Kyssäri Koneistosta

11 posts, 1 page, 2,910 views

Nico

Posts: 28

#1 • • Nico
Täs yks iso Ptoteusfani kysyis neuvoa,noista Koneistoon tulevista ulkomaisista soittajista.

Eli toivoisin vinkkejä,ketä kannattaa ehdottomasti mennä kuuntelee ja mimmosia tyyppejä ovat yleensä.

Jos joku viisas vois oman mielipiteensä sanoa,niin tulisin ikionnelliseksi!*ökkö*
Timce

Posts: 5,381

#2 • • Timce
Pe. 26.7 Kaapelitehdas,Valssaamo:Proteus,Friik,Karri K
Ulkoimailta:Nüidol,Rubec (UK) ,Danny G (Hol) (kai ne tuommoset oli :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

scobl

Posts: 755

#3 • • scobl
niin koneistohan on ihan kohta!

eli siis oletteko menossa sinne, katsoin että liput ovat CGtäkin kalliimmat, tosin listalla näkyy olevan paljon ulkomaalaisia esiintyjiä. kestääkö se sitten 2 päivää? (kunpa olisi putkeen! :) vaihtoehtona olisi säde :)

--
bred na net

Avatar
#4 • • Kirsikka Guest
Kyllä minä ainakin olen Koneistoon menossa, tänään kävin ostamassa lipunkin *iloinen*
Andy Braun

Posts: 646

#5 • • Andy Braun housebase
missäs olis muuten jotain kilpailevaa tapahtumaa /ilmaisia humppia tarjolla, vai onko missään? *hih*
kai joku nyt vie vaik kotisterkat johonkin pusikkoon... *iloinen*
Avatar
#6 • • Nico Guest
*purr*
Joo,onhan noi liput aika kalliit,mutta uskon bileiden olevan kuitenki hyvin järjestetyt ja silleen. Tämmöistä huhuilua oon kuullut...*nauraa*
Katrina

Posts: 605

#7 • • Katrina
Koneistoon lähdössä.... Päätetty tänään viimein. Nyt vaan pitäisi keksiä, että kumpanako päivänä.. Kumpaankin ei riitä rahat. *suru*

Ja Lightsi lupasi kauniisti lähteä kanssani! *ökkö*
anqqa

Posts: 4,032

#8 • • anqqa tirehtööri
lauantai näyttäis paremmalta :) ite en varmaan raaski kaapelille, mutta ilmojen salliessa hietsuun toki =)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#9 • • Nico Guest
Mä kyllä taas ajattelin perjantaina käydä tsekkaamssa bileet. Lauantaina vois tietty jatkaa sitten Illuihin,mutta kyllä mä kuitenki perjantaina meen. Proteus mm. vetää puoleensa.

Nooh,ehkä näihin bileisiin ei pelkän Proteuksen takia kannata mennä,mutta silti...

Oonko ymmärtäny oikein,että sinne on periaatteessa K-15 ikäraja... Tämmöstä on pikkulinnut korviini laulellu... Ei kuulosta musta hyvältä,mutta kyllähän sitä tilanteeseen sopeutuu...*justjoo*

Lauantaina olo on varmaan tämmönen... *purr*
Avatar
#10 • • Nico Guest
Viel tuli mieleen yks kysymys.... *täh**täh**täh*

Että mites kauan se kestää ku vikat soittajat on laitettu puol neljäks-neljäks...? Onks sinne saatu erikoislupa pitää sitä kauemmin auki...?

Eipä tähän hätään muuta. Viisaammat vastatkoon taasen minulle... *enkeli*
TuoppI

Posts: 60

#11 • • TuoppI
Myös koneistoon menossa. Joko pe tai la.