46 posts, 3 pages, 14,465 views
DominikH:
Putty for Symbian hoitaa yhteydet irkkishelliin, messenger ois tarkoitus asentaa kun vain löytäisi sopivan ohjelman 9300:selle
r2d2:
Messenger löytyy ilmaisena ohjelmana Agilemobile firmalta osoitteesta:
http://www.agilemobile.com/downloads.html
löytyy missä kaikissa puhelimissa toimii - 9500 ja 9300 on mukana.
Voit lähettää messengerissä tekstiä, kuvaa ja ääntä. Itselläni toiminut 9500:ssa kuin galaksi!
turan:
Ite oon käyttäny Vircan lisäks telkku.com -softaa, joka jostain syystä ei nyt viimeseen viikkoon tms ole toiminut ollenkaan. Päivittäessä tulee tyhjä virheilmotus, jossa ainoana vaihtoehtona on painaa OK -nappulaa.
happosepi:
Sama homma. Sehän muuttui sen ilmaisen version jälkeen maksulliseksi, oiskohan niin että palvelu toimii enää ainoastaan ostetulla versiolla?
turan:
Mä oon irkkaillu mun nokia 6800:lla, jossa on series 40 platform ja täytyy sanoo, et s40:llä ainakin Virca hakkaa WlIRC:n mennen tullen. En sitten tiedä, jos WlIRC:iin on tullu jotain päivityksiä, mutta testatessani ohjelmaa siinä kanavan nimi vei aivan liian suuren osan muutenkin pienen näytön tilasta. S60:lla ko. softa taitaa kuitenkin olla varsin toimiva..
Suosittelen Vircaa kuitenki s40 -sarjan puhelimille.
http://www.vidarholen.net/contents/virca/
Tähän topiciin voitais kyl listata muitaki järkeviä kännykkäsoftia, jos joku semmosia tietää. Ite oon käyttäny Vircan lisäks telkku.com -softaa, joka jostain syystä ei nyt viimeseen viikkoon tms ole toiminut ollenkaan. Päivittäessä tulee tyhjä virheilmotus, jossa ainoana vaihtoehtona on painaa OK -nappulaa.
turan:
---
happosepi:
aijaa? mä en tiedä yhtään. mielestäni mä maksoin siitä jotain jo ku hain ton. perustuuko se maksullinen sit johki kertamaksuun vai miten se toimii?
sakk303:
tarviiko moisia olla känykässä, mutta mielestäni se on varsin edullista yhteydenpitoa kavereihin/tuttuihin tekstipohjaisesti kun on tien päällä. sanoisin että miksikäs ei. Agilen käyttäjät, oletteko seuranneet traffic counteria, onko joku saanut sillä oikeasti kilobittimääräisesti isoa istuntoa tehtyä? tai mitä arvelette Agile messengerin maksavan rahassa per kuukausi? Ite oon laskeskellut että olen sillä online viikossa yhteensä varmaan..viiden tunnin verran ja sinä aikana kuluu keskimäärin 50kt datasiirtoa..siis ilman kuvien/äänen lähettelyä..toi ois siis 200kt kuussa, eli sitähän voisi ylläpitää ns. ilmaisellakin datasiirtopalvelulla, esim. soneran fun data, joka on 1000 kb:hen asti maksuton.
Ana-5000, 12.4.2005 01:00:
Oon havainnu et puhelu on helpompi ja halvempi <3
Eli en. En ees tykkää tekstareista. Jos on asiaa, saa soittaa ja kysyä, mä en halua maksaa siitä et vastaan jonku kysymykseen, saatikka et alettas sopimaan et missä tavataan ja millon tekstareilla.
Bleh.