Parhaat pilapuhelut

30 posts, 2 pages, 25,384 views

evvk

Posts: 1,918

#1 • • evvk
Mä en ole soittanut mutta jotkun soitellu tälläsiä:


Soittaja soittaa jollekin jonka sukunimi on Hirvimäki:
Vastaja: Haloo..
Soittaja: Onx Hirvimäellä?
Vastaja: On.
Soittaja: Ammu se hirvi alas sieltä.

Toinenpila puhelu jonka olen nähnyt jonkun tekevän oli sellanen että tyyppi soitti jollekin ja valehteli että se on voitanut jonkun palkinnon jossain arvonnassa.
Jace

Posts: 297

#2 • • Jace Monday Bar
Ruotsissa aikoinaan soitteli yks känninen äijä ihan summissa ihmisille kännissä/kamassa ja esitti olevansa mustalainen!! Kaiken lisäksi tämä sitten nauhoitteli nämä puhelut ja ne on vieläkin netissä jaossa..

Harmi etten muista linkkiä juuri nyt..

P.S. Tjena! Min namn e Leiffi....
tomppi

Posts: 1,600

#3 • • tomppi thzombie ™
Leifi kicks ass *nauru*
linkki

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

KT

Posts: 51

#4 • • KT

Mark Hamilton:


Toinenpila puhelu jonka olen nähnyt jonkun tekevän oli sellanen että tyyppi soitti jollekin ja valehteli että se on voitanut jonkun palkinnon jossain arvonnassa.



Yks tuttu soitti kaverilleen, et se oli voittanut arvonnassa pleikkarin (tää oli silloin joskus, kun se oli uus juttu) ja että se tulee postissa. Kun vempelettä ei alkanu kuulua, kaverin äiti soitti maahantuojalle, että missä viipyy. Maahantuojalla ei ollut tietenkään mitään havaintoa sellasesta arvonnasta, mutta lähetti varoiks täydin setin...
enrg

Posts: 2,040

#5 • • enrg
Puhelinluettelosta löytyi pienenä Simpsonien perhe. Puhelut menivät jota kuinkin joka kerta näin:

*igor*Simpsoneilla

*nauru*Onks Bart kotona

*igor* *syvä huokaus*

*igor* *rutiinomaisella äänellä* Se on leikkimässä Milhousen kanssa.

<Klik>

voin vain kuvitella monta kertaa sinne on ihmiset soittaneet...
MesMeRise

Posts: 667

#6 • • MesMeRise Spinnamon
Joskus nuorenpana kaverit sai käsiinsä äidin kielen opettajamme kännykän numeron ja soittelivat siihen sitten keskellä yötä kysyen..

Onks tyyny hyvin?*iloinen*
Android

Posts: 3,908

#7 • • Android

tomppi:
Leifi kicks ass *nauru*
linkki



Leifi on kyllä loistava =)
keisha

Posts: 1,394

#8 • • keisha bullet with butterfly wings

KumiTorso:
---
Mark Hamilton:


Toinenpila puhelu jonka olen nähnyt jonkun tekevän oli sellanen että tyyppi soitti jollekin ja valehteli että se on voitanut jonkun palkinnon jossain arvonnassa.

---


Yks tuttu soitti kaverilleen, et se oli voittanut arvonnassa pleikkarin (tää oli silloin joskus, kun se oli uus juttu) ja että se tulee postissa. Kun vempelettä ei alkanu kuulua, kaverin äiti soitti maahantuojalle, että missä viipyy. Maahantuojalla ei ollut tietenkään mitään havaintoa sellasesta arvonnasta, mutta lähetti varoiks täydin setin...



Minä ja luokkakaverini soitettiin ala-asteikäisenä pilapuhelu luokalaisellemme pojalle, ja sanottiin että se on voittanut coca cola-jääkaapin. Poika otti yllätykseksi jutun todesta, ja leveili sillä koulussa kaikille. Meitä alkoi piinata huono omatunto ja yritimme soittaa takaisin ja kertoa että oli tapahtunut sekaannus. Pojan äiti vastasi ja alkoi hiillostaa meitä. Jouduimme tunnustamaan asian, ja tuo kitkerä ämmä oli haastamassa meitä kymmenvuotiaita nappuloita oikeuteen, mutta tajusi onneksi että olimme saaneet jo rangaistusta ihan kylliksi.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

lostgone

Posts: 2,493

#9 • • lostgone
Aikanaan yksi tuttu ei halunnut puhua jonkun tuttunsa kanssa ja mä lupasin avittaa.
Haloo
Kuka siellä? Minä täällä, entä siellä? Tosi hauskaa, annatko xlle? En mä viitsi. Anna nyt vaan. En mä tunne sellaista. Mut sä puhut sen puhelimessa. Eix ookki jännä juttu, mä nimittäin just nyysin tän. Et oo tosissaa? joo joo. Älä viitsi anna xlle. No, se varmaan tykkäisikin,että annan. vitun sälli.tuut tuut tuut..

