Kiinnostaako KORIPALLOn pelaaminen kesällä?

96 posts, 5 pages, 19,641 views

Jammailija

#1 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Niin, eli kiinnostaisko kesällä jos vallattais kerran viikkoon sään salliessa joku koriskenttä hyvällä porukalla (mikäli täält löytyis tarpeex pallon pomputtajia)? Vaatimuksena kohtuulliset perustaidot ja reipasta mieltä*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

[Nuclear]

#2 • • [Nuclear] el aprendiz
Mä voin tulla huoltajaks sinne kentän laidalle kaljakorin kanssa. ;)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

DenisV

#3 • • DenisV I Love Kiksu
Todellakin olen mukana, pallopomputtelemassa ja Jam minä olen sinun tiimissä sitten ;)
rec

#4 • • rec
Koripallo featuring Kesä & Pari Kaljaa *sydän*

Mä oon mukana!
Grizzley

#5 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Intoo löytyis kyllä, mut määrittele "kohtuulliset perustaidot"?? *hymy*

--
Signature summarily executed for treason

annabel

#6 • • annabel bändäri
Tätä taidettiin yrittää muutamaan otteeseen viime kesänä laihoin tuloksin. Syytän kyl siitä luontoäitiä sadepilvistä, jotka rassas joka kerta, kun piti lähtee pomputteleen.

Yeps, mut messis vaik laitamieheks o/
#7 • • emppu Guest
*SYDÄN*[iso]PRISON RULZ[/iso]*SYDÄN*
#8 • • sakk303 Guest
messissä ollaan jos se riittää, et osaa juosta ja pomputtaa yhtä aikaa *nauru* no ei vaan, kyllähän sitä jonkin verran osaa, mut ei sit mitään veren maku suussa-pelejä *hih* eli, jees, kunhan sopiva kenttä keksitään ja tulee lehdet noihin puihin ja lämpöö sen +25c
mniittymaki

#9 • • mniittymaki
kuulostaa hyvältä. meitsi on messissä :)

.m
Dueno

#11 • • Dueno klubbarin rumin
Kyllä kiinnostaa, vaikka polvet onki paskana :D
Tuli ponputeltua palloa skidinä paljon ja toivotaan et skillit on tallessa

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Jutu

#12 • • Jutu Blondi
Harmi, että pelaisitte Helsingissä. Ei oikein viitsi ajaa sen takia Nastolasta sinne, muuten olisin kyllä voinut tulla. Mutta olisiko Lahden seudulla tarpeeksi innokkaita pelaajia? *hymy*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Lost-Soul

#13 • • Lost-Soul los pallos
Tähän voisi jopa innostua, kunhan säännöt ovat kaikille edes jotenkin tutut.. (taklata ei saa ja se kyynerpää ei kuulu toisen suuhun).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

phear

#14 • • phear <X>

Jutu:
Harmi, että pelaisitte Helsingissä. Ei oikein viitsi ajaa sen takia Nastolasta sinne, muuten olisin kyllä voinut tulla. Mutta olisiko Lahden seudulla tarpeeksi innokkaita pelaajia? *hymy*

_o/
Innokas, sääntöjä kaihtava, mutta taidoton ja laiska koripallosta kiinnostunut Lahtelainen ilmoittautuu. *hymy*
Jutu

#16 • • Jutu Blondi

phear:
_o/
Innokas, sääntöjä kaihtava, mutta taidoton ja laiska koripallosta kiinnostunut Lahtelainen ilmoittautuu. *hymy*

Hyvä hyvä *aplodit*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Töölön Prinsessa

#17 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Todellaki messissä*iloinen*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

#18 • • astaroth Guest
Vanhan Pussihukan aistit toimivat vielä. Mukana.

I *sydän* this game.
Jammailija

#19 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä oon yllättyny miten paljon halukkaita on messissä*jiihaa*! Saadaan kyl hyvät pelit! Lähempänä kesää sit katotaan sopivat kentät (Hietsu ei tuu sit kysymykseenkään sen yleisen suosion takia), sopivat ajankohdat ja sit se käytännön puoli, että kuinkahan moni sit todellakin saapuu paikalle. Nii ja tietty toivotaan, että toi sääkin ois sit armeliaampi kuin viime kesänä. hyvältä vaikuttaa tää idea kaikin puolin*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

-P

#20 • • -P

Jammailija
Mä oon yllättyny miten paljon halukkaita on messissä*jiihaa*! Saadaan kyl hyvät pelit! Lähempänä kesää sit katotaan sopivat kentät (Hietsu ei tuu sit kysymykseenkään sen yleisen suosion takia)

Yksi hyvä on ainakin kaisaniemenpuistossa muistaakseni, ja sitten stadikan lähistöllä taisi olla.
Ja mukana ollaan :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell