71 posts, 4 pages, 12,173 views
supertony, 28.4.2005 12:20:
Lähenee ja loppuu :( Nämä jäävät sitten viimeisiksi Code Red-kemuiksi Sokerissa :( Loput eventit on peruutettu talon puolesta :(
Ja näin vähenee taas kemut kaupungissa :(
Lähenee ja loppuu :( Nämä jäävät sitten viimeisiksi Code Red-kemuiksi Sokerissa :( Loput eventit on peruutettu talon puolesta :(
linnu, 2.5.2005 16:49:
Sokeri ei ole ikinä ollut mun suosikki paikkana mut paremman puutteessa itkuttaa kyl ettei sielläkään sitte tarvii tässä yhteydessä ees käydä.
linnu
Mä just vannoin että pidän tipattoman toukokuun mut täähän vesittää mun suunnitelmat ihan totaalisesti. Sokerin häppäri on kyl aika. eh.. petollinen.
supertony, 2.5.2005 20:59:
---
linnu
Mä just vannoin että pidän tipattoman toukokuun mut täähän vesittää mun suunnitelmat ihan totaalisesti. Sokerin häppäri on kyl aika. eh.. petollinen.
---
Muistaakseni olut ja salmari 1e ja sidu ja lonkero 1,3e koko illan. Ja drinksut alkaen 3e tms. Lyökää mua paistinpannulla jos olen väärässä ;)
TaneloBarian, 3.5.2005 01:33:
Mie kostan ! Vedän sellaset räkäkännit että oksennan sohvalle *muhaha*