Hetkeä myöhemmin toiselle tutulle soittaa sama kaveri.
No halloota! kuka siellä? ei taas, no minä edelleen. puhuttiinko me äsken? joo. Varastitko sä y:nkin kännykän? onx se sellainen armyhenkinen kaveri? On. siinä tapauksessa, kyllä. Vitun äijä. enkö olekin? tuut tuut tuut..
Ei soitellu enää sinä iltana..
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

RainChild

Posts: 909

#10 • • RainChild
Joskus yläasteella tuli soiteltuu jotain tyyliin tällasia:

Kaveri soittaa yhdelle ei-niin-kuumalle pojalle puhelun numerottomana ja kertoo, että on ihastunut tähän. Poika on siinä sitten ihan täpinöissä ja kyselee malttamattomana että kuka oikein on toisessa päässä. Kaveri vastaili siihen sit ujolla äänensävyllä tyyliin "...emmä kehtaa..." "...emmä ny..."

Sit se poika alko käydä yhä kärsimättömämmäks.
Se oli pitkän aikaa hiljaa, ja sit se kysys toiveikkaasti: "ootsä sini?" (sini oli tuolloin koulumme suosittu povipommi)...kaikilla oli naurussa pidättelemistä (muutkin kuulivat puhelun)...ja puhelu loppuikin siihen, kun kaverini sanoi nauruaan pidätellen ujosti "en" ja lopetti puhelun.

todella hauskaa silloin *nauru**justjoo*

--
Rainchild is back home

evvk

Posts: 1,918

#11 • • evvk
Pienenä tuli kuuneltua muiden NMT puheluita radiopuhelimella ja joskus häriköityä niitä.
Jazmine

Posts: 1,009

#12 • • Jazmine Pösilö
Soitettiin yöllä broidin kanssa yhen tyypin himaan.
Niien faija vastas.
Laitettiin Jopen Karpolla on asiaa tuleen luuriin.
"Ollaankos sielä vielä hereillä? Jos ollaan niin Karpolla on teille asiaa...."
Tyypin faija oli HIEMAN hermona.. "Ettekö te tiedä mitä kello on??!" jne
Ja mulla meinas mennä kyl sataan kertaan pokka.. ei jumalauta!! *lmao*

Hey, toi oli sit ala - asteella... ja broidi viä jäi kii siit. *hmph*
Kiitos sen helvetin huonon pokan *nauru*
Taitaa olla sukuvika *ding*

Muitakin on tullut soiteltuu.. valittu vaan numero summissa ja annettu tulla tekstii.
Se OLI hauskaa, oikeesti *muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#13 • • Jazmine Pösilö

Mark Hamilton:
Mä en ole soittanut mutta jotkun soitellu tälläsiä:


Soittaja soittaa jollekin jonka sukunimi on Hirvimäki:
Vastaja: Haloo..
Soittaja: Onx Hirvimäellä?
Vastaja: On.
Soittaja: Ammu se hirvi alas sieltä.

Toinenpila puhelu jonka olen nähnyt jonkun tekevän oli sellanen että tyyppi soitti jollekin ja valehteli että se on voitanut jonkun palkinnon jossain arvonnassa.


*reps* *lmao*
Ohhoh.. kaikkee sitä kans näkee *nauru*
Itellä meni AINA pokka tollasissa. Deeeemmm....

