Kiinnostaako KORIPALLOn pelaaminen kesällä?

96 posts, 5 pages, 19,717 views

S-T

#41 • • S-T Pieni

mayah, 31.3.2005 15:58:
Mä löysin meille jo oheismatskua

Hienoa - enää tarttis opetella pyramidin kasaamista niin oltais kutakuinkin täydellisiä cheerleadereita *nauru*

--
Pieni on kaunista.

Tizi

#43 • • Tizi
Joo vois kiinnostaakkin, tiedä sit miten sitä kerkiää, mut ainakin sillon tällön vois pyrkii mukaan.. *hymy*
HacGyver

#44 • • HacGyver Vieraileva tähti
jipii, jipii!! mä tuun kans jos sielläpäin oon.. *hymy*
linnea

#45 • • linnea
voishan tää olla ihan kivaa. kesä ja koripallo. aah. :) en vaan enää muista paljoa, miten sitä palloa pumputeltii. joku 4 vuotta taisin olla hnmkyssä. ;)

--
.:: linnea ::.

Lyylikki

#46 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vähänkö pelnottaa, kun tommossia ammattilaisia täällä vaan pyärii.

Mahdatteko tyttöjä ees päästää kentälle? Erittäin hyvä idea ja jos ei peräti kentälle asti uskalla, niin voihan sitä aina tulla tosiaan kannustusjoukoiksi.

Noilta voidaan ottaa oppia ja mallia

Pyrtsejä
(5) (3)

#47 • • (5) (3) -no rest for the evil-
joojoo messissä. kontakti koripalloo *igor* sviddu mun korille ei tuu k u k a a n ! *nauru*

--
theworldismine

-Kerttu-

#48 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

S-T, 30.3.2005 23:34:
---
mayah, 30.3.2005 15:42:
Envaanosaa. Ois kivaa kyllä!

---

Mehän voidaan sit toimia cheerleadereina kentän laidalla *iloinen*

Mäkään en koripallosta ymmärrä mitään, enkä osaa pelata! Mut mä oon entinen voimistelija ja cheerleaderi.. *nauru* Et mä voin kans tulla cheerleader tiimiin mukaan! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mrx

#49 • • mrx Bassjunkie

olliS, 30.3.2005 23:14:
---
Jammailija, (Hietsu ei tuu sit kysymykseenkään sen yleisen suosion takia),

---
Miten ois Mestaritallin kenttä? Vanhan soutustadikan vieressä eli aika lähellä hietsua.. tosin sielläkin on kesällä aika runsaasti jengiä..

Ei kyllä ole nykyisin ollu enää niin paljon kun joskus back in the days..mutta mestana toi olis varmaan paras..
ninni

#50 • • ninni sydän
joo jos omilta treeneiltä kerkee *joo*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Verano

#51 • • Verano Merituuli
Brahen kentällä on näkynyt jo futaajien lisäks jengiä heittelemässä =)

Tuossapa noita mahdollisia kenttiä linkki

Tuol Brahen kentäl ei esmes musta oo niin kovin ruuhkaselta menneinä kesinä vaikuttanu, muita hyviä ois - osin jo mainittuja - Kaisaniemi, uimastadikka, ja soutustadikka/ Mestaritalli. Käpylän velodromilleki pääsee sporalla ;)

Ilmeisesti noihin joihinki vois jopa varata aikoja, katotaan josko tässä vaikka lähiaikoina ehtis ottaa tarkemmin selvää.

Niin ja ei kai sitä tarvii ihan kesään odottaa..? Voishan tuossa jo vaikka toukokuus mennä vähän heittelee =)
Occu

#52 • • Occu

Jammailija, 30.3.2005 13:23:
Niin, eli kiinnostaisko kesällä jos vallattais kerran viikkoon sään salliessa joku koriskenttä hyvällä porukalla (mikäli täält löytyis tarpeex pallon pomputtajia)? Vaatimuksena kohtuulliset perustaidot ja reipasta mieltä*hymy*.

Onko idea lähtennyt pyörimään jo?
Voisin kanssa silloin tällöin tulla messiin
pompottamaan palloa... :D

--
..::MOI::..

placiq

#53 • • placiq Jorkki
Kiinnostusta koripallon pelailuun kyllä riittäis, pitäis vaan saada joku porukka kasaan täältä Tampereeltakin *heiii*
Jammailija

#54 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Occu, 27.4.2005 12:12:
---
Jammailija, 30.3.2005 13:23:
Niin, eli kiinnostaisko kesällä jos vallattais kerran viikkoon sään salliessa joku koriskenttä hyvällä porukalla (mikäli täält löytyis tarpeex pallon pomputtajia)? Vaatimuksena kohtuulliset perustaidot ja reipasta mieltä*hymy*.

