DLM vs. Diffás - Tomorrow (Mörköprokkerance)

3 posts, 1 page, 1,242 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Sekalaisia huomioita:

- Basari on turhan napakka, kuulostaa liikaa "saksatrancebasarilta", ehkä joku hiukan analogisempi basari vois olla sopivampi? Basari on kans hiukka turhan pinnassa, mut samplee vaihtamalla varmaan paranee aika huomattavasti.
- Kivoja kaikuja perkussioissa, mut erilaisia elementtejä vois olla hiukan enemmänkin.
- Breikissä olevat yksittäinen basari ei toimi. Siihen tarvis _mielettömän_ kaiun.
- Kohdassa 5:30 iskee ekan kerran mieleen, et tapahtuukohan tässä mitään.
- Padiliu'ut on sinänsä kivoja, mut kyl mun mielestä bassolinjassakin sais olla hiukka variaatiota. Niinku melodiaa kans kehiin ;)
- Tää kuulostaa hiukka alipitchatulta vanhalta psykeltä :o
- Kohdassa 7:10 huomasin et biisissä ei oikein ollu mitään muuta kun ihan kehityskelpoinen pohja :(

Mut joo, soundit periaattees kyl hyvät, basari vaihtoon. Joku kantava idea tähän tarvittais, mun mielestä 8 minuuttia samaa bassolinjaa on aika tylsää (progressiivista, mutta tylsää).
aneroidit

Posts: 70

#3 • • aneroidit
Mä tykkäsin tosta 6:00 minsan kohdalla olevasta "kilinämelodiasta". Samaa melodiaa vois olla mun mielestä tossa alkupuolellakin. Basari on liian pinnassa ja ehkä liian "ylävireinen". Mutta mulle jäi tosiaan mieleen toi 6:00 minsa juttu, jota voisi löytyä tosta alustakin..