Illusions Productions Vappu S P E C I A L 1.5.2005 @ helsinki

123 posts, 7 pages, 20,923 views

-P

Posts: 4,972

#101 • • -P
illut eivät kyllä tosiaankaan pettäneet kokonaisuutena; oden rullaava soundi, solarstonen kiksuttelut ja tabin lopetus. ei voi valittaa :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

or_neon

Posts: 598

#102 • • or_neon mr2090
Noh... Taas se nähtiin! Aivan loistavat kemut!*plur* Vaikka vähän yllätyttiinkin, et inee oli 15 vaik flaikus oli 9, mut sit tajuttiin, et niinhän se on aina ollu!

Ne nostatukset kyl muutaman kerran sai mut laukeemaan melkein itkuun*sydän* En tajuu kuin noin hyvii bileit voidaan järjestää! Kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille!

Illut kruunaa aina illan ku illan!*slurps*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

sapeli

Posts: 11,768

#103 • • sapeli jokukukamikä?

or_neon, 2.5.2005 20:10:
Noh... Taas se nähtiin! Aivan loistavat kemut!*plur* Vaikka vähän yllätyttiinkin, et inee oli 15 vaik flaikus oli 9, mut sit tajuttiin, et niinhän se on aina ollu!



Ne tais olla halvemmat jos osti liput Movementteihin ja Illuihin samalla kertaa, ja ennakothan on vaan 10 normaalistikin (ja käy mihin tahansa Illuihin!) - suosittelen siis niitä *hymy* (Ja ite oon menossa heti ostamaan seuraaviin liput kun vaan ne julkistetaan *jiihaa*)

Ne nostatukset kyl muutaman kerran sai mut laukeemaan melkein itkuun*sydän* En tajuu kuin noin hyvii bileit voidaan järjestää! Kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille!



Pakko kyl hehkuttaa kun menit muistuttamaan niistä fiiliksistä - mulla jossain vaiheessa oli varpaat niin kipeät etten pystynyt enää tanssimaan, niin siinä areenan laidalla istuessakin ei voinut muuta kuin hymyillä... *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#104 • • Edited tanja Guest
Olipas kivat illut!!! Lähdettiin kyl jo kybän maissa pois, mut tanssit oli jo tanssittu siihen mennessä, jalat ei vaa enää kantanut.. :D

Seura oli taas mitä parasta ja se teki vapusta unohtumattoman, unohtamatta hyviä kiksutteluhetkiä Solarstonen tahtiin. Ai niin, vappuillujen parhaat: antero JS sen räikkä, jannen ja santun peruukit ja KÄNNI-HEIKKI!!!!
Saara

Posts: 1,954

#105 • • Saara #2970
Kiitos <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

inka

Posts: 179

#106 • • inka juppihippireivaaja
Onhan illut.. *sydän* Niissä on aina vaan se tunnelma, jota ei voi selittää.
Sanokaa ihan mitä tahansa, meitsi on illufani. Siel on se joku plur viel eloissaan... ja kaikki hymyilee.

ps. "Katto aukiii!! *nauru*
Unik

Posts: 4,117

#107 • • Unik
Olen Inkan kans kyllä ihan samaa mieltä. Illufani olen myös *joo*
Viltsu

Posts: 2,010

#108 • • Viltsu noname

inka, 2.5.2005 21:55:
*sydän* Niissä on aina vaan se tunnelma, jota ei voi selittää.
Sanokaa ihan mitä tahansa, meitsi on illufani. Siel on se joku plur viel eloissaan... ja kaikki hymyilee.



so true, missasin nääki :´( mut silti tosi kiva lukea jengin palautteita :D *sydän*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#109 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

or_neon, 2.5.2005 20:10:
Ne nostatukset kyl muutaman kerran sai mut laukeemaan melkein itkuun*sydän* En tajuu kuin noin hyvii bileit voidaan järjestää!



en vois olla enempää samaa mieltä *sydän* melkein jo tää kommentti sai aikaan pari ilon kyyneltä. Nää bileet vaan on niin hienot *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#110 • • fanatic Guest
niin ja tässä kesää odotellessa ja lomaa niin nyt niitä illuja ja paljon*iloinen* hauska aina mennä mutta seuraava viikko menee ihan väsyneenä.
Avatar
#111 • • jamjam Guest
mä kyl kuulin et oli ihan paskat illut *muhaha*
Karski

Posts: 6,049

#112 • • Karski Pomon kätyri

kuilu ja ponivarkaat, 3.5.2005 12:41:

Ja tietenkin!!! JOKA illujen vakiokomistus, pirkkalan armonlahja universumille, suomen innerpiisiä hehkuva hard-dance toivo, ikuisuuksien inkvisiittori, herra "emmää lähre, ku olin jo uutenavuotena" tres, kuolevaiset hieroivat verkkokalvojaan ja asettivat todellisuuden rajat uusiksi! (Läsnäolosi vakuutti illan ilmestyksissä myös idini siinä määrin, että KUDOS! ;DDD)



Mun lakimiäs kiälsi mua myäntämästä mitää.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

KittyCleo

Posts: 205

#113 • • KittyCleo PiweHiwe
Aivan ihanaa Solarstone!!!*kiitoskiitos* Jorailin tyttöjen kans koko setin ihan märkänä ja löytyhän se oma kultakin sielt lattialta lopulta ihan täpinöissä ja hiki valuen*hali*
Tuhannet kiitokset Slinky, jaksoit lähtee messii fiivistelee ja Nectarine mun kixukissa *miau* *pus* UnityF meidän sekoilukaveri -Tampereella nähdään!- P.s. se pepunpussailukuva menee levitykseen!
Ja DjBeliar..*vink* ens kerral uusiks..mun muru!

Huom. Ei ollut muuten minä joka kasteli pahaa aavistamattomia ihmisiä vesipullolla.. Kivat Pete,joudun ostaa uuden supersoakerin*hmph*

--
Rouva Korpela*hymy*

UnityF

Posts: 15,721

#114 • • UnityF joo just se

KittyCleo, 3.5.2005 16:57:
- P.s. se pepunpussailukuva menee levitykseen!



voi jumalauta NYT vasta muistin tonkin...*nauru*
*blush* no mut kerran on vain vappu ja ainakin oli ihana beba jota sai pussaa *hih*


oli ihanaa nähä *hihu*
mitäköhän seuraavaksi... *juonittel*
sinihh

Posts: 115

#115 • • sinihh
Illut <3 ei ole kyl muuttunu yhtään kolmessa vuodessa.. Onneks! Ehkä vaan porukka pikkasen vähentynyt.. Mut olipas kivaa! :)
blender

Posts: 2,552

#116 • • blender Arcade | KAIKU
Julkaseeko kukaa kuvia?

(tiedän että joitakin nää kommentit vituttaa mutta kysympä nyt kumminkin et kattelenko ihan turhaan noita kuvia kokoajan et lisääkö kukaan...)

Haluaisin vaan tietää tuleeko niitä edes joskus. KittyCleolla mahd. muita kuviakin kuin tuo mistä höpisette? *nauru*
koitos

Posts: 96

#117 • • koitos ooOOoo
hyvät kekkerit oli! tacktack vaan kaikille asianosaisille *kiitoskiitos* en turhaan nukkunu ensin koko iltaa ja tullu sitten illuihin. Oden setti oli ihan ykkönen!! *super* solarin setti oli vähän liian juustoista vaikka helmiäkin löyty... tabin setin aikana piti olla niin keskittyny känniääliöitymään et meni suurin osa musasta ohi *pelle* *pus*
inneah

Posts: 704

#118 • • inneah ...Trust no one...
kyllä vieläki harmittaa että uni vei voiton *eiei*
olin viel illalla ihan menossa ja odottelin vaan et illut alkais,mutmut... oli virhe pistää pariks tunniks silmät kiinni *grr*
Eipä sitä enää sit ollu fiilistä ku heräs yksin ja ulkona oli ihan nihkee ilma ja väsytti ja ja.... kaikkee muuta tekosyytä!!! no mutta tuleehän näitä vielä *joo* mut PRKL silti *släp*

--
nahkalakanat

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#119 • • Peikkotyttö
Oli kyllä aivan mieletön fiilis ja pari vielä mielettömämpää biisiä*sydän*

--
Groove is in the Heart

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#120 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mul soi tääl tällä hetkellä Solar Stonen Seven cities... tää on kyllä niin illubiisi kuin olla ja voi *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D