Blender - ParaDoX [PsyNrg Version]

15 posts, 1 page, 3,296 views

blender

Posts: 2,552

#1 • • Edited blender Arcade | KAIKU
peugenmin.jpg

Psykevaikutteista Trancea Hardin mausteilla. Melodiaa. 155bpm. 160kb/s laatu. Jokseenkin jatkoa illogicalia mutta melodisempaa ja muutenkin vähä selkeempää...
hard trance, psy

Poistettu serveriltä!

lisätiedot -
Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Maistuvat melodiat ja kivat narinat/surinat. Leadeja laittaisin hieman kovemmalle, ja biisi kuulostaa ehkä aavistuksen tunkkaiselta, mutta tämäntyylisessä kappaleessa se ei minua kovin paljoa haittaa. Jää kyllä kovalevylle *joo*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Funktion

Posts: 1,720

#4 • • Funktion over 9000
No mutta.. Tämähän kuulosti suorastaan heelvetin hyvältä.. En taida enää avata sekvensseriä ikinä tän jälkeen... *blush* Aina kun luulee onnistuneensa jossain joku tulee ja pudottaa maan pinnalle... *lmao*

Mutta jooh. Aivan loistava raita! *joo* Vaikkakin tosiaan pieni tunkkaisuus imho tätä myös vaivaa ja leadit ei oo riittävän kovalla.. Mutta se ei meinaa mitään.. Jää kuunteluun.. Tätä lisää? *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU
kiva että ees jollekki maistunu, taidan tehä vähempi tunkkasen version nyt kun ei tarvitse enää hakuammuntaa harjoittaaa
jivamukti

Posts: 213

#6 • • jivamukti
Sisällöllisesti erittäin onnistunut ja hiottu raita, mutta - vakiovalitus: äänenkuva on sumea ja synat ovat liian vaimealla suhteessa rumpuihin ja niistä puuttuu myös täyteläisyyttä. Pianon olet onnistunut laittamaan mukaan oikein kekseliäästi. *hymy*

Sinulla on selvästi oma tyyli rankemmassa soundissa, joka toimii hyvin. Tällaisesta progesta pidän ianikuisten puhkikulutettujen standardikaavojen sijaan.

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

Avatar
#7 • • [isokoira] Guest
toimiva biisi. :D
hrdkvr

Posts: 3,929

#8 • • hrdkvr KURGO
puoleen väliin mennään loistavissa meiningeissä.. bassot toimii ja kikki on loistava.. synat raikaa taivaallisesti. olis mieli vaan takoo nyrkkii..

mutta

vaikka noi vintage goa soundit on legendaarisia ja nostalgisia niin jotenkin ne syö biisin munakkuutta ja koko juttu lässähtää.

.tsori

ilman niitä tää olis ollut loistava

--
-keep it hard-

blender

Posts: 2,552

#9 • • Edited blender Arcade | KAIKU

hardikaveri, 11.4.2005 08:12:
puoleen väliin mennään loistavissa meiningeissä.. bassot toimii ja kikki on loistava.. synat raikaa taivaallisesti. olis mieli vaan takoo nyrkkii..

mutta

vaikka noi vintage goa soundit on legendaarisia ja nostalgisia niin jotenkin ne syö biisin munakkuutta ja koko juttu lässähtää.

.tsori

ilman niitä tää olis ollut loistava



Ei syytä huoleen, tästä tulee myös "illogical" tyylinen paatos versio, tämähän on "psynrg version" *vink*

edit: julkaisen samalla sitten sen vähempi tunkkaisen version tästä raidasta.
hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO
can't wait

--
-keep it hard-

Massamuusi

Posts: 73

#11 • • Massamuusi

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost... like tears in rain."



Tää kyl veti pisteet himaa! Kaikin puolin loistavaa kuunneltavaa. Ainakin tällä hetkellä yksi suosikeistani! *aplodit*

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

blender

Posts: 2,552

#12 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Massamuusi
Tää kyl veti pisteet himaa! Kaikin puolin loistavaa kuunneltavaa. Ainakin tällä hetkellä yksi suosikeistani! *aplodit*



hyvin ton tekstin oot saanu sielt esille, oletko törmännyt aiemmin kun aluks luulin ettei siitä saa selvää? en nimittäin itse tiedä mistä olen bongannut ton (oli siis kokonaisena kuten kirjoitit) *nauru*
Petteri

Posts: 372

#13 • • Petteri

blender, hyvin ton tekstin oot saanu sielt esille, oletko törmännyt aiemmin kun aluks luulin ettei siitä saa selvää? en nimittäin itse tiedä mistä olen bongannut ton (oli siis kokonaisena kuten kirjoitit) *nauru*



Blade Runner.. Loistosämple vaikka en vielä ehtinyt biisiä kuuntelemaan! :)
blender

Posts: 2,552

#14 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Petteri, Blade Runner.. Loistosämple vaikka en vielä ehtinyt biisiä kuuntelemaan! :)



heh... meitsi on joskus aika ulapalla siitä mitä mun kone sisältää, mistäköhän tonkin olin repässyt, joskus taannoin varmaan *hymy* etiskelin koneelta vaan tarpeeks sopivaa tähän hakusanalla vocal *nauru* ja tollanen löyty.

---

Biisi poistettu serveriltä!
Massamuusi

Posts: 73

#15 • • Massamuusi

blender, 28.4.2005 01:47:
---
Petteri, Blade Runner.. Loistosämple vaikka en vielä ehtinyt biisiä kuuntelemaan! :)

---


heh... meitsi on joskus aika ulapalla siitä mitä mun kone sisältää, mistäköhän tonkin olin repässyt, joskus taannoin varmaan *hymy* etiskelin koneelta vaan tarpeeks sopivaa tähän hakusanalla vocal *nauru* ja tollanen löyty.

---

Biisi poistettu serveriltä!



Se on se kohta kun se replikanttien johtaja on just kuolemaisillaan (se ohjelmoitu kuolema) ja se puhuu sille blade runnerille. Jos ei sen enempää spoilata.
Helvetin hyvä elokuva ja tulee aina sen leffan parhaat fiilikset mielee ku kuuntelee tota ^^

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.