--
Polcca on parasta *sydän*

Fyrisch

Posts: 4,525

#14 • • Fyrisch
Joskus ylä-aste aikoina 4-5 aikaa aamul ku pizza taksi ei ollu auki nii palo pinna ku ei saatu kännimättöö, nii soitettii yhen luokkalaisen tytön isälle ja heitettii "onks sul karvanen perse" :DDDDD
martina

Posts: 1,875

#15 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ala-asteella oli hirveen hauskaa soitella omo-infoon "spermaa lakanassa"-puheluita... *igor*

emmä muuten muista ainakaan soittaneeni mitn pilapuheluita.

mulle on niitä kyllä tullut, sen verran paljon että päätin vaihtaa numeron muutama vuosi sitten..
*grr*
Trixie

Posts: 1,342

#16 • • Trixie
Myökin veikan kans pikkuisen hieman hölmöiltiin*lmao*
Elikkäs silloin ku oli viel näit "naiset soittaa ilmaiseksi"- linjoi ni veikan kans ajateleiin sit soittaa yks ilta ku oltiin keskenämme kotona ja yks veikan kaveri oli myös paikal ni johonki tuollaiseen numeroon. No meilhän tietenki oli kaiutin puhelin siihen aikaa ja veikka oli niin hyvä suustaan et pääs operaattorin ohi suoraan juttelee jonkun likaisen ja irstaan äijän kans*justjoo*

No aikansa se siinä sitä ukkoa kusetti ja kertoi kuinka hot hot mimmi se on ja kuin kuumana se käy ym. muuta shittii*nauru* Ukko huohotti ja vissiin tais hoitaa käsipeliikin siin puhelun aikana kun meitsi ja se veikan frendi revettiin ihan täysii ja tottakai se äijä toises pääs kuuli kaiken ja loppujen lopux veikka tunnusti olevansa 11v. poika *nauru*

Kyl meil oli sit lystii*nauru**joo*
Että näin silloin pienenä*hih*

--
face your fears and live your dreams

extramppa

Posts: 217

#17 • • extramppa hengailija
Mä oon itse mennyt ainakin niin halpaan joskus. Kaverit oli pistänyt toisen kaverin puhelimesta soitonsiirron PRESIDENTINLINNAAN ja minä tietysti yritin kuumeisesti saada tätä kaveria kiinni. En kai mä nyt uskonut, että se olis oikeesti ollut jossain presidentin kanslias ja tuli sinne vähän intettyä sitä sun tätä...*poks*
Hävetti kyllä, kun totuus tuli ilmi... quel idiot! Onneks tosta on jo lähemmäs kymmenen vuotta aikaa.*iihhih*
evvk

Posts: 1,918

#18 • • evvk

Trixie:
Myökin veikan kans pikkuisen hieman hölmöiltiin*lmao*
Elikkäs silloin ku oli viel näit "naiset soittaa ilmaiseksi"- linjoi ni veikan kans ajateleiin sit soittaa yks ilta ku oltiin keskenämme kotona ja yks veikan kaveri oli myös paikal ni johonki tuollaiseen numeroon. No meilhän tietenki oli kaiutin puhelin siihen aikaa ja veikka oli niin hyvä suustaan et pääs operaattorin ohi suoraan juttelee jonkun likaisen ja irstaan äijän kans*justjoo*



Nohin on joskus mun kaveri soitanut samoissa merkeissä
Lyylikki

Posts: 2,975

#19 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sisareni soitti aikoinaan tällaista:

"TPO:lta päivää. Testaamme onko puhelinlinjat kunnossa. Voitteko siirtyä mahdollisimman kauaksi luurista, kuitenkin vähintään metrin päähän ja huutaa kovalla äänellä "makkara"."

Tähän halpaan meni moni yläasteen opettaja, meidän professori-täti ja monia monia muita. Juuri kukaan ei ihmetelly tai kummastellu, kaikki vaan kiltisti huusi makkaraa.

Ne oli niitä lankapuhelimen aikoja.

TPO:n puhelinluettelo oli kyllä oikein mainio. Leivon leipomo ja Jaffa Veripää parhaimpina löydöksinä. Ja onpahan se Anu Saukkosenkin puhelinnumero ollut siellä joskus.
domi

Posts: 7,069

#20 • • domi Työn sankari.
Vastaaja: "Mutkalla."
Soittaja: "Onko pahastikin?"
1. Soittaja: "Onko Aki paikalla?"
Vastaaja: "Ei täällä asu ketään Akia."
*viiden minsan päästä*
2. Soittaja "Saiskos Akia puhelimeen?"
Vastaaja: "Ei täällä asu ketään Akia."
*ja taas viisi minuuttia*
3. Soittaja "Akia tavoittelisin?"
Vastaaja: "Jo se on p*****e, ei täällä asu ketään Akia!"
*jälleen viis minuuttia*
4. Soittaja "Aki täällä, onko kukaan kysellyt?"
Vastaaja: "......"

Tollasia tuli tehtyä joskus, ja sitten tietty nämä pakolliset "naiset soittaa ilmaiseksi"-numerot