivan loistavaa hehkuhehkua.... =)

-bonnietylerinjapandansekoitusuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Mark

Posts: 7,311

#33 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Uhuu, 18.4.2005 09:31:

hei, mut näidenhän pitikin olla vanhustentalon rollaattoriaamut... =)
oisi vaan jäänyt kuunteleen dna:n setin. täytyy sanoa, että enpää oo hetkeen nähnyt kenenkään silleen ottavan yleisönsä. ja musiikki oli aivan loistavaa hehkuhehkua.... =)

-bonnietylerinjapandansekoitusuhuu



no voi helvetti, käännä sit veistä haavas *nauru* Joo, vanhusten rollaattoriaamut *muhaha* mä kadotin omani jonnekki, jos jostai löytyy pinkil kiksukarval koristettu kromatul torvel varustettu rollis ni saa palauttaa *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anis

Posts: 2,451

#35 • • anis
Proteus ja Neon ovat vieläkin aivan mahtava pari*iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mary-Jane

Posts: 127

#36 • • Mary-Jane Team Vink Vink
*sydän* *sydän* Siis ihan mielettömän ihanat aamut! *sydän* *sydän*

En ole Nosturin aamuissa juuri koskaan viihtynyt mutta näiden bileiden jälkeen innostus kasvoi ihan pirusti..! *jiihaa* *iloinen*
Alkuun vähän rankempaa mikä herätti sopivasti ja sit hehkutusta sekä vanhoja ihqu biisejä jotka sai ihon kananlihalle.. *sydän* *pihkassa*

Me like it. *super*

--
Mikä on terveydelle riittävästi, on nautinnolle liian vähän.. -Pyhä Augustinus-

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#37 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s

Mark, 18.4.2005 08:40:
imho aika helvetin vaisut aamut, jengi puolunessa (ainaki polkkajäbien setin jälkeen ku saavuttii mestoille), Joken setti myöskin aika mitäänsanomatonta...



Täysin samaa mieltä, paitsi että Denis kyllä soittaa aina takuuvarman setin. Onneks jaksoin odottaa siihen asti, joten tuli sit kuitenki vähän tanssittuakin. *fanittel*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Beliar

Posts: 1,361

#38 • • Edited Beliar
Joo! Sairaan nastaa oli ja jestas, molin niin kännissä... *känni*
Vuoden clubi-hahmo UnityF:lle terveisiä - sie se kuule vasta ihquihminen olitkin! *hali* Kyllä mä sen purjeveneen sulle sit joskus ostan, ku mulla on paljon rahaa... *iloinen*

Seteistä (siis siitä musapuolesta) voinen vaan sanoo, että kyl kaikki rokkas! Protskun ja Neonin settiä ei paljoo ehitty kuuleen, ku saapuminen mestoille kesti niin kauan... Jokke, eli Helsingin Dave X, soitti kyl magoisaa setitystä - mää tykkäsin! Denis, no sen nyt jo etukäteen tiesinkin, Denis oli tosi pro!

Pohoojanmaalais-tyyppinen paini-esitys oli tosi hassua katseltavaa! Kivat ohjelmat oli sinne hoidettu! *taputapu* Hyviä tyyppejä...

Erityis kiitos viel Denikselle hostaamisesta ja kaikesta semmoista! Ens kerralla ollaa selvinpäiten! Su illalla heräsin ja löysin itseni Toijala ABC:ltä... mitenköhän mä sinnekkin olin päätynyt? *possu*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Silphid

Posts: 219

#39 • • Silphid
olipas kivaa :) *sydän*
proteuksen ja neonin *aplodit* aikana oli sen verta väsy ettei jaksanut oikein nostaa jalkaa
joken aikana sitten vähän piristyi ja dna:n setti *plur* *sydän* *plur*tuli tanssittua aika alusta loppuun *jiihaa*
monta kertaa oli aikeissa lähteä kotiin nukkumaan mutta ei vaan pystynyt kun soittivat niin ihkua musaa *pihkassa*
jalat kiittää ja jumissa on hyvä olla *nauru*

--
:)

Mark

Posts: 7,311

#40 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
nyt vähä vituttaa ettei tullu jäätyy tappiin saakka ku kaikki hehkuttaa dna:n settii *uuh* tosin tuskin se väsymys siit ois mihkää muuttunu vaik oiski itteensä rääkänny joraamal viel pari timmaa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!