Sahaquiel - Connection Lost (+vanhat)

13 posts, 1 page, 2,101 views

Funktion

Posts: 1,720

#1 • • Edited Funktion over 9000
Elikäs tälläistä on tässä ollut väännön alla..

Raskaasti efektoitua kohtuusynkähköä psytrancea..

Mielipiteitä otetaan vastaan kiitos mielellään...

http://files.mikseri.net/hifi/download.php?fn=sahaquiel_-_haunted_dreams.mp3

Ja tässä myös linkki siihen puhumaani "lopetusraitaan".. *hih* Previkka on kysessä mutta antakee silti palautetta.. Kickki on vähän vaiheessa, percussiot puuttuu kokonaan yms. yms. joten elkää takertuko siihen.. Valmistakin saa joskus kuultavaks..

Vähän menee joo hardtranceks loppupää... *joo*

http://files.mikseri.net/hifi/download.php?fn=sahaquiel_-_viral_renovation.mp3


Tässä uusin tuotos: 148bpm omasta mielestäni kohtuu energistä psykeä.. Mielipiteitä otetaan vastaan... *joo*
Edit: Huomasin just että ilmeisesti mp3:ks käännettäessä on jostain syystä vähän parin melodian volumet laskenu.. Pistän sitten korjatun version tänne kun saan aikaseks.. *hih*

http://files.mikseri.net/hifi/download.php?fn=sahaquiel_-_sahaquiel_-_connection_lost.mp3

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
hmm... kuulostaa paikoitellen ihan joltain hard houselta o____O

--
dasinoaisnvs

Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Juhgu Virnistelijä
Mun korvaan tämä on kyllä ehtaa psykeä *hymy* ja varsin hyvää sellaista vieläpä! Yritin aika pitkään keksiä jotain teknistä valittamista, mutta enpä onnistunut.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kukkis

Posts: 300

#4 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Meitsi diggas kyl kans.

--
Never say never..?

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Edited Funktion over 9000

k1mm0, 6.4.2005 13:54:
hmm... kuulostaa paikoitellen ihan joltain hard houselta o____O



Haha! *hih* Se voi olla... Nyt on työn alla yks biisi joka ainakin kovasti yrittää risteyttää hardtrance/nrg:n ja psyken.. Hyvinhyvin psykedeelisiä elementtejä yhdistettynä repivään vedätyslopetukseen.. Tulevan (joskus hamassa tulevaisuudessa) omista biiseistä kootun miksauksen lopetusraita tulee olemaan.. Mutta enpä kyllä tässä biisissä itte hardhouse vaikutteita löydä... *hih* Kiitä kuitenkin kommentista.. *joo*

Ynnä kiitokset muillekin jotka vaivautui kommentoimaan.. *joo* Sydäntä suorastaan lämmittää kun joskus joku oikeasti kommentoi... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
ihan kivan kuulonen biisi paikoittain... pidin erityisesti bassosta! vähän raitoja ehkä, tai sit pitäis olla lyhyempi. Melodiat on vähän turhan kaukana toisistaan... emt *ding* perkussioon vois kans lisätä materiaalia kun biisi kehittyy, ja esim vähä sitä stereopannia rohkeemmin johonki sivulliseen haitsuraitaan..

Loppupeleissä tästä sais johonkin suuntaan vääntämällä varmaan tosi toimivankin, kuulosti nyt keskeneräiseltä.
serotonot

Posts: 3,137

#7 • • Edited serotonot Paul Easy
Hmm. mun mielestä tää oli vähä tylsä. Samaa melodiaa luupattiin hirveen pitkään ja vähä filtteröitiin vaan ja muutenki toisti aika pahasti itseään. Ja täst puuttu atmosfäärisiä elementtejä aika paljon. Siis just yksittäisii äänii ja padei, sweepei yms. melko oleellista ja tärkeetä. Muutenki saundi oli vähä "vanha", jotenki goamainen monilta osin.

Miksauspuolella löytyy kans parannettavaa viel jonkun verran. Yleissaundi oli vähä tukkonen, johtu varmaan tost kickist tai bassost, joka tuntuu olevan miksattu aika yli.

Oli paikoitellen iha hyviäki kohtia mut sen 8-16 tahtia, kunnes siihen alkoi kyllästymään.

Mut ei muuta ku lisää pakertamista vaan. kyl se sielt lähtee!
Funktion

Posts: 1,720

#8 • • Edited Funktion over 9000
Öhm... Kummastakohan raidasta puhutte? Mutta eipä sillä sen suurempaa merkitystä.. Tällästä kritiikkiä mä juuri oon kaivannu.. *joo* Kiitos palautteesta, pistän ehkä sitten parannellut versiot jakoon kun oon saanu jotain aikaseks... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

serotonot

Posts: 3,137

#9 • • serotonot Paul Easy

Funktion, 8.4.2005 10:37:
Öhm... Kummastakohan raidasta puhutte? Mutta eipä sillä sen suurempaa merkitystä.. Tällästä kritiikkiä mä juuri oon kaivannu.. *joo* Kiitos palautteesta, pistä ehkä sitten parannellut versiot jakoon kun oon saanu jotain aikaseks... *hih*


joo sori ;D siis tost haunted dreamsista
Funktion

Posts: 1,720

#10 • • Funktion over 9000
Ook... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Auacusha

Posts: 1,097

#11 • • Auacusha Koneradio
Onnistuit kuule kuomaseni tekemää ainoan mun mielestä hyvän psyke biisin *hymy*
Siis toi Haunted Dreams on kyl oikeesti niin hyvä mun mielest että jää kyl soittolistaa *joo*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Funktion

Posts: 1,720

#12 • • Funktion over 9000

dark-raver, 8.4.2005 11:41:
Onnistuit kuule kuomaseni tekemää ainoan mun mielestä hyvän psyke biisin *hymy*
Siis toi Haunted Dreams on kyl oikeesti niin hyvä mun mielest että jää kyl soittolistaa *joo*



Oi kiitos! *hih* Sentään joku tykkää! Ammensin meinaa tuohon biisiin kaiken luovuuteni (no okei, melkein kaiken *vink*) ja omasta mielestäni se on juuri sellainen kun sen oli tarkoituskin olla... Kiitos kommentista.. uuttakin materiaalia on nyt tuloillaan, iski järjetön inspiraatio ja tässä kaks päivää putkeen vääntäny yhtä raitaa, ehkä viikon päästä valmis... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

Posts: 1,720

#13 • • Funktion over 9000
Eli uusin biisi lisätty, linkki ekassa viestissä.. Taas voisin ottaa mielipiteitä vastaan.. *joo*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..