111 posts, 6 pages, 23,950 views
Jahman, 6.4.2005 23:24:
han sama mikä hienohelma ohjelma sulla nyt sattuu olemaan,ni aina jotain ongelmia ilmaantuu tasasesti,pc:llekin joutuu cubasen asentamaan kerran3-4kk uudestaan.
sts, 7.4.2005 00:02:
Sama se tehäänko se konemusa virtuaalisynillä vai aidoilla, en ainakaan itse pysty sanomaan onko kappale tehty aidolla raudalla vai virtuaali synalla.
Pablo, 7.4.2005 00:22:
---
sts, 7.4.2005 00:02:
Sama se tehäänko se konemusa virtuaalisynillä vai aidoilla, en ainakaan itse pysty sanomaan onko kappale tehty aidolla raudalla vai virtuaali synalla.
---
Sitten kun vielä lisätään soppaan vielä se että lähes kaikki nykypäivän hardware -syntikatkin ovat yhtä lailla digitaalisia kun tietokoneetkin niin eroa ei vaan yksinkertaisesti ole jos tietokoneessa on kunnollinen äänikortti (ja toki tarvittavat midi ohjain härpäkkeet).
Jahman, 6.4.2005 23:24:
on tää pelkkiin numeroihin perustuva (binääri) meininki kuitenkin aika
epäluotettavaa.
Miettii nyt vaikka ihan musantekoa?Ihan sama mikä hienohelma ohjelma sulla nyt sattuu olemaan,ni aina jotain ongelmia ilmaantuu tasasesti,pc:llekin joutuu cubasen asentamaan kerran3-4kk uudestaan.
Apo,
Mutta edelleenkin, huono seppä työkaluja syyttää.
MfLI, 7.4.2005 08:37:
...ilmeisesti katkeria siitä, etteivät koskaan ole oikeasti saaneet aikaan mitään päivänvaloa sietävää.
...paskajauhajia mahtuu tusinaan yleensä noin 11 ja tässä threadissa näyttää toimivan sama logiikka.
...Teiltä luusereilta...
Apo, 7.4.2005 01:36:
Nykyaikaiset softat visualisoivat kappaleen myös huomattavasti paremmin: säveltäjän ei tarvitse käyttää mielikuvitustaan kappaleen soinnin hahmottamiseen. Oikeastaan, kappaletta ei tarvitse enää edes hahmottaa osina tai kokonaisuutena vaan tietokone tekee sen säveltäjän puolesta ja soittaa kaiken valmiiksi pureskeltuna.
Jone,
Onnittelut, loistava asenne.
Mellu-, 6.4.2005 23:55:
kuuleeko sen eron niin selvästi? anteeksi olen vähän tietämätön.. mutta onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä millä lailla se ko. viisu on tehty jos se kuulostaa korvaan hyvältä tai toimii muuten vaan? siis täähän on makuasia mut tuli vaan mnieleen ku otsikko on tollainen ja en asiasta itse mitään tiiä, eli ihan mielenkiinnosta...tell me