Hexe

47 posts, 3 pages, 30,297 views

Avatar
#22 • • Hexe Guest
Tech-no.7 olis valmis. Ime siit jos nappaa!
Amuck

Posts: 2,396

#23 • • Amuck dub-i-dub
Promokuva!!

promokuva.jpg

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Timce

Posts: 5,381

#24 • • Timce

XXX @ Helsinki, 3/2007



Uuh mama!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Amuck

Posts: 2,396

#26 • • Amuck dub-i-dub
Sieltäpä! Kuvan oikeudet omistaa Minna = Pop. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#30 • • Hexe Guest
Jep, ihan vaan ilmoitusluontoinen asia et mä häivyn täältä suomen kuvioista määrittelemättömäksi ajaksi kun tänään aamulla sain töitä ja lähden Kyprokselle matkaoppaaksi täs muutaman päivän sisällä ja olen siel Huhtikuun loppuun ainakin jonka jälkeen sitten kesäksi varmasti johonkin kesäkohteeseen duuniin et kiitokset vaan kaikille ketkä on keikoil käyny kattelemassa ja miksauksia kuunnellut ja viihdyttäny bileissä e.t.c.
Kattellaan sit näit DJ-juttuja kun/jos tuun suomeen takas jossain vaihees.
Moi! :)
Timce

Posts: 5,381

#31 • • Timce
Tämä on kyllä todella perseestä. Hyvästi menevä, energinen tekno. Hyvästi kolmen dekin setit. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

villelope

Posts: 2,846

#32 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Suomen teknoskeneen jää siis Hexen kokoinen kolo.

Hyvää reissua, hauskoja hetkiä lomaoppaana. Paas infoo sitten mihin tarkemmin päädyt, katotaan jos vaikka päätyy samalle saarelle joskus. *hymy*
Avatar
#33 • • Hexe Guest

LooPy, 1.2.2007 14:44:
Suomen teknoskeneen jää siis Hexen kokoinen kolo.

Hyvää reissua, hauskoja hetkiä lomaoppaana. Paas infoo sitten mihin tarkemmin päädyt, katotaan jos vaikka päätyy samalle saarelle joskus. *hymy*



Joo, unohdin ilmoo mis oon... Eli Agia napas ma asustelen ainakin huhtikuuhun asti. Tyonantaja tosin toivoo et ma jaisin kesakaudeksikin tanne, eli hyval tuuril ma olen taal syyskuun alkuun asti! Sit siit mihin ni en tieda, selviaa sit joskus...
Mun boxi on tas ihan baarientaytteisen keskustan tuntumas muutaman sadan metrin paas keskustan luostariaukiost et jos joku tan on tulos ni ilmoo vaa! Bilevinkei saa kans sit ku ne alkaa toukokuus ihan niinko kunnol rullaamaa!
Peace out!
Avatar
#34 • • Edited Hexe Guest
Moorjenst pitkäst aikaa ja terkui Kyprokse saarelt!

Meitsi landaa kotimultaan 6:ks päiväks 19.6-25.6 ja jos nappaa teknoa kuulla nii RMJ:s olis pari keikkaa tiedos :)

RMJ 2007, Dance Factory:
pe. 22.6.... Hexe b2b Samlainio
la. 23.6.....Hexe

Nähää!
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#35 • • Edited Hexe Guest
Back in Finland, Back in Businezzz!

Uutta mixtapea tulossa kohtapuoliin.
Tosta voi sillä välin imutella viimesimmän huhtikuulta:

-->Deep Side 1 (Deep / House / Techno) 2010
Timce

Posts: 5,381

#36 • • Timce
Ai sä oot se "Hekse"!? Kuullu jätkän miksauksista ihan hillittömästi legendaa ja mietein että oot joku mielikuvituksen tuote. Olis kiva kuulla sua keikoilla esimerkiksi pk-seudulla. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#37 • • Edited Hexe Guest
Mixtape:

Deep Side 2


Oon nyt muuttanu siis takasi Suomeen 3,5 vuoden ulkomailla oleskelun jälkeen ja mul ei ole mitää tekemistä ja iso kasa uutta musiikkia et jos vaan keikkoja irtoo ni pistäkääs puhelua tai s-postia

+358407048971

[email protected]
Avatar
#39 • • Hexe Guest
The Jamit Cuts (Disco/Funk/Edits)

(recorded live @ Jamit XXIII, Bar Hovi, Rauma, 25.2)