CODE RED "Ignition" 6.5.2005 @ Turku

71 posts, 4 pages, 12,030 views

supertony

Posts: 897

#41 • • supertony Code Red

Hexe, 4.5.2005 13:05:
Sääli kuulla et pipalot loppuu Sokeris :(

Mutniin, kattoo nyt vielä mitä alkuun lähtee mut veikkaampa et
klo. 10-11.30 pyöritään Groove/Napoli/Filtteri-teknon tahtiin,
menoa ja meininkiä jos techno maistuu ;)



Groove & filtter = roks *hymy* Mä jatkan siitä sitten hirveällä piiskalla *hymy*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

jkk

Posts: 44

#43 • • jkk
jeps, eli huomen sit hypitään huolella paukkeessa*jiihaa*
raisport

Posts: 445

#44 • • raisport raisa
hellurei! loppuillasta nähdään ;) tuun katsastamaan yläkerran jytkeen!
Verottaja

Posts: 1,174

#45 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tänään *jiihaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#46 • • tecs Guest
Vanhaa perinteistä...Ensin ei jakseta käydä bileissä, cr:n tapahtumissa on ollut paljon porukkaa, mutta siellä pitäisi olla myös muulloinkin ei vain joskus. Ei helvetti mikään firma hyväntekeväisyyttä harrasta. käykää siellä bileissä älkääkä itkekö kun kaikki häviää.

suhtaudutte miten suhtaudutte eikös noita faktoja voisi lyödä pöytään ettei tulee mitään väärinkäsityksiä ?
Tripla-T

Posts: 373

#47 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Mie oon ollu kaikissa Code Redeissä, poislukien ehkä yks *nauru* Eli minulla on ainakin oikeus itkeä, huutaa ja polkea jalkaa *muhaha*

--
Crom ! - Conan Barbaari

supertony

Posts: 897

#48 • • Edited supertony Code Red

TaneloBarian, 6.5.2005 17:53:
Mie oon ollu kaikissa Code Redeissä, poislukien ehkä yks *nauru* Eli minulla on ainakin oikeus itkeä, huutaa ja polkea jalkaa *muhaha*



Ja jos se yhtään ketään lohduttaa, niin tänään saa bileissä huutaa, itkeä ja polkea jalkaa minkä jaksaa *hymy* Mulla on jotenkin sellainen kutina, että tänään on aikamoiset kemut tulossa! Mesta on ainakin jo valmiina illan hyökkäykseen ;)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

supertony

Posts: 897

#49 • • Edited supertony Code Red

tecs, 6.5.2005 17:44:
Vanhaa perinteistä...Ensin ei jakseta käydä bileissä, cr:n tapahtumissa on ollut paljon porukkaa, mutta siellä pitäisi olla myös muulloinkin ei vain joskus. Ei helvetti mikään firma hyväntekeväisyyttä harrasta. käykää siellä bileissä älkääkä itkekö kun kaikki häviää.



"Oudolla" tavalla tuo pitää kyllä paikkansa. Korostaisin, että käydään bileissä ennenkuin kaikki häviää ;)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Rocca

Posts: 3,064

#50 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Ei voikku sanoo että *plur* oli aivan mahtava meno *jiihaa* kiitos kavereille...ja etenkin järjestäjille *uros* ja sashalle kivoista terror hc piiseistä...pistit turun pomppimaan *jiihaa* ja nytten muutama tunti unta ja sitten laivalle *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

raisport

Posts: 445

#51 • • raisport raisa
iso kiitos code red kokoonpanolle, merkityksenne sokerissa on ollut valtava! jäämme kaipaamaan meidän kaikkien hyväksi tekemäänne työpanosta *sydän* pyydän teitä jatkamaan toimintaanne muodossa tai toisessa millä nimellä hyvänsä! rok.
Verottaja

Posts: 1,174

#52 • • Verottaja no-life / luuviulu
Joo, oli kyl hyvä meininki. *aplodit* Ei pysty (nyt ainakaan) muuta sanoon.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Bio

Posts: 4,429

#53 • • Bio The Bullies / Pinky
kivaa oli taas..

Saavuttiim mestoille siinä puol yhdentoista aikaan. Hexe taas miksaili tiuhaan tahtiin teknoa, joka nosti fiilikset hyvin ylös. MrT:n hardisetti oli kyl helmee, tulikin vietettyä melkeen koko ajan tanssilattialla. Sit loppuaika löhöttiin kavereiden kanssa sohvalla ja puhuttiin elämää suuremmista asioista.

Suuri kiitos Tonille + muille järjestäjille coderedeista sokerissa! Toivottavasti saatte jatkossa toisen paikan uusille pippaloille..
Watlala

Posts: 41

#54 • • Watlala
Sasha F kyllä pisti paikan pomppimaan mielensä mukaan *jiihaa*. kunto vaan pääsi piipputtamaan prkl... *sääli* mut joka tapauksessa oli todella hyvät bileet näistä kun saisi nauttia enemmän *slurps*
synth3sizer

Posts: 151

#55 • • synth3sizer
Vitsi mä olin *känni*s
mut oli kivaa! (ja kiva päänsärky)

--
**Space Time Continuum**

lank

Posts: 2,164

#56 • • lank www.djlank.com
Harmillista kun ei tälläkertaa jaksanut/pystynyt
paikalle saapumaan. Iso käsi (tässä ei tarkoiteta
defaa!) Tonylle Code Redeistä Sokerissa, on ollut
kiva soittaa, tanssia, selvistellä, elvistellä ja tehdä
ihan kaikkea näissä kemuissa! =)

Toivotaan että Code Redit jatkuva ainakin jossain,
sen verran nimekkäästä ja perinteisestä klubista on
kyse! ROK.
Avatar
#57 • • RINY Guest
Oi oi, tähän pitää kyllä sanoa että ekoja kertoja tän tytön elämässä ku musiikki saa hymyilemään! *plur* Olin ihan haltioissani koko yön vaikka ei kamalasti tullut tanssittua, enemmänkin fiilisteltyä. Oli kyl hieno ilta ja tulihan siel alakerrassaki piipahdettua. *nauru* *sydän* Zimeon *sydän*
remotion

Posts: 5,283

#58 • • remotion nostatus guru
jooh, tuli sitten isolla lössillä käytyä täälläkin vielä kun omista bileistä tuli tappi vastaan, viimoset puolitoista tuntia tuli pompittua ja sashan setti jatkui fiilikseltään suunnilleen siitä mihin olin oman settini lopettanut joten sit oli kiva päästä itsekin vähän tanssimaan...
Turku näyttää olevan valokuvaajien luvattu maa, huhhu...
Tripla-T

Posts: 373

#60 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Enpäs sitten oksentanut sohvalle, enkä edes ollut loppuun asti *uuh* Tutut olivat kaikki siellä ja hauskaa oli muutaman oluen voimalla jutella ja katsoa iloisia ihmisiä. Meninpähän kerrankin ajoissa kotiin kun olin omalle kullalle luvannut *plur*

Kaiken kaikkiaan voittoisa ilta kuitenkin, kiitoksia kaikille ja Peksille varsinkin kun lähti Hyvinkäältä asti tänne kaljottelemaan *sydän**piis*

Kuten moneen kertaan sanottu, jatkakaa näitä pliis jossain vielä, Code Red on jo pieni legenda *vink*

--
Crom ! - Conan Barbaari