---

Onko idea lähtennyt pyörimään jo?
Voisin kanssa silloin tällöin tulla messiin
pompottamaan palloa... :D

No toi ny oli tommonen alustava kartoitus. Mä ny eka muutan sinnepäin tos toukokuun lopussa ja sit rupeen olee aktiivinen*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Damien

#55 • • Damien [tr3ox]

Lost-Soul, 30.3.2005 15:37:
Tähän voisi jopa innostua, kunhan säännöt ovat kaikille edes jotenkin tutut.. (taklata ei saa ja se kyynerpää ei kuulu toisen suuhun).

Joo mut ei myöskään mitään SM-tason hiplaus korista, jossa vihelletään naama punasena jos edes katsoo vastustajaa väärin. Katu korista ja kädet kuuluu palloon, virhe huudetaan jos siltä tuntuu muuten imetään se kipu sinne nivusiin ja purraan hammasta.

Astaroth, 30.3.2005 22:50:
Vanhan Pussihukan aistit toimivat vielä. Mukana.

I *sydän* this game.

Tää vanha susihukka tulee ja pistää tollaset pikku-hukat nassuunsa, if it's in the game it's in the game...

(kauheeta trashtalkkia, pelit on jo alkanu;)

Itse siis kanssa kehissä, fair gamet mielessä, suhteutetaan kaikkien taidot tilanteiden mukaan, kovat pelaa vastakkain kovempaa mut sit ku puolustaa "tyttöä" u know ottaa vaan iisimmin. Kyll ne sekapelit on ennenki saatu toimimaan. Tarvii vaan vähän jotain pelinjohtajaa kentälle. Itselläni takana yli 10v aktiivi ura, inc. pari vuotta SM-tasolla. (nyt omalla possella kutosessa taistelemassa), taidot tallessa hyvä pelisilmä, pelikunto on vaan pikkasen heikompi.

Kentistä, viime kaudella koitin Helsingissä scouttia hyviä ulkokenttiä ja oikeestaan laadullisesti ainoat mitkä tuli vastaan oli, hietsu ja kaisaniemen fudiskentän laidalla olevat korit. Näistä kaisaniemessä mahtu pelailee.

Sovitaan vaan joku päivä ja jengi kasalle, heitellään kattellaan ympärille, soitellaan muzaqqia, ihmetellään lisää ja tehään jengit...
I*M SO IN TO THIS GAME!
Jammailija

#56 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Damien, 28.4.2005 11:31:
-clips-

Asiaa!*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Damien

#57 • • Damien [tr3ox]
Nyt kun aurinko alkaa lämmittää asfalttia, voisi suunnittella sitä mestaa ja aikaa. Jos sää sen sallii, lähden itse loppuviikosta katsastelemaan kenttiä...
antonsonin

#58 • • antonsonin laserpoint.

Damien, 17.5.2005 21:14:
Nyt kun aurinko alkaa lämmittää asfalttia, voisi suunnittella sitä mestaa ja aikaa. Jos sää sen sallii, lähden itse loppuviikosta katsastelemaan kenttiä...

Sä oot liian pitkä , ei sun kans oo kivaa pelaa korista *nyyh*
Damien

#59 • • Damien [tr3ox]
No niin kuka lähtee kentälle ja milloin? Itselläni on parikertaa viikossa täällä Vantaalla ulkoharkkoja, joten pitäis saada sovittua joku aika. Omat treenit on torstaisin ja satunaisesti näin alkuviikosta, kaikkina muina päivinä pitäis käydä.

Miten olis huominen keskiviikko 25. päivä? Neljän jälkeen vai illemmalla, omat duunit loppuu yleensä iltapäivällä. Osaako paikalliset kertoo millon esim. kaisaniemi on tukkoisimmillaan?
Verano

#60 • • Verano Merituuli
Ajattelin pistää tähän, et Damien laitto asiasta ryhmäviestiä. Eli jos haluut mukaan ja asiasta lisätietoa niin ilmota Damienille et ottaa sut listoille.