Byproduct - Pyrobambi (trance, jotain, jotain)

6 posts, 1 page, 2,048 views

Juhgu

Posts: 7,921

#1 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ei ihan perinteistä, mutta trancea kuitenkin. Komppi alkaa rullaamaan vasta 4 minuutin kohdalla, joten kärsimättömät kelatkoon. Kaikenlaista kikkailua on runsaasti ja hieman psykevaikutteitakin löytyy.
trance, jotain

lisätiedot - kuuntele

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

aneroidit

Posts: 70

#2 • • aneroidit

Juhgu, 1.4.2005 17:39:
160kbps mp3:n pitäisi olla ihan kuunneltava, mutta jos tätä haluaa säilyttää koneellaan tai käyttää jossain (toiveajattelua), niin parempilaatuisen version saa kysymällä.

Nimi tulee siitä, että biisi oli joskus alkuvaiheessa ambientia ja nimetön "byproambi9.mp3", jonka kaveri sitten luki väärin. *hih*



Hyvät soundit ja ainakin tää mun soittonurkkaus pörisee hyvin myös alapäätä. Hyvän kuulosia resokuvioita ja melodioida.
Jutu

Posts: 3,054

#3 • • Jutu Blondi
Tykkään *hih* Toi alun pimputus (mikä lie) on just hyvän kuulonen *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Lnn Sika

Posts: 2,847

#4 • • Edited Lnn Sika
joo, kuulostaa ihan vanhemmalta psyketrancelta mun maallikkokorvaan, bassotkin pörisee jo kivasti. jeh *joo*
yks moite vaan, biisin intro on ehkä hieman liian pitkä..
Andy

Posts: 1,019

#5 • • Andy

Niklas N., 1.4.2005 21:45:
joo, kuulostaa ihan vanhemmalta psyketrancelta mun maallikkokorvaan, bassotkin pörisee jo kivasti. jeh *joo*
yks moite vaan, biisin intro on ehkä hieman liian pitkä..




..Mun Mielipide :D :::

- olis voinu olla kyl vielä syvempii psyke tahti/sävelyhdistelmii -->(07:50 meininki maistu) tossa kohtaa mentiin mun mielestä vasta psyken tahdissa *igor* :j
-alkubambit oli iha hyvä veto ja biisi ei tod ollu mikään liian pitkä..
-mixaus vois olla joo ehkä hieman parempi...vähä meni jossain kohtaa liian paxux mut mut...

hyvä biisi.

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Mellu-

Posts: 4,006

#6 • • Mellu-
Jaahas... tässä muutaman kuuntelun jälkeen voi kyl sanoo et jää soimaan... tosin ku kuuntelin tätä ni huh huh ku mun mielikuvitus laukkas *lmao* voin kertoo sulle sit vaik myöhemmin *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER