Kirurgintarkka, 22.4.2005 19:26:
Nice going SK
jep, mutta nyt kaikki pääsee sitten laternaan psykeilemään ko. iltana!
35 posts, 2 pages, 7,380 views
Nice going SK
drS, 22.4.2005 19:27:
---
Nice going SK
---
jep, mutta nyt kaikki pääsee sitten laternaan psykeilemään ko. iltana!
moelli, 21.4.2005 19:13:
Tämä tapahtuma on peruttu SK-Ravintoloitten johdon päätösestä.
Tilalle tulee kerran viikossa pyörivä MANGO klubi.
Olen pahoillani.
Individual, 22.4.2005 19:47:
---
Olen pahoillani.
Jälleen kerran olis kiva tietää, että minkähän takia ravintola tai joku ravintolasta näyttää ensin vihreätä valoa, mutta sitten tulee se lopullinen päätös korkeimmalta johdolta, joka onkin kielteinen. Tässä välissä kuitenkin bilejärkkärit jatkaa bileitten järkkäämistä entiseen tahtiin ja aloittaa markkinoinnin etc...Vai olenko ihan väärässä? Eli kysymykseni on se, että onko tuossa mitään oikeusturvaa bilejärkkärillä vai miten ihmeessä nämä keissit yleensä hoidetaan? Niin ihan vain maalikkona kyselen ja mielenkiinnosta, kun kuullostaa niin uskomattomalta toiminnalta. Ja anteeksi jos loukkasin jotakuta tällä postilla...
UnityF, 22.3.2005 23:22:
mä haluun tampereelle mä en ala, mä en leiki teijän kanssa kun teillä on tampereella näin kivat bileet ja mä en todenäköisesti pääse sinne millään
Individual, 22.4.2005 19:47:
---
Olen pahoillani.
---
Jälleen kerran olis kiva tietää, että minkähän takia ravintola tai joku ravintolasta näyttää ensin vihreätä valoa, mutta sitten tulee se lopullinen päätös korkeimmalta johdolta, joka onkin kielteinen. Tässä välissä kuitenkin bilejärkkärit jatkaa bileitten järkkäämistä entiseen tahtiin ja aloittaa markkinoinnin etc...Vai olenko ihan väärässä? Eli kysymykseni on se, että onko tuossa mitään oikeusturvaa bilejärkkärillä vai miten ihmeessä nämä keissit yleensä hoidetaan? Niin ihan vain maalikkona kyselen ja mielenkiinnosta, kun kuullostaa niin uskomattomalta toiminnalta. Ja anteeksi jos loukkasin jotakuta tällä postilla...
moelli, 5.5.2005 14:08:
Tapahtumaa yritettiin siirtää myös Senssille, joka on SK-ravintoloita, mutta Senssiltä sanottiin että eivät halua bileitä sille päivälle kun screenillä pyörii lätkän mm-kisat.
....Huoh....
louis, 5.5.2005 15:17:
Meinasin lähtee ettiin niit bileitä? olisitte yrittäneet Kivaa. tai Onnelaa?